Ale vies si predstavit ako by ten plech vyzeral po par rokoch prevadzky? Obvykle CP sa menia tak 2x rocne, takze to by bolo velmi vkusne... Naco vylepsovat debilny system na menej debilny, stale debilny, mozno aj este debilnejsi ked su aj inteligentnejsie moznosti.
Co sa tyka pexiskiel, tak tie tu predsa na kazdej SLOVSPORT zastavke boli a osvedcili sa, ale DPB ich nevymienalo. Tym to asi tak skoncilo.
Máme tu nového experta na nitovanie??? :):):).. Ber kliešte, kúsky plechu a môžeš sa ísť vyšantiť na vozovom parku... plesnivých šerblov s dierami na karosérií tu máme požehnane ...
A prečo? Pri dostatočnom počte nitov to nestrhnú a nitovať sa dá aj cez plast, či fóliu. Dnes mi bolo povedané, že keď to bolo zalaminované vo vitrínach JCDecaux tak sa to lesklo, to berem. No dalo by sa to využiť na iných miestach. Napríklad mapy linkového vedenia vo vozoch. Ako tomu, čo ich lepil na sklá za vodičom (hlavne busy) by som nechty povytrhal a musel by to potom zoškrabovať.
Najideálnejšie by bolo, keby pokusne vyskúšali zakryť cesťáky plexisklom či sklom. Som si istý, že by sa to osvedčilo.
hruvla: Tiež si myslím. Bojujeme proti preukazom zahraničných Maďarov, ale to že existujú preukazy zahranicnych Slovákov nikomu nevadí. Nerobme to čo oni robili nám v 19 storočí. Majú právo na tabule v maďarčine, výchovu v materinskom jazyku aj na VŠ, a ak je ich v meste viac ako polovica mali by mať aj druhý úradný jazyk.
Avšak zase oni by mali pochopiť, že by mali vedieť aj po Slovensky. Ale ľudia sú všeliaký no nedá sa za to haniť celý národ.
Sorry za OT ale nadalo sa nereagovať.
Jo.. získa financie, ale čo s nimi? Na chlebíčky a chlast pre návštevy generálneho riaditeľa? (toho, čo videl interiér autobusu prvý krát, keď machrovali s plyňákom pred Ďurkovským) Na vyššie mzdy pre neschopných lenivých komunistických papalášov? ... Kde inde sa v DPB tie peniaze utratia? Keby za tie peniaze urobili napríklad akcie na čistenie vozidiel, bol by to prínos pre vlčákov a zvýšilo by to kultúru cestovania. Bohužiaľ, v DPB si zvyšuje kultúru cestovania akurát vedenie v ich služobných IGK
Co????? Laminovat? Co by to vyriesilo? Vsak to sa uz vlastne aj skusalo, neviem ani preco. Zrusilo sa to, lebo:
- v JCDecaux to tie magnety neudrzali, a tak sa to slnkom stocilo a popadalo na spodok
- Na plechovych oznacnikoch to bolo okamzite strhnute vandalmi.
Re #17979 RohtuA: A povedal niekto, ze sa bude menit SAV?
1. vychadajte, z totho ze nie som madar ani nemam madarskkych ani inych rodicov.Je teda prdpoklad ze som Slovak.
Takze nechapem preco sa tu stale pinda proti madarskym napisom , ine Vam nevadia / Maly Bata = Food Work/ a mnozstvo inych shopov , cafe , conecting poeple atd atd... Cize do hry sme dostali len madarsku kartu. Ine angl., franc,. nemecku atd. nam nevydodali ?
Cudujem sa Madarskej akademii vied / ked take nieco maju / , preco nerusi povodom slovenske slova ostalos. ablak. Pre zaujimavost stol a oblok.
No co roduverni Slovaci,nezamyslime sa troska nad vztahom k ostatnym narodom Europy, do ktorej predsa chceme, aby nas prijali. Zdravi Vas Hruvla/
dnes bol nejaky zalozak na 84-ke? lebo okolo druhej prisla 4047 (skareda, hrdzava mala karosa) a ten ujo sofer sa akosi pozabudol a zo zastavky Jungmannova pokracoval na Nam. hraniciarov...he-he zbadal sa az pri policajtoch, kde sa aj otocil a zaroven si poriadne tresol podvozok vzadu o obrubnik
inak to je uz druhy krat co sa mi to stalo. pred dvoma rokmi (alebo tak nejako) 81-ka zabudla z mosta odbocit k Inchebe a tak nam spravila mensiu exkurziu po blizkej Petrzalke. (akurat niektori ludia boli trochu mimo, si mysleli ze su v nespravnom buse)
Sarko: No TAM260 jeden jazdí a to 4400 a jeden nie a to 1400, ktorá sa zrejme už nesprevádzkuje, dokonale vyrabuje a vyradí. Karosy si mohol ešte rozdeliť na CNG a naftové, ale to je detail.
J