Na to tu má byť objednávateľ ktorý dá dopravcu do laty, ale zatiaľ to pôsobí tak že je mu to jedno. Načo si dávali námahu so štandardami (vrátane komunikácie so zákazníkmi) a kvalitne postavenou zmluvou keď v praxi na ich plnenie úplne kašľú?
Ono niektore firmy si mozu aspon trochu vyberat, a niektore ine (nebudeme ukazovat prstom, oni v DeBility Solutions vedia, kto su) sa sami vmanevruju do situacie, ze musia brat vsetko, co ma vodicak a pulz.
Aký to kontrast! V Anglicku vás pozdraví nielen šofér, ale aj úplne cudzí človek v parku.... A nielen v Anglicku. V Rakúsku je samozrejmosť pozdraviť v obchode atď. Príkladov z civilizovanejšieho sveta je habadej. Len prečo si mnohí Slováci myslia, že s hulvátstvom budú v živote úspešnejší ako so slušnosťou? Máme sa ešte čo učiť a zlepšovať...
To je bohužiaľ bežný kolorit linkového vodiča na Slovensku. Neodzdraviť, hulákať, nepoznať tarifu, robiť z teba debila, "vychovávať" každého kto sa mu pripletie pod nohy... Aspoň že niektoré firmy začali distribuovať košele na záchranu prvého dojmu
príchod nových busov pre Arrivu zjavne pokračuje. Včera naobed som na D1 v úseku Gagarinova-Galvaniho videl nové červené Iveco s českými prevoznými značkami a sedadlá boli pobalené ešte v sáčkoch.
Mne ti vodiči Arrivy prídu ako členovia nejakej mafie, strašne mi pripomínajú svojimi maniermi taxikárov na HLST. Nuž, ako vidím, nie som jediný kto má nepríjemné skúsenosti. Každopádne sa do toho obujem a ešte tu budem o tom písať, ako som pochodil.
Dnes som išiel troma vozmi arrivy (všetko nové crossy), predný označovač nefungoval ani v jednom z nich, prvý bus brutálne vyklímovaný aj napriek tomu, že bolo sedem hodín ráno, v dvoch prípadoch vodiči mladí slováci bez akejkoľvek uniformy, jeden dokonca v plavkách, obaja vyslovene arogantní, v treťom prípade to aspoň ako tak zachránil starší česky hovoriaci vodič.
Fantastické: rezignujme všetci na pravidlá a omeškajme spoje na 15 minút, nech tí ľudia nestihnú nijaké prestupy a nabudúce nech idú autom, a ktorí zostanú sú za k...t.
Ja som rezignoval na pravidlá a pekne si pípam lístok u vodiča. Keď vodičom nevadí, že ich 10 minút zmeškaný spoj omeškám o ďalšiu minútu (aj dve kvôli semaforom) namiesto 10 sekúnd, tak mne to môže byť úplne jedno.
Skončil som aj ja s využívaním regiobusov v rámci mesta. Odmietam, aby mňa, platiaceho cestujúceho ponižoval vodič, nadával mi hrubo, že čo som ja za kkta, čo si dovoľujem nastupovať vzadu v smere na Nivy. Doslova takto mi povedal pred ostatnými, samozrejme hučiac, vpredu sediac.
Treba to pogrilovať, lebo inak ten arogantný póvl za volantom nevymizne a ešte bude robiť zlé meno iným vodičom.
Mňa dnes viezol na expresnej linke do BA ex-šofér zo Slovak Lines, nádhera, decentné správanie, excelentná plynulá jazda, žiadne vozenie krumpľov, takmer na minútu presne. Škoda že sa nedá naklonovať
Nie len BID ale aj Arriva toto je časť oficiálnej odpovede na moju telefonickú sťažnosť z minulého týždňa z referátu sťažnosti Arrivi
,,Na území Bratislavy je vždy možné, a veľmi odporúčané, využívať v smere do centra regionálnu autobusovú dopravu rovnakým spôsobom ako tú mestskú – teda v smere do centra je vždy možné nastúpiť ktorýmikoľvek dverami a na ktorejkoľvek zastávke.
Vodiči našej spoločnosti jednoznačne majú pokyn otvárania všetkých dverí v Bratislave- smer AS. Nedá sa úplne vylúčiť, že dôjde k individuálnemu zlyhaniu jednotlivca. Môžeme Vás však ubezpečiť, že v komunikácii s vodičmi, sú upozorňovaní, a naše vlastné pozorovanie nás uisťujú v tom, že drvivá väčšina vodičov pravidlá dodržuje,,
Najlepšie na tomto je, že samotný pracovníci BID ešte aj v máji 2022 prezentujú, že druhými dverami sa dá nastupovať.
Som zvedavý čo ti príde za odpoveď a či ti vôbec príde. Mne odpoveď na sťažnosť podanú priamo cez stránku Arrivy v novembri neprišla doteraz.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk