Mne sa velmi paci, ze elektrickova a trolejbusova infrastruktura sa opravuje znizovanim rychlosti. Uplne z tohto postupu citit esenciu mesta a tejto krajiny.
Tá odpoveď je divná a že nesmú kontrolovať kamerové záznamy je nezmysel – určite to bolo formulované takto v období okolo toho roka dozadu? A posielal si to priamo na vnútornú kontrolu?
Nechcem spochybňovať tvoje tvrdenia, ale takáto odpoveď by bola znepokojujúca a naznačovala by, že pri cestujúcich pri ktorých si myslia že im to prejde si vymýšľajú sprostosti s cieľom odradiť ťa od písania ďalších.
Tie kamery sa určite pozerajú v takomto prípade. Teoreticky by mohli tvrdiť, že ak si stál za autom na ceste (teda predpokladám, že nestálo auto na chodníku) nestál si na nástupišti tak ako ti to ukladá PP IDS BK – článok A.5.3. písm. c). Čím nechcem určite obhajovať vodiča.
Odporučil by som ti ak sa ti niečo podobné stane nabudúce stáť na nástupišti zastávky (na chodníku) tak aby ťa bolo vidieť, a ak vodič prefrčí napriek tomu bez zastavenia keď budeš písať sťažnosť rovno píš, že si stál na nástupišti v súlade s PP IDS BK tak aby ťa vodič mohol vidieť čo potvrdia aj záznamy z kamier.
Čo je dôvodom piatkové a víkendové posilnenie L7 až do Rače aj v poobednej špičke a prevádzky až do neskorých večerných hodín? Bude vinobranie? A vôbec, prečo takto L7 nejazdí počas celého roka? Ja viem to je skôr otázka na DPB, ale možno ste tu tiež informovaný prečo žgrlia na tejto linke vozokilometre.
Mne sa už dávnejšie (asi pol roka - rok dozadu) stalo, že na zastávke Kráľovské údolie tesne pred príchodom nočáku zaszavilo auto a začali nastupovať / vystupovať ľudia.
Keď som uvidel, že autobus sa blíži, postavil som sa za kufor auta, teda z pohľadu vodiča pred auto, aby ma videl a dvihol som ruku a zamával aby zastavil. Nepomohlo, prefičal okolo.
Skúsil som sťažnosť. Odpoveď bola, že sa opýtali vodiča a ten si na nič také nespomínal, takže sa nestalo. Oponoval som, že to bol nový voz, musel mať kameru, nech sa pozrú. Odpoveďou mi bolo, že vraj nesmú. Toľko k riešeniu sťažností...
Napíšte prosím e-mail na vnutorna.kontrola@dpb.sk keďže sú vozidlá vybavené kamerami nebude problém to prešetriť.
Lurny – na N61 síce sú dve poradia, ale vodič s vozidlom, ktorého mohol z tej N74 o 01:12 zastihnúť na HLST by mal byť ten istý, ktorý išiel predtým z letiska. Vodič druhého poradia s vozidlom v tom čase mal byť na letisku...
"Nezastavujeme, máme zpoždění..." ?
V noci z 31.08.2022 na 01.09.2022 (01.09.2022, plánovaný odchod 00:54, zastávka Avion, IKEA v smere do mesta, linka N61) mi ten autobus na moje znamenie vôbec nezastal, prehrmel okolo ako superexpres. Zastávka bola osvetlená a ja som mal na ruke reflexnú žltú pásku a silne som mával rukou, stojac na obrubníku, už keď bol asi 40-50 (?) metrov pred zastávkou. Išiel asi 00:56 (teda možno 2 minúty meškal)
Ledva som potom v daždi dobehol na N74 (zastávka Planét, odchod 01:12 - našťastie trošku meškala).
Na Hlavnej stanici som sa skúsil šoféra v N61 spýtať, že prečo nezastavil, ale ten povedal, že to nebol on, že to asi jeho kolega (vymenili sa ?) ...
danlo