Základná dopravná obslužnosť nie je iba o tej časti, ktorú "vedia oveľa lepšie riešiť obce" aby sa im deti doviezli do školy a ich rodičia k vlaku, ale o konzistentnej ponuke od rána do večera, piatok-sviatok. A to si teda skutočne žiadna obec nevyriešila, lebo by to slušne atakovalo jej finančné možnosti.
Hlavne sa vyjadrujem ku k*k*tkom, čo si myslia, že súkromník je výhra, lebo iba on vie najlepšie hospodáriť. Len nedodajú, že iba pre svoj vačok. Všetko závisí iba od ľudí a keď sme všetci naučený len kradnúť, tak aj súkromný sektor vyzerá, ako vyzerá.
Skor vyslovene postupne, nech je kazde dva roky sutaz na patinu kraja. Nech nemaju sancu zaspat ani dopravcovia ani kraj. A este sa teraz ukazuje, ze cast vedia ovela lepsie riesit obce ako kraj, tak este tam by sa to mohlo zmenit v ich prospech.
Ja som šiel tiež nedávno v poobednej špičke z Patrónky na Krče 219, a zaplnená bola akurát dosť, aj miesta na státie boli obsadené, avšak nebolo to ešte za hranicou komfortu. Vodič v poriadku, aj mi povedal že sa už evidenčné lístky nevydávajú. NP Crossway bol v pohode, jedine sa mu ale že strašne pomaly otvárali a zatvárali dvere.
si si istý všetkými svojimi tvrdeniami? lebo podľa dostupných info tu na fóre, práve SL horlivo bojoval za to, že busy na prímesto nemôžu byť nízkopodlažné. A to teda považujem za dosť spiatočnícky postoj.
Ja len dúfam, že súčasná situácia okolo Arrivy na dlhú dobu odradí všetkých budúcich primátorov od myšlienky vysúťaženia akejkoľvek súkromnej spoločnosti pre dopravnú obsluhu mesta Bratislavy.
Večer mal ísť po 3 hodinovej diere bus, región Senec. V napätí čakám na Bajkalskej, mešká už 5 minút. Otváram Ubian mapu a zdesený (a vlastne vôbec nie prekvapený) vidím, že ten spoj tam nie je nikde na ceste, ani na Nivách.
Jednou rukou už otváram Bolt pripravený vykešovať 20 € už asi šiestykrát za posledných 7 dní a zrazu sa dorúti tmavá SORka bez tabúľ, z ktorej vyskakuje VODIČKA (žena! všetok rešpekt, nemá to vyznieť zle, ale toto bude prvá žena v prímestskej doprave) a kričí po nástupištiach cieľovú dedinu.
Ideme späť do autobusu, vyťahujem peniaze a padne "No nejde mi systém, celé to seklo, mám vás pustiť ďalej". Čiže ani peniaze si dnes nepýtali
Inak vodička sa za volantom vôbec neflákala, ešte viditeľne nepoškrvnená duša, ktorá sa cítila previnilo aj za pár minút meškania, ktoré aj tak dohnala – evidentne poznala cestu, ale bola na nej prvý alebo druhý krát, keďže pochytala viacero ostrovčekových obrubníkov alebo vyšla na chodník, ktorý nemal obrubník atď.
Ale úprimne skvelá a veselá skúsenosť
Btw tie Sorky sú úprimne fajn, sedadlá sú veľmi pohodlné. Ale nie je v nich ani informačný systém, ani jeden čas na displejoch nebol správny... Je fakt vidno, že Arriva zohnala busy a v tej chvíli sa na to vys*ali, lebo to je doslova jediné, čo spravili na 100 %.
Rozdiel je, že Lajny nenakupovali "na posledný rok kontraktu", ale menovite v mesiacoch december 2017 (6ks), február 2018 (2), júl 2018 (18), marec 2019 (1). Neviem, či mám iný kalendár, ale podľa mňa by to mali dnes z väčšej časti odpísané.
S499.1023