V štandardoch sa niečo také spomínalo, ale v praxi si to neviem predstaviť. Netuším čo je aktuálny plán keďže od nejakej doby pár rokov dozadu sa prestalo zverejňovať čokoľvek čo sa zverejňovať nemusí. Mne to logicky vychádza skôr na staničné OCL.
Ak sa bavíme o check-in/check-out systéme, neviem si to predstaviť spúšťať len na regiobusoch bez väzby na iné módy dopravy. Pokiaľ viem na železnici nie je nič a DPB tiež nie je úplne pripravený, keďže sa nedá pípať pri všetkých dverách.
Tipujem nikomu sa s tým nechce pracovať nad rámec nových vozidiel, veď aj tak sú len vypožičané.
Mňa by zas zaujímalo to, v akom stave je príprava nového tarifného odbavovacieho systému. V každom vozidle už sú aj zadné stroje.
Tak ja napríklad nechápem, prečo zámocké busy nepoužívajú transparenty, ktoré tam sú namontované. Veď Zámčania si tam neobjednávali žiadnu exotickú značku, že by sa to nedalo zosynchronizovať.
Mňa tá policajná akcia potešila. Už dlhší čas vážne rozmýšľam, ako upozorniť políciu na to, že si na Arrivu majú posvietiť. Špeciálne po skúsenostiach s pacientom z môjho príspevku z 11.5., keď po tom jeho ďalšom extempore cestujúca spredu zahlásila, že cíti alkohol, mi bolo jasné, že tú sťažnosť už fakt musím napísať... Lebo ten človek nemá čo sedieť nielen za volantom busu, ale za akýmkoľvek volantom a podľa môjho skromného názoru by ani nemal chodiť voľne po vonku. To si mali sami odkontrolovať, na rováši už toho zjavne dačo mal, len to najskôr bude tak, ako tu prv písal O. Sokol, že Arriva brala všetko, čo malo vodičák a tep.
Tak už máme poriešený počet busov, šoférov, snáď sa dokapeme aj k ich profesionálnemu správaniu a potom možno dôjde rad aj na cedule
Polícia kontrolovala na Nivách vodičov Arrivy na prítomnosť alkoholu. To, že by bol u nich výsledok pozitívny by ma v prípade nálezu ani moc neprekvapovalo, ale mňa skôr zaujal ten zdrap papiera za oknom.
Chápem, novozámocké vozidlá nepoužívajú transparenty, ale prevádzkové štandardy IDS BK jasne definujú, ako má tabuľa vyzerať a nie to, že za okno vycapí papier hodný vývesky bufetu na Zlatých pieskoch.
Zajtra okolo 11 hod príchod vodíkového vlaku do Bratislavy hl. st. plus prezentácia jednotky Coradia Lint Alstom s tlačovou besedou ak to niekoho zaujíma
Vyvíja DPB nejaké cielené aktivity k náboru Ukrajincov (alebo teda najmä Ukrajiniek) čo prišli na Slovensko? Som teraz v Poľsku a všimol som si že tu na to niektorí dopravcovia dosť dávajú dôraz (kampane vo vozidlách a tak podobne).
Mne minulú stredu, keď tu bola tiež diskusia ohľadne nastupovania zadnými dverami, podvečer šofér na 269 (nástup Pod Stanicou) povedal, že on o nijakom nastupovaní zadnými dverami nepočul.
A o tom to je. Arriva síce niečo tvrdí, ale zjavne to zabudla šoférom povedať. Mňa by zaujímalo, ako firma s nimi komunikuje. Zjavne nijako. Mňa fascinuje, keď potom točí o individuálnych zlyhaniach. Zlyháva samotná Arriva, a systémovo, nie je normálne, aby sme sa my cestujúci pomaly v kuse a dokola sťažovali na to, čo má dávno fungovať.
Na Zlatých pieskoch dnes o 18h 632 stratil 4 minúty, lebo si kupovali lístky za peniaze tí, ktorí čakali na električku. Zadné dvere samozrejme zavrel pred nastupujúcimi. To by sme teda mohli posielať sťažnosti každý deň za každý spoj, Nedá sa to jednoducho.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A
https://www.podnikajte.sk/pracovne-pravo-bozp/zamestnavanie-ukrajincov-pravidla-docasne-utocisko
DPB môže robiť aj 10 kampaní, keď celý proces trvá neskutočne dlho aj napriek Lex Ukrajina.