...skoro ako v Ivanke pri Dunaji kde sa ludia nasťahovali a potom zistili že je tam letisko ktoré im generuje neželaný hluk, a tak aj oni plačú po fejsbukoch aby obmedzili fungovanie letiska
Fíha, tak potom nerozumiem načo mesto investuje do hlukovych map a napr taká spiatocnicka Viedeň spomaľuje na noc dopravu. Mesto je hluk a smrad a kto nesúhlasí, nech si trhne.
Ľudia už nevedia čo od dobroty...tiež sa pridávam k názorou, že ak niekomu prekáža hluk motora naštartovaného autobusu nech sa presťahuje niekam na samotu kde nikto a nič nie je a potom bude mať pokoj a kľud. (Je to ako keby som si postavil dom vedľa diaľnice a potom požadoval aby zastavili premávku na diaľnici lebo mi vadí hluk áut..)
Pride mi to smiesne ked sa niekto, kto byva v meste stazuje na takuto vec. V meste musi ratat s hlucnym prostredim. Riesenie je prestahovat sa do maleho mesta alebo na dedinu.
Toto vsetko je vyraznejsi problem len pri maringotkach rady NB (plus teda fakt, ze ked tu vec vypnes, do 15 minut je bez vzduchu a musis aj tak na volnobehu dotlacat). NSky, Urbina aj Turky maju dost vykonne bufiky aj klimy, aby vnutri udrzali prijatelne prostredie.
To, že sa obyvatelia sťažujú na hluk motora je pochopiteľné, ale na druhej strane, čo majú robiť vodiči napr. na nočných spojoch, keď majú v noci 30-minútovú prestávku? Mrznúť v autobuse?
a sauna v lete v autobuse je lepsia ? (klima ked je motor vypnuty nefunguje a ked sa ten interier stihne pocas prestavky vyhriat tak to dokaze dostat do prijatelneho stavu akurat tak kusok pred prijazdom na dalsiu konecnu)
a obdobne chlad v zime, autobus do salonu v zime kuri odpadnym teplom od motora, ak je motor vypnuty, v salone je vcelu rychlo zima ako v psinci....
PS: predpokladam ze na hluk z obratiska sa v 95% pripadov stazuju ti, co si tam nehnutelnost obstarali v case ked tam obratisko uz bolo (tak ako obvykle)....
prečo? ani v Prahe to neorganizuje ani DPP, ani ROPID. Zopár dopravných nadšencov sa tu snáď nájde, myslím, že aj nadšencov Foglara(sám patrím k obom skupinám).
Ecomat