Reply on: Emo #24668:
No, ťažko povedať. Ak mám v autobuse 100 ľudí, prečo ich všetkých mám zdržiavať, ak si riadne zaplatili kvôli jednému, ktorý dobehuje?Samozrejme, všetko je o ľudskosti a okolnostiach. Krútiť volant na takej L29, samozrejme počkám... Ale ak má niekto drzosť dobehovať na električku smerom do Karlovej Vsi, kde ďalšia pôjde o nejaké dve minúty, zatváral by som dvere bez milosti.
Z
Poprosím o opravu, ak sa mýlim...nie je takáto úprava vozidla protizákonná? Totiž (veeeeľmi zhruba) na takúto konštrukčnú úpravu, ak sa ňou zmenia prevádzkové vlastnosti vozidla musí dať prevádzkovateľovi povolenie príslušný dopravný inšpektorát...mýlim sa? Prosím o odpoveď-ďakujem.
Isteže - takáto úprava čela céčkovej (generálkovanej) Karosy je oveľa príťažlivejšia pre cestujúceho - ale ak je takáto úprava čela povolenou úpravou - je iné, keď toho niekde behá pár kusov a iné by bolo vyzbrojiť tým to všetko, čo behá v bratislavských podmienkach. Ekonomická náročnosť takéhoto zásahu (+ vybavenie povolenia, ak ho legálne nepovoľuje zákon) by asi presiahla tú malú úsporu spotreby (usudzujem, že takáto úprava čela oveľa spotrebu busu v prevádzových podmienkach Bratislavy nezníži).
:o)