Som za to, aby DPB poskytol všetko čo môže v rámci humanitárnej pomoci susedom na Ukrajine!
DPB by mal na vlastné náklady spojazdniť (ak by boli nepojazdné) autobusy 2331, 2332, 2336, 2337, 2338, 2340, 2343, 2348, 2350, 4010, trolejbusy 6278, 6285, 6310, 6311, 6621, 6632, 6634, 6635, 6636, 6637, 6638 a súpravu T3SUCS 7821+7822 a venovať v rámci humanitárnej pomoci Ukrajine. Po dodaní nových Škodoviek aj T3M 7733+7734 a 8439, prípadne T3S 7301+7302 a T3AS 7303 a T3Mod 7304. Na UA do nich môžu kľudne dať zrýchľovač. S ním by tie vozne boli oveľa spoľahlivejšie.
PAD, a tým pádom je to trochu blbé, keďže vodič vidí, že je to senior karta.
Aj ja som uz niekoľkokrát dostal študentský, dokonca aj žiacky lístok, lebo si vodič myslel, že som školáčik.
Ako veľmi spoľahlivo bude fungovať ťap in/out systém, keď dnes priloží cestujúci SENIOR kartu a stiahla sa čiastka celého lístka? Nemá byť v čipe zapísaný druh karty a nič iné by sa nemalo dovolovať stiahnuť? Karta bola vystavená minulý týždeň.
U nas podobne, ale stale poznam par firiem kde HO uz bude bezny, tak nepredpokladam problemy. Skor vidim problem,ze zacnu chodit skolaci zo skol. CP prazdniny maju neskory zaciatok poobednej spicky,co robi dost kapacitne problemy po 13.hodine,kedy je este "sedlo" interval takmer vsade na abus linkach
u nás v práci sa významným spôsobom od zajtra obmedzuje využívanie HO. predpokladám že tieto kroku budú vo viacerých spoločnostiach/úradoch takže objem prepravovaných ľudí zrejme začne narastať.
Zdravý rozum je veľmi relatívny pojem, bežný nešoto šofér si nemusí uvedomovať brzdnú dráhu autobusu, to, že sú tam stojaci cestujúci, manévrovateľnosť a ďalšie veci, ktoré môže nesprávne konanie spôsobiť. BUS pruh by mal byť BUS pruhom, lebo u nás je zvyk, že jeden tam vojde a keď aj ďalší ho tam vidia, tak pôjdu tiež, veď prečo nie - keď môže on, môžem aj ja.
nie s tou IAD sme sa trochu nepochopili. Neviem či poznáš takto z hlavy radenie pruhov v Križovatke Košická-Mlynské Nivy-Svätoplukova v smere z Prievozskej. Radenie je sprava 1. BUS rovno na zast. AS a zároveň IAD povolené z tohto pruhu odbočiť doprava na Košickú, resp. Svätoplukovu, potom sú 2 rovné pruhy na Mlynské nivy a 2 (alebo 3?) odbočovacie pruhy doľava na Košickú. a Sústavne sa niekto z rovného pruhu (celkovo druhého v poradí sprava) rozhodne uprostred križovatky krížom cez buspruh odbočiť doprava na Svätoplukovu. Pritom ak tam chcel ísť, mal sa správne radiť bo v podstate buspruhu pred križovatkou. Lebo na Slovensku sa v autoškole neučia čítať značky. vidia tam BUS a pre nich to automaticky znamená že tam nemôžu. Pritom môžu a vlastne to je jediná "legálna" možnosť ako odbočiť doprava či už na Košickú alebo Svätoplukovu. Nehovoriac o kolíznych situáciách.
Pri používaní BUS pruhu IAD je potrebné použiť zdravý rozum a opýtať sa "zdržiavam autobus"? Ak je odpoveď "áno" tak do neho neleziem (Križovatka Pražská/Šancová/Štefánikova). Ak je odpoveď "nie", tak nemám problém pokojne aj po celej dĺžke (obiehanie prekážky, Lamačská pri odbáčaní do SAV, Vajnorský nadjazd pri odbáčaní k NAY).
na niektorých miestach je dostatočne dlhý rozhľad na to, aby vedel vodič usúdiť, či pred sebou nejaký spoj jazdiaci do zastávky má alebo nemá. A aj tak odbočí do pruhu na poslednú chvíľu. Inak na Sk je všeobecne s tými pruhmi problém. napríklad v križovatke na AS slúži k odbočeniu doprava na oi. Svätoplukovi aj pre osobné autá. Ako pravidelne jazdiaci vodič tadeto, sa pekne pred križovatkou zaradím do pruhu za autobusy a odbočím. Napriek tomu takmer na týždennej báze sa ma tam pokúša zostreliť nejaký kaskadér ktorý má pocit že sa doľava môže odbočiť aj z druhého pruhu sprava ktorý pritom podľa dopravného značenia slúži iba pre jazdu rovno.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
upravovač fotiek
Navrhujem, aby DPB poskytol v rámci humanitárnej pomoci vyradené vozidlá MHD, či už autobusy, trolejbusy alebo tramvaje.
Určite budeme mať viacero Citelisov, viacero 14Tr/15Tr ktoré sú ešte v pojazdnom stave a po dodaní nových Škodoviek aj pár T3. Či už T3M alebo T3G.
Takto dopadla 7747, ktorá desaťročia brázila koľaje nášho mesta:
https://transphoto.org/photo/1585133/?vid=20744
Som za to, aby DPB poskytol všetko čo môže v rámci humanitárnej pomoci susedom na Ukrajine!
DPB by mal na vlastné náklady spojazdniť (ak by boli nepojazdné) autobusy 2331, 2332, 2336, 2337, 2338, 2340, 2343, 2348, 2350, 4010, trolejbusy 6278, 6285, 6310, 6311, 6621, 6632, 6634, 6635, 6636, 6637, 6638 a súpravu T3SUCS 7821+7822 a venovať v rámci humanitárnej pomoci Ukrajine. Po dodaní nových Škodoviek aj T3M 7733+7734 a 8439, prípadne T3S 7301+7302 a T3AS 7303 a T3Mod 7304. Na UA do nich môžu kľudne dať zrýchľovač. S ním by tie vozne boli oveľa spoľahlivejšie.