Reply on: Petto #242061:
Už som to tu písal. Do budúcnosti (po realizácii súčasných plánov na výstavbu trolejbusových tratí) by mala byť investíciou č.1 trolejbusová trať po Trnavskej okolo Martinského cintorína a ďalej po Vrakunskej k TIOP-u Ružinov. Túto trasu by využila predĺžená t-47, ktorá by od Zimáku nahradila a-39 (tá by zostala len v trase Trn.mýto -Slávičie údolie, či už s číslom 39 alebo 31). Zároveň by drôty využila a-63, kúsok po Ivanskej by išla bez drôtov. Na konečnej pri Avione by sa mohla dobiť. Po výstavbe trolejbusovej trate na zvyšku Brnianskej a k Tescu Lamač by zostávalo dobudovať vedenie v Lamači a to už by umožnilo mať t-63 v celej dĺžke. Osobne som presvedčený, že v parciáloch by mohla ísť aj a-21, po Tesco Lamač pod drôtmi, po Bory mimo trolejové vedenie a v DNV by boli zasa drôty v dĺžke takej, aby "to vyšlo". Bohužiaľ, zatiaľ DPB k trolejbusovej trase okolo Martinského cintorína k TIOP-u Ružinov nie sú naklonení...
Ma178rek
Príde elektrická na zastávku zahlási danú zastávku, pri odchode zvučka a rovno zahlasena zastávka.. nehlásili v starých elektrická h nasleduje zastávka ???
A rovno aj to že teraz na Kráľovskom údolí sme nezastavili žeby konečne na znamenie začínajú zastávky???