Vsetecna otázka:
Podľa PP IDS BK je cestujúcim zakázané jesť a piť vo vozidle. prepravný poriadok ZSSK to, pokiaľ viem, nezakazuje. Do akej miery sa to vzťahuje na integrované vlaky?
A. PP IDS BK sa vzťahuje na všetky spoje integrovaných železničných liniek na svojom území, takže jesť a piť možno na týchto linkách len mimo jeho územia(chudáci cestujúci v lete vykopavkami Sekule-Cifer)
B. Cestujúci v integrovanom vlaku má na výber, ktorou tarifou sa bude riadiť, takže sa odvolá na celoštátnu tarifu ZSSK a môže jesť a piť, koľko chce.
C. Kúpou lístka súhlasím s prepravnými podmienkami, takže ak cestujem na čisto železničný lístok, jesť a piť môžem, ak na integrovaný, musím vydržať?
Existuje nejaka stranka poprípade miesto, kde sa da stiahnut bratislavské hlásenie MHD ? Viem, že Praha také má tak či aj sa da dohladat aj to bratislavske... Dakujem moc
tak jak po minulé roky, klímy nefungujú lebo sa nestíhajú opravovať alebo keď aj náhodou funguje na nejakom voze tak ako písal kolega v #247007 tak proste po dvoch kolách klíma prestane chladiť a môžeš si akurát tak okná pootvárať ..
Nehrozili, pretože BSK pri kontrole žiadnu pokutovateľnú závadu nezistil, vrátane tých ktoré sa vyskytujú na doslova každom spoji. Je o mne známe že sa bijem za rovnoprávnosť všetkých ľudí, ale nechávať kontroly robiť nevidiacich možno nie je úplne vhodné.
V DPB dodnes žijú v presvedčení že klimatizácia chladí exteriér a nie interiér, takže vnútri môže byť aj 40 stupňov, kým je vonku dostatočne chladno (čítaj "nie úplne peklo") tak klímu netreba.
Je vskutku fascinujúce že v tak veľkej firme ako je DPB sa ani v roku 2023 nenájde nikto kto by chápal ako sa používa klimatizácia, vynález z roku 1902.
"taktické cvičenie zamerané na dopravnú nehodu autobusu a osobného motorového vozidla"
"Taktické cvičenie dopravnej nehody trolejbusu a osobného motorového vozidla" by bolo možno vhodnejšie. Neviem kde na tom trolejbuse kontrolovali a zaisťovali prípadný únik motorového oleja a iných potenciálne nebezpečných prevádzkových náplní, prípadne či a ak áno, ako vozidlo zabezpečili proti samovoľnému pohybu (podloženie kolies klinmi). Síce na jednej fotke klin vidím, ale ten tam mohol byť už predtým než prišli. Zaujímavé by bolo sledovať ako by zasahovali v prípade spadnutého trolejového vedenia...
Ano, je na to predpis.. “Ak vonkajšia teplota ovzdušia vystúpi na + 25°C a viac, je vodič povinný zapnúť klimatizačnú jednotku v priestore cestujúcich”
Samozrejme, ak funguje.. momentalne dostat otokar, ktoremu nevyhodi klimu po minute prevadzky je statisticky rovne vyhre v sportke.
Vie mi niekto povedať, či existuje interný predpis v DPB, kedy majú byť vo vozidlách zapnuté klimatizácie? V L61 #3224, s odchodom 9:07 z Hlavnej stanice, klíma vypnutá. Aj keby som prižmúril oko, že vonkajšia teplota nie je 30, ale 23, tak ak do vozidla nastúpi 70 ľudí, tak je tam teplo viac ako dosť. A je zaujímavé, ak v rovnakom čase človek prestúpi z jednej linky na druhú, a v jednej klimatizácia ide a v druhej nie.