Pri vlakoch sa označujú na stanici. Potom si treba označiť v predstihu , nejaké minúty ujdú.
Čo som pozeral ceny vlakov , lístok kúpený od železníc je lacnejší ako lístok z automatu. Do Kútov je 2.72Eur a lístok z automatu na zóny stojí vyše 4 eurá.
Môžem mu to vysvetľovať . On si hovorí svoje dookola. Počíta aj zónu 100 ale hovorím mu že idem zo 101 aj tak si hovorí svoje. Keby som išiel z Marianky na ten lístok do Záhorskej Bystrice do zóny 101 , čo by povedal , či platí. Potom by som ešte prestúpil na č. 37 na konečnú do Záh. Bystrice a prišiel by revízor v č. 37 , mal by to uznať.
Mimo Bratislavy sú tiež automaty na lístky po dedinách alebo sa lístok kupuje od vodiča?
V Kútoch nie je označovač? Označovač je v autobuse, nie?
Inak by mal platiť? Je to v rámci zóny 101 a potom 215.
Tieto zónové lístky čo sa kupujú v automate v Bratislave sa môžu používať aj mimo Bratislavy? Napríklad , môžem taký lístok použiť z Malaciek do Kútov?
Ako je to s tými zónamy? Nastúpim na konečnej č.37 . Cvaknem si 30 minútový lístok za 0. 90 eura. Vystúpim na druhej zastávke Krče. Prejdem cez cestu a nastúpim do č. 215. Ukážem vodičovi lístok ten z č. 37 a poviem mu že idem do Marianky. On mi lístok neuzná. Povie že tieto bratislavské lístky platia len v Bratislave a že som v tretej zóne. Musel by som mať podľa neho 3 zónový lístok. Pritom Záhorská bystrica je zóna 101 a nasledujúca zóna je 215 . To sú 2 zóny . Na 30 minútovom lístku je napísané že je na dve zóny. Prečo potom neplatí? Preto že prestupujem?
Akým spôsobom posledná 245 do MA obsluhuje Lozorno? Tá cesta kade sa to bežne točí cez deň má zákaz vjazdu busov medzi 22-06. Proste sa to porušuje, alebo sa tam tie busy točia nejak inak?
my sme (s Beusom) svojho casu sli do KE za cca 880 km a nikde nehitli juznu trasu cez Zvolen, vtedy (keby sme neboli chceli ostat na vychode) by sa to bolo byvalo dalo... (do Ke sme dorazili od Michalian )
a inac z cca 20tich vlakov co sme vtedy na tej trase pouzili bol tusim az jeden R, vsetko ostatne Os a cesta nam trvala 2 dni
a jedna z najvacsich "srand" bola vobec ziskat na toto listok, minimalne v danom case vedelo KVC zobrat maximalne 3 "cez", my sme ich na jednoznacne urcenie trasy ale potrebovali 11
nakoniec nam v doplatkovej pokladnici na BA-hlavnej vystavili pisany listok
My sme raz cestovali na lístok BA hlavná - BA Vinohrady cez Zvolen a Žilinu Aj keď do 1200 to má ďaleko. Maximum čo sa dnes podľa mňa dá rozumne spraviť je cca 880 km (Košice).
Edit: Hoci ak by bola ochota vracať sa Poľanou, možno aj viac. Problém je že IC dnes majú osobitnú tarifu, takže na východ by sa muselo ísť rýchlikom aj po severnej trase.
tak skuste na jeden nelomeny listok prejazdit medzi BA-hlavna <-> BA-Vajnory ~1200km
(aj ked sucasny stav zeleznicnych spojeni nepoznam, mozno to uz dnes bude problem)
Vďaka za vysvetlenie. Z užívateľského hľadiska som nemal problém, iba teta smerom do SC mala zdvihnute obočie, ale nič nevravela. Išlo mi o tie interné procesy plus tu dekbu tržieb som opomenul.
De facto som teda išiel na čierno, lebo jeden dopravca nedostane takú tržby ako by mal.
K tejto téme mi teraz napadá - je vlastne povolené cestovať jedným vlakom na dva rôzne druhy CL? Na cesty do regiónu využívam po území mesta PCL 100+101 nezľavnený, s tým že z poslednej stanice na území 100+101 si kupujem cez eshop ZSSK zľavnený lístok, keďže som držiteľom Junior Railplus. Nikdy mi na to nikto nič nepovedal, no keď to tu tak čítam, tak netuším, či to je vlastne povolené.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si
(aj ked sucasny stav zeleznicnych spojeni nepoznam, mozno to uz dnes bude problem)