Pochvala mlademu chalanovi, vodicovi 9 (7919). Vystupovala starsia pani, vyskocil z kabinky ci jej ma pomoct, na dalsej zastavke nastupoval slepy pan, vyskocil z kabiny, sam od seba povedal aka je linka, dokonca kam ide a ci moze pomoct s nastupom. Na dalsej zastavke znova vybehol z kabinky a spytal sa toho pana kde vystupuje.
RESPECT KAMO!
cely druhy riadok oznacnika by mohol ist do prec. tie mikroskopicke oznamy o nahravani vo vyske 3 metrov si nikto nebude citat, zakaz fajcenia neviem co ma spolocne s dopravou a ignoranti fajcia tak ci tak na zastavkach, loga dopravcov ked uz tak vacsie a bez textovej casti, pismenko nastupista sa presunulo hore nad oznacnik a cislo zony tiez neviem aky ma zmysel na oznacniku.
Mohli by aj tie ruky z oznacnikov odstranit. Aj tak je tam mrte informacii, neprehladne to je. Nazov zastavky, linky - staci. A tie obrazky vozidiel z celneho pohladu su tiez taka zmena nasilu. Identifikovatelnejsie to bolo zboku. Odhliadnuc od toho, ze pre cestujuceho je uplne zbytocna informacia aky typ vozidla pride.
Povedal by som, že najneskôr v roku 2005. Chodil som na brigádu, kde zastávka bola na znamenie. Raz mi zastavil autobus, šofér z kabíny sa hlasno rozčuľoval, že som nedal znamenie. Vtedy som si to pozrel v prepravnom poriadku, nič také som už tam nenašiel
Ked som na jar 2007 nastupil, uz to platilo. A bolo to aj zauzite, tak ze aj najposlednejsi najtvrdohlavejsi zastanca starych poriadkov poslusne zastavoval aj bez znamenia.
V Prešove sa mávanie rušilo okolo roku 2002 (plus-mínus dva roky). Veľmi silno sa mi marí, že DPB a DPMP tento krok zavádzali nejako krátko po sebe. Ešte predtým táto vlna prešla vybranými českými DP.
V súvislosti so zavedením jednotného režimu obsluhy zastávok sa snažím prísť na to kedy sa v DPB zrušilo "mávanie" nastupujúcich na bývalých zastávkach na znamenie. Matne si pamätám že by to malo byť niekedy okolo r. 2000, ale viete niekto kedy presne, prípadne aj s nejakým dobovým zdrojom? Vďaka
Ja sa vyjadrujem o porovnávaní tak ako som písal, že sa posudzuje všetko komplexne, teda aj PHM pre spaľovací motor a ich výroba. Predpokladám, že zdroj tých info čerpal presne z takého komplexného porovnania.
Dobre, ale ja poukazujem na konkrétne príklady vyspelých európskych veľkomiest a nie u nás. Ak majú tento problém tí, čo sú oproti nám popredu, tak asi "niečo" bude vo veci, nie? Navyše ak sa na Slovensku nezvláda dodávka EE na chod domácností, tak, snáď tu nebudem fantazírovať ešte aj o tom, že si v dedine so 400 domami a 200 autami každý pichne večer auto do siete, veď to sedliacky rozum zapne.
Tu chápem rozhorčenie, že aspoň časť zisku nedávajú do rozvoja kvality služieb zákazníkom. Tu nie je na vine firma ale totálna absencia stavovskej česti u slovenského moderného manažmentu, ktorý ide slepo po krásnych číslach k 31. decembru ale nehľadí na ostatné dopady. Proste oholiť na kosť, žmýkať a niet sa čo diviť, že aj cezhraničné firmy tak k nám pristupujú, keď vidia akí sme nenažraní, pretože vedia, že tu najdú dostatok "žoldákov", ktorí to tu v duchu "divokého západu" podoja. V tomto teda chápem rozhorčenie diskutujúcich, no mali by zacieliť na konkrétne osoby za to zodpovedné konečne a trvať na inštalácií ľudí, ktorí majú profesnú česť a hrdosť.
not.my.god