Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ako je to s tými zónamy? Nastúpim na konečnej č.37 . Cvaknem si 30 minútový lístok za 0. 90 eura. Vystúpim na druhej zastávke Krče. Prejdem cez cestu a nastúpim do č. 215. Ukážem vodičovi lístok  ten z č. 37 a poviem mu že idem do Marianky. On mi lístok neuzná. Povie že tieto bratislavské lístky platia len v Bratislave a že som v tretej zóne. Musel by som mať podľa neho 3 zónový lístok. Pritom Záhorská bystrica je zóna 101 a nasledujúca zóna je 215 . To sú 2 zóny . Na 30 minútovom lístku  je napísané že je na dve zóny. Prečo potom neplatí? Preto že prestupujem? 
S tými nekonečnými možnosťami aj súhlasím. 😂
Akým spôsobom posledná 245 do MA obsluhuje Lozorno? Tá cesta kade sa to bežne točí cez deň má zákaz vjazdu busov medzi 22-06. Proste sa to porušuje, alebo sa tam tie busy točia nejak inak?

Rovnaký problém je aj s 299.
Reply on: 810zssk #243653:
my sme (s Beusom) svojho casu sli do KE za cca 880 km a nikde nehitli juznu trasu cez Zvolen, vtedy (keby sme neboli chceli ostat na vychode) by sa to bolo byvalo dalo... (do Ke sme dorazili od Michalian 😃 )
a inac z cca 20tich vlakov co sme vtedy na tej trase pouzili bol tusim az jeden R, vsetko ostatne Os a cesta nam trvala 2 dni 😃
a jedna z najvacsich "srand" bola vobec ziskat na toto listok, minimalne v danom case vedelo KVC zobrat maximalne 3 "cez", my sme ich na jednoznacne urcenie trasy ale potrebovali 11
nakoniec nam v doplatkovej pokladnici na BA-hlavnej vystavili pisany listok 🙂
Reply on: si #243652:
My sme raz cestovali na lístok BA hlavná - BA Vinohrady cez Zvolen a Žilinu 😃 Aj keď do 1200 to má ďaleko. Maximum čo sa dnes podľa mňa dá rozumne spraviť je cca 880 km (Košice).

Edit: Hoci ak by bola ochota vracať sa Poľanou, možno aj viac. Problém je že IC dnes majú osobitnú tarifu, takže na východ by sa muselo ísť rýchlikom aj po severnej trase.
Reply on: Ike #243650:
tak skuste na jeden nelomeny listok prejazdit medzi BA-hlavna <-> BA-Vajnory ~1200km 😃
(aj ked sucasny stav zeleznicnych spojeni nepoznam, mozno to uz dnes bude problem)
Reply on: Valec #243644:
Vďaka za vysvetlenie. Z užívateľského hľadiska som nemal problém, iba teta smerom do SC mala zdvihnute obočie, ale nič nevravela. Išlo mi o tie interné procesy plus tu dekbu tržieb som opomenul.

De facto som teda išiel na čierno, lebo jeden dopravca nedostane takú tržby ako by mal.
Reply on: henko151 #243647:
Robíme so synom sotojazdy. Takže sa na ids tarifu stíhame aj otočiť, čo vychádza lacnejšie ako zssk tarifa.
Reply on: Trammat #243648:
Je to povolené samozrejme. V tomto prípade môžeš CL nadviazať aj v stanici kde vlak nestojí.
K tejto téme mi teraz napadá - je vlastne povolené cestovať jedným vlakom na dva rôzne druhy CL? Na cesty do regiónu využívam po území mesta PCL 100+101 nezľavnený, s tým že z poslednej stanice na území 100+101 si kupujem cez eshop ZSSK zľavnený lístok, keďže som držiteľom Junior Railplus. Nikdy mi na to nikto nič nepovedal, no keď to tu tak čítam, tak netuším, či to je vlastne povolené.
Reply on: Ike #243629:
Pokiaľ ale neplánuješ v Senci prestúpiť na prímestský autobus, tak lístok podľa tarify ZSSK v úseku BA-Vajnory - Senec vychádza 0,90€ čo mi príde najvýhodnejšia alternatíva aj vzhľadom na cenu, ako aj na jednoduchosť nákupu cestovného lístka.
Reply on: N/A #243635:
Pokiaľ sa bavíme o väčšine vlakoch kategórie Os, ktoré sú linkou S20, tak stačí v Devínskom Jazere označiť, ktoré je stále 101 zóna.
Reply on: Ike #243631:
aj na papierový lístok ti označovač vytlačí zónu, takže poctivý sprievodca alebo revízor ťa zase z hlavnej stanice za vajnory nepustí.
Reply on: Ike #243642:
Správna možnosť je a), pričom ten JCL by mal byť platný v čase prekročenia hranice zón, čo je niekde medzi stanicami Vajnory a Ivanka. Preto by bolo ideálne, ak by si ho mal platný už pri odchode z Vajnor, a tým pádom máš bez akejkoľvek pochybnosti platný lístok na celú cestu.
Reply on: Ike #243629:
ZSSK vie skontrolovať lístok cez POPku, pri načítaní sa zobrazí stanica, po ktorú môžeš v danom vlaku cestovať na základe toho, aký lístok si predložil na kontrolu.
Zohľadnenie platného PCL pri kúpe lístka je predmetom najbližšieho rozvoja (ak to už náhodou aj nie je spustené), avšak bude fungovať len pri vyhľadaní spojenia cez vyhľadávač.
Reply on: Viko #243640:
PCL (100+101) + 3 lístky sú na reláciu BA a SC podľa mňa v pohode. Áno, je to dokopy 5 zón a pri JCL potrebuješ 6, lebo zóna 100 sa počíta dvakrát.

Ale spravme si drobný debugging:
Mám PCL (100+101) a teda idem si kúpiť papierový lístok, ktorý bude adresný. Ktorá možnosť je správna?
a) tri zóny 610, 620 a 630 alebo
b) štyri zóny 101, 610, 620 a 630.

K bodu b) protiotázka:
Na základe čoho si mám kupovať zónu 101 dvakrát a deformovať tak deľbu tržieb? Ak sa nejaká zóna počíta 2x, tak je to zóna 100 a nie 101.

Ale v súvislosti s týmto ma napadá ďalšia otázka:
Mám PCL na zóny 620 a 630 a cestujem do zóny 610 a idem si kúpiť adresný lístok. Keďže neexistuje 1zónový lístok, ako určím, komu má byť upísaná tá druhá zóna? 🙂
Reply on: Viko #243640:
To pokiaľ viem platí pre kombináciu lístok dopravcu + lístok IDS. A navyše to neplatí pre ZSSK.
Reply on: 810zssk #243639:
V IDS BK neplatilo náhodou, že nemôžeš lomiť lístok v zóne, v ktorej nezastavuješ?
Reply on: N/A #243635:
Smer BA sedí.

Smer Záhorie: Bavíme sa o appke alebo papierových CL? Ak si označíš papierový CL v DNV (vystúpiš z vlaku?) tak ti platí po Zohor. Pri appkovom CL by to takto išlo ak dáš ako nástupnú zastávku niečo v 215ke (Stupava?).
Reply on: Cancer #243636:
On hovorí o IDS lístku, tie sú zónové. Potrebuje lístok na zóny 101 a 610 - na 101 má PCL, na 610 má (by mal) CL1C.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.