Prešlo to nejak potichu, ale v lete bol vyhodnotený tender na dodávku nových označovačov na stanice. Víťazom je EmTest, ale teda ten pôvodný, nie Transdata ktorá väčšinu vecí dodáva teraz.
Nedarí sa mi ale nájsť žiadnu info o tom že by už obstarával DPB, takže sa jemne obávam že plánovaná tarifná reforma sa má udiať bez výmeny (doplnenia) HW v MHD.
Lenže v databázach, ktoré su dobre navrhnuté vieš mať pre každú zastávku viacero možností, podľa ktorých je možné zastávku vyhľadať.
Prečo je to dobré? Lebo ako cestujúci nemusím rozmýšľať nad tým, aká skratka je v danom prípade použitá.
Pretože je nezmysel, aby si cestujúci musel pamätať ako je ktorá zastávka zrovna skrátená.
Mimochodom, čo by to bolo za exemplárnu kravinu, aby sa dve zastávky volali rovnako, akurát by v jednej bola použitá skratka?
v regiobusoch som v poslednom čase zachytil hlásenie, že "všetky zastávky prímestských autobusov sú na znamenie." Následne dodatok v zmysle: včasným znamením vodičovi prispievate k plynulosti vašej prepravy, či niečo v tom zmysle.
Ja si práveže myslím, že všade by sa mal používať názov zastávky v rovnakom tvare, keďže by to mohlo evokovať, že ide o dve rozdielne zastávky. A taktiež ak názov obsahuje iniciálovú skratku, tak zvukové hlásenie by nemalo prečítať celý názov, podľa ktorého daná skratka vznikla (predstavujem si to, že hlásenie by bolo "Most eSeNPé" a nie Most Slovenského národného povstania")
ja vzdy ked vidim STN tak ma napadne nieco v zmysle STN EN ISO 17660-1 a nasledne sa musi tomu co toto pomenovanie zastavok vymyslel zacat celkom slusne stikutat
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
3pa3ck3