Tu by som zapolemizoval. Ja by som povedal, že v celoštátnych databázach sa zastávka vedie ako Bratislava,Aupark, len lokálne sa používateľom (logicky) zobrazuje bez názvu mesta.
Aká je logika toho že označovače v regiobusoch na území mesta ponúkajú z karty len CL na 30 a 60 minút pre zóny 100+101 a nie celú ponuku lístkov? Ak je logika že pri jazde smer ASMN sa odbavuje ako v MHD, tak by aj ponuka mala byť rovnaká ako v MHD, nie?
Tento názov je návrhom mesta Modra, pre túto zastávku sa nepočítalo s zmenou. Ako sa k tomu dopracovali vedia len na MsÚ, odôvodnili to, že je to lokálny názov
Ja by som išiel ďalej a myslím si že aj prímestské spoje končiace v BA by mali zobrazovať len názov zastávky (bez "Bratislava, "). Myslím že na virtuálnej tabuli to tak aj je.
Ak sa takýto problém vyskytuje, tak by asi bolo na mieste sa zamyslieť nad tým, či mať mestskú a prímestskú dopravu na jednej zastávkovej tabuli je vhodné riešenie.
Ja som si nikdy nemyslel že integrácia mestskej a prímestskej dopravy bola dobrá vec, naopak mi extrémne vadí ak čakám na zastávke ako je Račianske mýto alebo Prievozská a zastávkove tabule sú preplnené prímestskými autobusmi ktoré nie sú pre mňa relevantné. Mať to všetko pod jednou tarifou je dobré, ale čo sa týka navigácie tak by sa to podľa mňa malo rozdeliť.
Zastávka má názov Aupark, nie Bratislava,Aupark, takže má tam svietiť Aupark. Či všetky linky MHD teraz označíme ako Bratislava, xyz, lebo možno sa nájdu takí, ktorým nebude jasné, že tá linka neopustí administratívnu hranicu nejakej obce? Koho to má akože zaujímať? Zóny sú uvedené v CP, aj názvy zastávok.
To áno, ale cestujúcemu, ktorý nestihol pochytiť systém číslovania liniek, nemusí byť na prvý pohľad jasné, že ide o vnútromestskú linku a zastávka Aupark nie je napr. v Malackách
Mňa by fakt zaujímalo, na základe čoho bol zvolený a prečo prešiel napríklad taký názov Pod lipou v Modre. (Je mi jasné, že to sa neriešilo na komisii bratislavského magistrátu...)
Ale celkovo ten boj voči miestnym častiam v názvoch zastávok po regióne mi príde absurdný až kontraproduktívny. Či to bolo naozaj celé len kvôli tomu, že v roku 2020 si adoptujeme technické štandardy s maximálnou dĺžkou názvu zastávky 8+3 znaky? Však to je ako z paródie...
No neviem, ale ak som predkladateľ nejakého materiálu, tak by som s ním mal byť stotožnený. Ak stotožnený nie som, tak to vrátim na prepracovanie, resp. nepredložím.
Počas roka prichádzajú rôzne podnety na zmeny názvov od občanov, cestujúcich aj rôznych subjektov. Každý z návrhov sa posudzuje z hľadiska súladu s platnou metodikou na určovanie názvov zastávok, vyjadrujú sa k nemu príslušná mestská časť, názvoslovná komisia, mesto, BID a DPB. Následne sa zoznam názvov s jednotlivými vyjadreniami predkladá na komisiu dopravy.
Ten zápis bohužiaľ neobsahuje kontext. To, že sa nejaký názov objaví v materiáli na rokovanie komisie neznamená, že ho navrhuje samotný predkladateľ ani to, že mal daný názov kladné stanoviská. V prípade predmetného názvu boli stanoviská prevažne negatívne. Samotné rozhodnutie je už potom na komisii.
Vďaka. Príde mi veľmi nešťastné že prebrali bratislavské čísla zón, keď to robia ako separátny system s vlastnými lístkami. Čokoľvek iné by bolo lepšie, treba práveže veľmi jasne odlíšiť čo je zóna IDS BK a čo je zóna TTSK. Toto podivné riešenie bude viesť k veľkému množstvu sťažností a nedorozumení.
Valec