Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Klepeto #244230:
ano, najblizsi weekend ma byt vinobranie v Raci....
Tato 15 bude "docasne" ako obmedzenie na Zaluhach?
Čo je dôvodom piatkové a víkendové posilnenie L7 až do Rače aj v poobednej špičke a prevádzky až do neskorých večerných hodín? Bude vinobranie? A vôbec, prečo takto L7 nejazdí počas celého roka? Ja viem to je skôr otázka na DPB, ale možno ste tu tiež informovaný prečo žgrlia na tejto linke vozokilometre.
Reply on: Cancer #244221:
Mne sa už dávnejšie (asi pol roka - rok dozadu) stalo, že na zastávke Kráľovské údolie tesne pred príchodom nočáku zaszavilo auto a začali nastupovať / vystupovať ľudia.
Keď som uvidel, že autobus sa blíži, postavil som sa za kufor auta, teda z pohľadu vodiča pred auto, aby ma videl a dvihol som ruku a zamával aby zastavil. Nepomohlo, prefičal okolo.
Skúsil som sťažnosť. Odpoveď bola, že sa opýtali vodiča a ten si na nič také nespomínal, takže sa nestalo. Oponoval som, že to bol nový voz, musel mať kameru, nech sa pozrú. Odpoveďou mi bolo, že vraj nesmú. Toľko k riešeniu sťažností...
Reply on: david1 #244227:
Na dolnom sa zobrazuje číslo turnusu (ekvivalent poradia v DPB). Displeje v sa SORkách často samovoľne vypínajú, je to v riešení.
Reply on: Valec #244215:
dolnom
Reply on: Viko #244174:
STN...
Reply on: birch #244222:
Tunak na foto čo som fotil predvčerom je výhybka a aj predpíprava na druhú stopu. Takže nemyslím si, že by to nespravili.
prichádzajú nové Otokary po D2 práve 👍
Dnes som si všimol, že po výmene trolejového vedenia na Karadžičovej už nebolo obnovené ľavé odbočenie od Legionárskej na Záhradnícku 😕
Reply on: Bosa Noha #244219:
Napíšte prosím e-mail na vnutorna.kontrola@dpb.sk keďže sú vozidlá vybavené kamerami nebude problém to prešetriť.

Lurny – na N61 síce sú dve poradia, ale vodič s vozidlom, ktorého mohol z tej N74 o 01:12 zastihnúť na HLST by mal byť ten istý, ktorý išiel predtým z letiska. Vodič druhého poradia s vozidlom v tom čase mal byť na letisku...
Reply on: Bosa Noha #244219:
Na N61 sú 2 autobusy. Pre písanie sťažnosti treba poslať mail vnútornej kontrole DPB, tu to prd pomôže.
"Nezastavujeme, máme zpoždění..." ?
V noci z 31.08.2022 na 01.09.2022 (01.09.2022, plánovaný odchod 00:54, zastávka Avion, IKEA v smere do mesta, linka N61) mi ten autobus na moje znamenie vôbec nezastal, prehrmel okolo ako superexpres. Zastávka bola osvetlená a ja som mal na ruke reflexnú žltú pásku a silne som mával rukou, stojac na obrubníku, už keď bol asi 40-50 (?) metrov pred zastávkou. Išiel asi 00:56 (teda možno 2 minúty meškal)
Ledva som potom v daždi dobehol na N74 (zastávka Planét, odchod 01:12 - našťastie trošku meškala).
Na Hlavnej stanici som sa skúsil šoféra v N61 spýtať, že prečo nezastavil, ale ten povedal, že to nebol on, že to asi jeho kolega (vymenili sa ?) ...
Reply on: Valec #244215:
...paneli...
Reply on: Viliam22 #244216:
Nie na výstavbu, ale na štúdiu realizovateľnosti.
ŽSR si dali vypracovať do 12.9, cenový odhad výstavby elektrifikovaných tratí Lamač-ZB-Stupava-Lozorno a Vajnory-Chorvátsky Grob (Čierna voda)-Slovenský Grob-Viničné-Pezinok

https://www.zsr.sk/pre-media/vyjadrenie-media/2022/august/cenovy-prieskum.html
Reply on: david1 #244214:
Ten kód bol na hornom veľkom panely, či na malom dole? Voz tipujem na SORku.
Reply on: Valec #244202:
Min. týždeň vo štvrtok spoj L620 o 17:20 z Odborárskej smer SC mal vpredu na paneli , iba malým fondom 4100. Pri otázke na vodiča či je L620 on že nevie. Na druhú otázku či ide do Bernolákova už vedel odpovedať tak som nastúpil.. Vnútorný panel išiel v poriadku..
Tie isté otázky dostal aj na Zlatých..
V smere na Samorin zatial iba betony bez stlpikov na zastavkach

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.