Asi robia čo môžu s tým čo majú k dispozícii. Na Levice a Štúrovo je fakt zbytočné púšťať komplet poschodovú jednotku. Kapacitne to stačí na dva - tri vagóny.
30TrDg na linke 40 netrafila jedným zberačom trolej pri autobusovej stanici (napriek tomu že stál na zastávke dobre - palica síce trafila natrolejovaciu striešku, no "neskĺzla" sa k troleju) a tak vodič pokračoval celú trasu na Hl. st. na agregát. To sa tam stáva bežne? Akože nedivím sa vodičovi, mne by sa tiež nechcelo každé kolo nahadzovať palicu manuálne, ak sa to stáva často.
Už druhý týždeň nie sú radené takmer žiadne posilové vozy na R 6xx, nakoľko Bmeerka, ktoré tam dávali momentálne jazdia v dvoch súpravách ako náhrady za 671, minulý týždeň išla Bmeer súprava aj do Komárna ako REX hádam tri dni.
Za mesiac 6.6.21 príde k susedom do ČR jednotka VRT SNCF TGV PSE z roku 1980 na prezentáciu, je oranžovo biela, tieto vlaky dojazdili v 2018, najprv bude v Prahe na hl. St. potom presun Brno výstavisko z st. Brno dolní kde bude tri dni, to bude aj taká rozlúčka s mestskou vlečkou nakoľko ju majú likvidovať, tam to bude jedinečné a neopakovateľné vidiet
Rozdeliť funkčné push-pull súpravy a potom mať súpravu Bdteer + 051 + Bdteer je také ... balkánske. Mať 10 rovnakých súprav je asi pre ZSSK veľa, pre nich je asi ideál čo súprava, to originál
To nie je Jánošík, ale len poschodové vozne - boli rozdelené dve PP-súpravy. Jedna pôvodne s dvoma voznami dostala tretí vozeň, a teda na Štúrovo/Levice behá dvojvozňová PP-súprava.
Inak presne takáto kombinovaná súprava behala aj za socíku.
Najviac ma fascinuje poobedňajší REX do NZ, ktorý štandardne chodí ako Jánošik v strede vlaku, ohraničený Bdteermi a ťahaný princeznou. Pevne verím, že je to len verejná manipulačná jazda, lebo takéto využitie Jánošíka je vskutku "geniálne".
Tretina výpravy na 130 sú staré klasiky aktuálne, na S65 jazdia push-pully. Jánošíkov dostala Bratislava, ktorá ich kazí na týždennej báze a sú odstavené. Všimla si to už aj Rožňavská, že dokým boli pod NZ sa nekazili až tak, ako teraz. PP sú taktiež odstavené a dve nasadzované na S65. Tak prišlo na rad odriekanie poldňových turnusov.
skôr asi bude problém rušeň. posledné dva týždne behajú po Záhorí dve klasické súpravy, jedna s klimatizovanými Bčkami, jedna 3xBdt+1 Bds a ťahaná to cargo laminátka. Zväčša to jazdilo Kúty - BA - TT
Však samozrejme, že nejakú prevádzkovú rezervu musíš mať. Môj príspevok sa medzi riadkami skôr pýtal, prečo by to práve malo byť Béčko, resp. prečo to Béčko nie je. Udržiavať pri živote Béčka je vyhadzovanie peňazí do kanála, prevádzková rezerva by mala byť z niečoho, čo zodpovedá aspoň 20. storočiu.
A tá rezerva ti je na nič, keď nemáš ľudské zdroje.
Ale samozrejme, je to hanba ako rampa. V podstate každý odrieknutý vlak.
S tým autom máš pravdu, ale je rozdiel medzi súkromným autom a vozňovým parkom dopravcu vykonávajúcim dopravu vo verejnom záujme. Ako cestujúci nepovažujem za normálne pravidelné odriekanie vlakov zo strany ZSSK z dôvodu nedostatku súprav a/alebo rušňovodičov.
Otázne je, či je problém vo vozňoch, alebo v rušňovodičoch.
Ja som len narážal na to, že ak si kupuješ nové auto, tiež si nenechávaš staré v zálohe, najmä ak je ultra staré, nespoľahlivé, v hroznom prevedení a pod.
Nezabúdajme, že najdrahší dopravný prostriedok dopravcu je ten, ktorý nejazdí.
Isteže treba každý prevádzkový vozeň udržiavať tak, aby bol bezpečný. Ale predpokladal by som, že po dodávke nových súprav si ZSSK nechá menší počet starých B-čiek ako zálohu, aby nehrozilo odriekanie vlakov pre nedostatok vozňov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Trammat