Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ceres #242659:
No ale veď to všetci vieme, že je to šotoušovina. Skrátka chcú mať t-busy v oddelenom rade, to zasa nie je tak výnimočný systém.
Reply on: Mhr1 #242657:
Ako že čo s tým, no nechať tam 119, ja tam naozaj nevidím žiaden problém na riešenie. Prečíslovanie má imho nula praktických výhod a minimálne jednu značnú nevýhodu - že všetky materiály, ktoré roky či desaťročia uvádzali, že z letiska na metro ide 119, budú zrazu neaktuálne...
Prepáčte preklep, malo byť t-206.
Reply on: ceres #242656:
No šotouši chcú mať trolejbusy v Prahe na starých číslach liniek. Preto 140->58, lebo tam to je naozaj v trase pôvodnej t-58. Podobne na Strahov a do Jinoníc sa využijú čísla t-busov, ktoré tam kedysi jazdili. Len na to letisko t-busy nejazdili, tak čo s tým? A do Chuchle zasa nebudú jazdiť, tak sa ponúkla tá 59-ka. Je to podľa bratislavského vzoru 209->49 i keď podľa oblastného číslovania by mohlo byť 46 (aj podľa dávnejšie zrušenej z-206). Ale cestujúci z cudziny je väčšinou v Prahe prvýkrát a pokiaľ opakovane a nie je šotouš, starú Belu si pamätá, že má ísť 119-kou... A Pražák sa naučí.
Reply on: Urbanway 2423 #242654:
V tom prípade by 59 musela namiesto na letisko jazdiť do Velké Chuchle... Prečíslovať takto turisticky exponovanú linku mi príde číre bláznovstvo. Asi sa tam šotouši po nadobudnutí moci trochu utrhli z reťaze, možno bude aj nejaká tá zástavka Centrum časom...
Reply on: Ike #242653:
Kvalita tvojich bola dnom vzdy, nielen 2 tyzdne.
No ale mozeme sa o tom porozpravat. Co ti pride ako dno? Ze si neobjektivny, zaslepeny a nevies si priznat, ze sa tu plakalo, vykrikovalo ako bola sutaz usita na SOR 18 s 5 dverami?
Reply on: trolejbus6207 #242652:
Mňa prekvapuje, že v Prahe sa autobusové linky prečíslujú do samostatného autobusového radu? Je to skôr nostalgia, alebo si ľudia tie staré čísla trolejbusov nebodaj pamätajú?
Reply on: IBBI #242650:
Kvalita tvojich príspevkov nikdy nebola nadštandardná, ale posledné dva týždne je to vyslovene dno.
Reply on: Martin1983 #242538:
Tak a keďže Iveco už paktuje s Otokarom, skutočná otázka znie: kedy v uliciach uvidíme trolejbus Iveco - Otokar - EVPÚ? 😁
Reply on: Ike #242649:
Najdi si tu na tomto fore diskusiu, kde ste to vsetci kritizovali! 😃 Ako bola sutaz sita na SOR. Potom tu vypisuj momotiny chlapce.
Reply on: IBBI #242647:
To sa kedy dialo? Nájdeš mi tie súťažné podklady, kde bolo, že autobusy dodá SOR? Diki.
Reply on: Viko #242646:
Zaujímalo by ma, ako to robia v tom Francúzsku, že si tam pri výbere "megatrolejbusov" môže mesto len tak povedať, že vyberá len z dvoch konkrétnych možností, a rozhodnúť sa na základe nejakých návštev a interných analýz, a to dokonca bez toho, že by bola jasná konečná cena...
Zjavne sa to nejako dá aj v súlade s európskymi smernicami. Ale nevylučujem, že právny stav u nás je jednoducho iný...
Reply on: Viko #242646:
Nie? A vypisat VO s podmienkami, ze chceme vyhradne SOR pred par rokmi slo?? Tiez to bola sutaz sita na mieru.
Reply on: Solider #242644:
To mi je jasné, ale zároveň žiaden zákon neumožňuje vypísať VO s podmienkami, z ktorých bude kričať, že chceme výhradne Mercedes.
Máte niekto skúsenosť s tým ako to vyzerá s regionočákmi? Vypravujú sa už pomerne stabilne a ak áno, zbiera sa postupne klientela?
Reply on: Viko #242643:
O to by nešlo, pretože žiadny zákon neurčuje povinnosť kupovať najlacnejší model z ponúkaných modelov. Takisto keď sa robí verejné obstarávanie na autá vyššej triedy, tak to nemôže vyhrať Fábia v základnej výbave so švihadlami.
Reply on: IBBI #242642:
A v Poprade majú dopravcu vo verejnom vlastníctve, povinného robiť VO, mudrlant?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.