Ulica akademického maliara Jozefa Nagya To sa musela komisia hecnúť... Zastávka sa bude volať "Jozef Nagy" alebo to je prípustné len keby to bolo Námestie akademického maliara Jozefa Nagya, a teda pre ulicu to bude "Jozefa Nagya" alebo "ak. mal. J. Nagya"?
Milí obyvatelia, dovoľte mi Vás informovať, že aj po mojich opakovaných urgenciách a časovo náročných rokovaniach sa nám podarilo vyrokovať rozšírenie autobusovej linky č.67 aj do lokality Podunajská brána. Prví cestujúci budú môcť využívať mestskú hromadnú dopravu v tejto lokalite v predpokladanom termíne – september 2022. Umiestnenie autobusových zastávok bude na uliciach: Hydinárska, ul. akad.mal. Jozefa Nagya a na ul. Farmárska.
No tak počkať, ja turbo neodsudzujem, ja som práveže veľký priaznivec turbínky, problém je len to, že taký motor z hľadiska životnosti je poddimenzovaný, pretože napríklad v Octavii mať malé TSIčko nie je zlé, ale po 150 tis. km to už sláva nie je a o Karoqu už ani nehovorím.
nuz vo zdvihovom objeme motora v mojej domacej kosacke a v tom co ponukaju vo fabii ani velmi velky rozdiel nie je; akurat teda ze na tu kosacku nemontuju potencialne kurvitka vo forme turba (takze po par rokoch prevadzky treba akurat nechat precistit karburator a pripadne vymenit palivove hadicky ako dosledok biozloziek a to popritom ako ekologiu v praxi nechavam vzdy vsetky stroje dobehnut niekde naprazdno aby vyzrali vsetko z nadrze, lebo nechavat tam tie biozlozkove benziny nie je velmi rozumne, proste dosledky zelenych v praxi....)
Ked si ako zakaznik objednam "klimatizaciu salonu", ocakavam ze mi dodaju sice lacne, ale funkcne riesenie, nie hlboko poddimenzovany scheiss urceny pre vozy o osemdesiat percent mensie. Skodovka mi tiez nedoda Fabiu s motorom do kosacky, aj ked by to bolo lacnejsie.
každý výrobca namontuje to, čo si zákazník objedná. ak je jediným kritériom najnižšia cena, čo v našom prípade bola, tak tam dá jednoducho to najlacnejšie čo zoženie. aj napríklad také sedadlo vodiča je v prvosériových SORkách ako za trest
A ani nahodou to nemoze byt tym, ze do prazskych NB18 maringotkaren namontovala Webasta a Eberspachery s vykonom 49, resp 50 kw, cize viac nez dvakrat vyssim nez v BA?
Jasne, môžeme sa tváriť že je to nedostatočným výkonom klimatizácie a aký je SOR zlý výrobca, ale to by nevysvetlovalo skutočnosť, že tesne po dodaní chladili normálne a boli to vozidlá v ktorých bolo najchladnejšie.
Príčiny by som hladal v prvom rade v nedostatočnej údržbe a prípadne do istej miery aj vo vodičoch a v tom ako je vedená tá ktorá prevádzka.
Kedy ste niekto išli napríklad petržalským Urbanwayom so zapnutou klímou? Pritom pri tých z Trnávky nieje problém naraziť na klimatizované vozidlo. Ten istý typ vozidla, ten istý druh klimatizácie a ten istý výkon.
Veď sa môžeme ku tomuto o pár rokov vrátiť keď tie menované autobusy nebudú najnovšími vozidlami v DPB, ani vozidlami s najnovšími klimatizáciami (kĺbosory s dodatočne domontovanou klimatizáciou).
"Chladenie interiéru zabezpečili vo vozidlách #1821 - 1830, #1841 - 1845, #2841 - 2850 a #2861 - 2865 pomocou dvojice strešných klimatizačných jednotiek Carrier Sütrak AC 515, pri všetkých vozidlách z rokov 2014 a 2015 použili klimatizácie Webasto Santana XL s chladiacim výkonom 18 kW (bez možnosti vykurovania). V oboch prípadoch išlo o zariadenia výrobcami odporúčané pre kategóriu mini- a midibusov. Pri vozidlách z roku 2017 použili klimatizačné jednotky Webasto Cool Top 220 RT-C s chladiacim výkonom 22 kW a možnosťou vykurovania s vykurovacím výkonom 20 kW. "
Preco si myslis, ze si DPB zacal do podmienok tendrov na nove vozy pisat vykon klimatizacie?
irizar