Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: janstár #243687:
Skús tak.
Reply on: 810zssk #243686:
Aký je postup? Mám napísať email na Arriva?
Reply on: janstár #243685:
To je ten problém, že to každý "oželie", nerieši a dopravca sa potom tvári že problém neexistuje. Ja som si dával vracať aj menšie sumy.
Reply on: 810zssk #243669:
Tých 90 centov by som oželel, keby sa to už neopakovalo. Vodičov by mali preškoliť.
Reply on: janstár #243664:
Červené bedne - multifunkčné automaty sú na železničných staniciach Nové Košariská, Bernolákovo, Senec, Pezinok, Šenkvice, (možno Cífer), Malacky a Kúty.
Reply on: Jak44 #243682:
Už sme dospeli k takému bodu, že na mojej domovskej 640 zmizli správne ciele, a výlučne vidím len zlé - niektorá z nácestných zastávok sa eviduje ako cieľová. Horšie, než bolo teda... a k tomu ja musím lepiť CP v obci.
Reply on: Joyki #243675:
Ku všetkému spomínanému ešte pripomeniem (aby sa na to pri toľkých pochybeniach nezabudlo) aj IS - napríklad farby liniek, rolovanie nácestných zastávok na predných paneloch a podobne. 🙂
Reply on: 810zssk #243668:
prípadne ešte ak cestuješ z regiónu na druhý koniec BA, napr. z Cífera do DNV/Pod. Biskupíc/Rusoviec...
Reply on: janstár #243664:
V Chorvátskom Grobe-Čiernej Vode na Čerešňovej je automat, rovnako tak na nástupišti v žst. PK, inak neviem.
Reply on: TeBeCe #243676:
Ja viem hneď niekoľko zastávok bez označníka aj vodorovného značenia.
Výlet po štandardoch v júni 2022, ktoré majú platiť okamžite a všade je dosť žalostné.
Reply on: Joyki #243675:
Nie, to prechodné obdobie sa týka len niektorých bodov.
Reply on: TeBeCe #243676:
Inštalácia prebieha na linkách 265, 275, 277 a 289 od hranice BSK po Malacky. Kto si spraví výlet, už ich tam aj uvidí.
Reply on: Joyki #243675:
Nove oznacniky udajne zacinaju stavat od Zahoria, ale ci uz nejake naozaj pribudli netusim.
Reply on: 810zssk #243674:
A neplatí 365-dňová tolerancia voči celej zmluve a dá sa ešte do 14.11.2022 jazdiť na rikšách najideálnejšie nulakrát do dňa?
Aj keď už máme jún, viac ako polroka od začiatku platnosti a napríklad nové označníky sa ani len nechystajú, ochranné prvky na kotúčoch zas je vec, čo nepotrebuje mesačné prípravy a implementáciu.
Na všetko sa zámerne kašle, a ešte k tomu nikto nič nerieši. Nemám preto dôvod si myslieť, že sa to zmení od uplynutia 1 roku.
Reply on: Joyki #243673:
Tiež som nad tým premýšľal. Ekonomicky by to nemal byť problém, príjmy z pokút by násobne prevyšovali mzdu tých ľudí. Vezmi si že už len na označení vozidla v rozpore so štandardom sa dá na každom kontrolovanom spojí uložiť 100€ a na väčšine spojov ďalších 100€ za nefunkčné hlásenie zastávok.

O tej pokute čo by Arriva platila keby si BSK účtoval 500€ za každú zastávku v BSK na ktorej nie je správny označník (okrem Senca, žel. stanice asi všetky mimo BA), prípadne 1000€ za každý chýbajúci označník (tých tiež nie je málo) ani nehovorím.

A ešte nezabúdajme na to že lístky vydávané v autobusoch nemajú povinné ochranné prvky (5000€ za každý kotúč).
Reply on: 810zssk #243672:
Viem si predstaviť brigádnickú dohodu s BID pre záujemcov, ktorí by mapovali štandardy.
Reply on: TeBeCe #243671:
Super, vďaka.

Ak si dobre pamätám, sankcie technicky musí udeľovať BSK keďže s ním má Arriva zmluvný vzťah (aj keď kontroly by predpokladám vykonávali zamestnanci BID). Čiže ak neudelili oni nič, tak sa problém nerieši.

Na mieste ostatných účastníkov tendra by som bol dosť rozčarovaný - to mohol každý podliezť cenu keby vedel že nebude musieť zmluvu plniť.
Reply on: 810zssk #243669:
Ked som sa pytal na konci marca, tak okrem tych sankcii, za ktore bola bezplatna doprava, nebolo udelene nic. Vsetko vraj riesi a zjednava napravu BID.
Navrhujem pre autobusy zrušiť uvádzanie (ne)klimatizovanosti vozidla na virtuálnych tabuliach, takto je to čisté zavádzanie 😏 Už ani neviem, kedy som stretol nejaký bus iný než Otokar s funkčnou a zapnutou klímou. Tie nedávno upgradnuté SOR šerble to isté. Česť veľmi občasným výnimkám...
Reply on: janstár #243667:
Podať reklamáciu a žiadať vrátenie neoprávnene naúčtovaného cestovného. Ideálne niekde v procese aj poučia dotknutého vodiča, ale pri Arrive by som sa nedivil už vôbec ničomu.

Inak to nie je novinka, problémy s uznávaním lístkov sa v nejakej miere objavujú od vzniku systému v 2016 - akurát Slovak Lines bol aspoň veľmi promptný v riešení reklamácii (rozumej vracaní cestovného, nie že by problém odstránili). To že za 8 rokov tu nie sú dotknuté strany schopné vyriešiť aby sa v IDS uznávali lístky IDS vypovedá o ich schopnosti. Doteraz bola výhovorkou neochota/neschopnosť SL. Teraz má BSK silnú zmluvu s Arrivou, vrátane sankcií, a výsledok je nulanič (okej, to je nefér, reálne sa situácia ešte zhoršila).

Dnes som bol prvýkrát pozrieť v teréne ako Arriva funguje a v najbližších dňoch sa chystám vyžiadať si info od BSK či vôbec uložili nejaké sankcie za porušenie štandardov. Nedodržuje sa skoro nič.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement