A napriek tomu, že MBCC to má vyriešené viac ako dostatočne si vodiči v #4921 dali modré fólie cez všetky svietidlá v prednom článku a určite sa nájdu vozidlá aj zo sériových s podobnými úpravami...
A ak nemám mylné dojmy, tak také MBCC to majú vyriešené od výrobcu pomerne civilizovane a pochybujem, že by to vtedy ktokoľvek akokoľvek špecifikoval v podkladoch... Čím to bude...
Mne napríklad vôbec nie je jasné, ako takéto presvietené interiéry môžu prejsť homologáciou. Keď idem svojím autom, tak deťom nedovolím si svietiť vnútri ani lampičkami na čítanie.
Ale no. V bratislavských obstarávaniach sú definované aj podstatne menšie detaily ako je toto. Si prečítaj tie špecifikácie z posledných tendrov, toto by vôbec nevyčnievalo ako nejaká extra prísna požiadavka.
mozes to mat napisane, ale
1. musi Ta to napadnut uz pri zostavovani toho vyberoveho konania (co pri takejto "blbosti" mozes v dobrej viere predpokladat ze nieco take ako svietit intenzivne v noci vodicovi zvnutra na sklo za jazdy snad nikoho nenapadne)
2. ak tam napchas vsetky taketo "malichernosti" tak mozes ocakavat to co pise irizar v #244284 - ze Ta vyrobca ktory to zrovna nevyhra v tom lepsom pripade len zdrzi a pootravuje roznymi namietkami, a v tom horsom dosiahne zrusenie vyberoveho konania....
a opat tak ako pise irizar v #244284 - toto je zrovna problem ktory tych co pripravuju vyberove konania nijak nepali....
Mozes, ak si pripravent, ze ta v tejto republike vyrobca, ktoremu sa to nehodi do kramu, ustazuje, unamietkuje a uodvolava na smrt. Ale pravdepodobnejsie v istom bode zacnes byt pragmaticky a zvazis, ci ti taka relativna malickost za to stoji. Tym skor, ked jediny, komu to vadi, je ten za volantom.
to plati celkom dobre v sukromnej sfere, ale pokial v pripade mestskych podnikov ako je DPB nebudes mat vo vyberovom konani napisane v poziadavkach nejaky rozsah (ne)svietenia a dany vyrobca proste na zaklade zvolenych kriterii vyhra, tak s tym nemas co spravit....
Dopravca to aj moze brat vazne, ale je otazne, co proti vyrobcovi v takychto veciach zmoze, ked sa ten rozhodne problem ignorovat. Viz tuhe manualne prevodovky v hrbatych SORkach, alebo predne svetla v Citelisoch...
Nejdem teraz obhajovať svojvoľnú balkanizáciu, ale fakt si naivne myslíš, že ak napríklad v dpb nahlásiš, že tie svetlá stoja za prd, tak sa s tým niečo udeje? Nie, veď koľko sérií soriek sa tak objednalo. A podľa toho akú povesť má Arriva, tak dovolím si tipnúť, že tam sa nejaké hlásenia vodičov taktiež zvysoka kašle.
Ja ti nechcem brat iluzie o vlastnej dolezitosti, ale vzhladom na to, ze balkanizacia prebehla a drzi sa, zjavne ta z rozhodovacieho procesu o tom, co vodici su a nesmu, vynechali. Cize, mozes sa tu zavzdusnovat, kopat nozickami a tak, ale...to je asi tak vsetko.
Všetci čo si myslíte, že by vám mali byť tolerované svojvolné zásahy do vybavenia pridelených vozidiel by ste si mali kúpiť vlastné vozidlá a ísť s nimi podnikať na vlastné riziko.
Ak máte problém s prideleným vozidlom máte problém nahlásiť a nechať dopravcu (zamestnávatela) aby ho vyriešil.
Pokial by bez balkánskych úprav zomierali cestujúci, psíčky, detičky a dôchodcovia dopravca určite vykoná tieto balkánske úpravy za vás na všetkých vozidlách, ktorými disponuje a koordinátor upraví štandardy tak aby každé vozidlo vypravované na linky IDS BK muselo byť zbalkanizované. Ak ich presvedčíte o opodstatnení týchto vašich prihlúpnutých úprav.
si
1. musi Ta to napadnut uz pri zostavovani toho vyberoveho konania (co pri takejto "blbosti" mozes v dobrej viere predpokladat ze nieco take ako svietit intenzivne v noci vodicovi zvnutra na sklo za jazdy snad nikoho nenapadne)
2. ak tam napchas vsetky taketo "malichernosti" tak mozes ocakavat to co pise irizar v #244284 - ze Ta vyrobca ktory to zrovna nevyhra v tom lepsom pripade len zdrzi a pootravuje roznymi namietkami, a v tom horsom dosiahne zrusenie vyberoveho konania....
a opat tak ako pise irizar v #244284 - toto je zrovna problem ktory tych co pripravuju vyberove konania nijak nepali....