Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: janstár #243666:
Áno, pri ceste čisto vlakom je tarifa ZSSK lacnejšia. Využitie tarify IDS má zmysel vtedy ak prestupuješ na iný mód dopravy (regiobusy, MHD).
Reply on: 810zssk #243665:
Ako to reklamovať aby ten lístok vodič uznal?
Reply on: 810zssk #243665:
Pri vlakoch sa označujú na stanici. Potom si treba označiť v predstihu , nejaké minúty ujdú.

Čo som pozeral ceny vlakov , lístok kúpený od železníc je lacnejší ako lístok z automatu. Do Kútov je 2.72Eur a lístok z automatu na zóny stojí vyše 4 eurá.
Reply on: janstár #243664:
Automaty sú na niektorých železničných staniciach v regióne, inak nie.

Označovač je v autobuse, ale do Kútov autobusy IDS BK nejazdia, len vlaky. Pri vlakoch sa lístky označujú na stanici.
Reply on: 810zssk #243660:
Môžem mu to vysvetľovať . On si hovorí svoje dookola. Počíta aj zónu 100 ale hovorím mu že idem zo 101 aj tak si hovorí svoje. Keby som išiel z Marianky na ten lístok do Záhorskej Bystrice do zóny 101 , čo by povedal , či platí. Potom by som ešte prestúpil na č. 37 na konečnú do Záh. Bystrice a prišiel by revízor v č. 37 , mal by to uznať.

Mimo Bratislavy sú tiež automaty na lístky po dedinách alebo sa lístok kupuje od vodiča?

V Kútoch nie je označovač? Označovač je v autobuse, nie?
Reply on: 810zssk #243662:
del
Reply on: henko151 #243658:
Ja sa obávam že vodičov trochu mätie to "2 zóny al. 100+101" kde "al." chce znamenať "alebo", ale nie je to bežne používaná skratka.
Reply on: janstár #243659:
Áno, môžeš ho použiť na akékoľvek dve zóny v IDS BK (akurát do Kútov je to samozrejme viac zón). Len pozor na to že v Kútoch nie je označovač.
Reply on: janstár #243657:
Vodič nemal pravdu, mal si platný lístok. Ak je označený v 101 tak do 215 platí.
Reply on: henko151 #243658:
Inak by mal platiť? Je to v rámci zóny 101 a potom 215.
Tieto zónové lístky čo sa kupujú v automate v Bratislave sa môžu používať aj mimo Bratislavy? Napríklad , môžem taký lístok použiť z Malaciek do Kútov?
Reply on: janstár #243657:
Neplatí preto, lebo Arriva od 15.11. nebola schopná si spraviť poriadok so šoférmi a adekvátnych ich zaškoliť k prepravným podmienkám a tarife IDS BK. 😉
Ako je to s tými zónamy? Nastúpim na konečnej č.37 . Cvaknem si 30 minútový lístok za 0. 90 eura. Vystúpim na druhej zastávke Krče. Prejdem cez cestu a nastúpim do č. 215. Ukážem vodičovi lístok  ten z č. 37 a poviem mu že idem do Marianky. On mi lístok neuzná. Povie že tieto bratislavské lístky platia len v Bratislave a že som v tretej zóne. Musel by som mať podľa neho 3 zónový lístok. Pritom Záhorská bystrica je zóna 101 a nasledujúca zóna je 215 . To sú 2 zóny . Na 30 minútovom lístku  je napísané že je na dve zóny. Prečo potom neplatí? Preto že prestupujem? 
S tými nekonečnými možnosťami aj súhlasím. 😂
Akým spôsobom posledná 245 do MA obsluhuje Lozorno? Tá cesta kade sa to bežne točí cez deň má zákaz vjazdu busov medzi 22-06. Proste sa to porušuje, alebo sa tam tie busy točia nejak inak?

Rovnaký problém je aj s 299.
Reply on: 810zssk #243653:
my sme (s Beusom) svojho casu sli do KE za cca 880 km a nikde nehitli juznu trasu cez Zvolen, vtedy (keby sme neboli chceli ostat na vychode) by sa to bolo byvalo dalo... (do Ke sme dorazili od Michalian 😃 )
a inac z cca 20tich vlakov co sme vtedy na tej trase pouzili bol tusim az jeden R, vsetko ostatne Os a cesta nam trvala 2 dni 😃
a jedna z najvacsich "srand" bola vobec ziskat na toto listok, minimalne v danom case vedelo KVC zobrat maximalne 3 "cez", my sme ich na jednoznacne urcenie trasy ale potrebovali 11
nakoniec nam v doplatkovej pokladnici na BA-hlavnej vystavili pisany listok 🙂
Reply on: si #243652:
My sme raz cestovali na lístok BA hlavná - BA Vinohrady cez Zvolen a Žilinu 😃 Aj keď do 1200 to má ďaleko. Maximum čo sa dnes podľa mňa dá rozumne spraviť je cca 880 km (Košice).

Edit: Hoci ak by bola ochota vracať sa Poľanou, možno aj viac. Problém je že IC dnes majú osobitnú tarifu, takže na východ by sa muselo ísť rýchlikom aj po severnej trase.
Reply on: Ike #243650:
tak skuste na jeden nelomeny listok prejazdit medzi BA-hlavna <-> BA-Vajnory ~1200km 😃
(aj ked sucasny stav zeleznicnych spojeni nepoznam, mozno to uz dnes bude problem)
Reply on: Valec #243644:
Vďaka za vysvetlenie. Z užívateľského hľadiska som nemal problém, iba teta smerom do SC mala zdvihnute obočie, ale nič nevravela. Išlo mi o tie interné procesy plus tu dekbu tržieb som opomenul.

De facto som teda išiel na čierno, lebo jeden dopravca nedostane takú tržby ako by mal.
Reply on: henko151 #243647:
Robíme so synom sotojazdy. Takže sa na ids tarifu stíhame aj otočiť, čo vychádza lacnejšie ako zssk tarifa.
Reply on: Trammat #243648:
Je to povolené samozrejme. V tomto prípade môžeš CL nadviazať aj v stanici kde vlak nestojí.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement