Ok .,len minulý rok to tak bolo a bolo to prehľadnejšie. Ja by som to zapracoval do jedného a vyriešil poznámkami. R60 nezastavuje v úseku BA-Vajnory až Sládkovičovo a je to vybavené.
Dvojity pristup je tu preto, lebo do Komarna su len osobaky a par REX a vcelku prehladne kalendare. Ale potiahnut S50/R50 do Trencina by zabralo vela prace navyse, najma kvoli rychlikom a ich prevadzkovym rezimom, a to by vyrazne zvysilo narocnost na udrzbu. Udrziavat R50 v dnesnej podobe bude narocne v pripade vyluk alebo obmedzeni. Kazda dalsia zastavka to zhorsi. Pri S70/R70 je to len minimum roboty navyse. Ja to udrziavat nebudem, takze ak by si admin sekcie povedal, ze chce mat R50 do Trencina a je ochotny to manazovat, nie je problem.
Zmatok by bol odstraneny, keby existovala ochota poskytovat data. Podotykam, ze ani BID nebola ochotna poskytnut vlakove data, ked o ne kolegovia ziadali v minulosti.
Ak mas navrh na zlepsenie alebo aspon sprehladnenie, zhodnotime a zapracujeme.
Ja tu vidím dvojitý prístup - niektoré linky majú CP skutočne len v rámci trasy linky (R50) a niektoré majú v trase celej trate (R70). Tomuto síce nerozumiem (rovnako môže byť zaujímavá informácia o vedení vlaku do Komárna ako aj do Trenčína), ale je to rozhodnutie prevádzkovateľa webu. V čom však problém vidím je to, že mnoho ľudí považuje web iMHD.sk za oficiálnu stránku a bude v praxi prinášať problémy - zmätok cestujúcich, ktorá linka kam ide. O to viac, že každá linka je iná.
Ak by IDS BK oznacenie zodpovedalo len trase, tak ostavajuca trasa by bola v samostatnej linke a tie by trebalo previazat, aby fungoval vyhladavac spravne. Navyse by navstevnici webu museli klikat cez dva CP. Druha moznost je zduplikovanie celej trasy v samostatnej linke, cize cast spojov a cast ich tras bude zduplikovana. Oba pripady su problemom pri rucnom udrziavani dat.
R20 bola povodne len dvojzastavkova a cela trasa do Viedne bola zduplikovana, no padol navrh to spojit do jednej linky R20, aby sa to lepsie udrziavalo.
AT2 je prevzate oznacenie zo ZSSK knizneho cestovneho poriadku. Kludne moze byt nazvane inak, povodny zamer bol REX6. AT2 vsak bolo odsuhlasene a nekoliduje so ziadnym IDS BK oznacenim.
Dalsim z dovodov, preco bola zvolena prave napr. S70 pre celu trat 131 je ten, aby vozidla ukazovali na vnutornej tabuli prestup na linku S70 a nie 131 alebo nejaku inu imhd vymyslenu linku.
Ak by boli k dispozicii legalne a zaroven aspon z velkej casti validne data v hociakej strojovej podobe, vie sa spravit automatizacia a teda mozeme mat linky, ktore zodpovedaju IDS BK oznaceniu a potom linky, ktore su nejakou logickou trasou s inym oznacenim. Pri rucne vytvorenych linkach sa preferuje jednoduchost administracie.
Práveže pri linke R60 celá trasa je, zatiaľ čo pri linkách R70 , R20 a AT2 sú aj úseky navyše. Žiadna linka R70 Dunajskú Stredu ani Komárno neobsluhuje, rovnako neexistuje žiadna linka AT2.
Este stale nie su dostupne strojove data, takze sa vsetko muselo kreslit cez vikend + vcera rucne. Zaroven, navrh bol mat S60/R60 len po Galantu a vytvorit novu linku 130B na useku BA - NZ / Surany, kedze by sa S60/R60 stala neprehladnou.
3 mesiace prevádzky špičkovej linky s pochabou nadväznosťou nespraví divy.
Rok prevádzky celotýždňovej a celodennej premávky linky s dodržanou nadväznosťou už môže spraviť divy - žial ale radšej spravili 622 do BA, ktorá mimochodom pôjde popri trati, tak tam môžu uviesť, že nadväzuje na vlaky. Nie, nenaväzuje, ale konkuruje. A to za cenu desiatok zrušených spojov v okolí nie súbežných s vlakmi, ale k vlakom - toto je pochovávanie IDS.
ešte k tým novým CP regiobusov: to, čo pôvodne ukazovalo od nedele cp-čko ohľadom liniek cez grinavskú stanicu, sa nakoniec ukázalo ako vycucané z prsta, ale zostali 2 problémy:
1. regiobusy budú na grinavskej stanici nadväzovať iba v smere od grobov na vlaky do bratislavy a opačne, rozväzujú sa prípoje od TT.
2. Prvé dve 527-ky z PK potichu preložili na východzie z Viničného, navyše cez víkend pôjde až tá o šiestej. Áno, tá prvá(PK, Radničné námestie 4:33) prišla spravidla na Grinavskú stanicu prázdna a na grinavskej stanici sme nastupovali dvaja, ale tá druhá(PK, Radničné námestie) zvykla brať už z námestia nejakých ľudí. Takže po novom ľudia, čo potrebovali ráno 527-ku už z PK(napr. dochádzka do čiernovodského Tesca a do industriálu na Zlatých Pieskoch), môžu hľadať alternatívne spojenia.
Myslím si, že ty už chceš naozaj veľa. Postupne buďme radi, že začali vôbec jazdiť, že už majú aj dôstojné označníky zastávky v regióne a....tam by som asi skončil, ja sa úspešne regionálnym vyhýbam a neľutujem, naposledy keď som ho chcel použiť, tak meškal 24 minút zo Záhoria v sedle, tak som to už s nimi vzdal. Hádať sa tam s vodičom o mojej ceste a tarife na karte (električenka) nemám potrebu, niektorí sú dokonca tak otrávení, že mi to dokáže znechutiť ráno.
A zas aby som len nepindal, ešte stále to bol pre mňa v bratislavských podmienkach šok, keď som sa cez víkend viezol výlukovou 95kou a vozidlový informačný systém ukazoval ozajstnú výlukovú trasu vozidla a bolo to aj vo (virtuálnych) tabuliach a vôbec...
Úprimný remeselný lokálny názov. Podporený nejakým tým sponzorským darom súkromného sektora pre zvýšenie povedomia o úprimných remeselných lokálnych názvoch, tipujem...
Zaujímalo by ma, či by právo konečného slova/veta pre nejakú odbornú komisiu koordinátora v prípade ako tomto, tak pri tých zmenách, čo sa tu riešia, viedlo k lepším výsledkom alebo by to akurát skončilo plejádou šotoexcesov...
Tí, čo máte vhľad do toho, ako to vyzerá v kuloároch: koľko z tých tu kritizovaných vecí - a nemyslím teraz mená zastávok - by bolo v lepšom stave, keby mal koordinátor "rozviazané ruky"?
CePo
Zmatok by bol odstraneny, keby existovala ochota poskytovat data. Podotykam, ze ani BID nebola ochotna poskytnut vlakove data, ked o ne kolegovia ziadali v minulosti.
Ak mas navrh na zlepsenie alebo aspon sprehladnenie, zhodnotime a zapracujeme.