Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 3pa3ck3 #241805:
Ešte tam mohlo byť popravný podnik namiesto doprovny 😃
Reply on: Qwertzuiop #241798:
Turci si myslia, že na Slovensku sa jazdí vľavo? 🤔
Reply on: Petto #241803:
Tak to môžu zobrať aj cestujúcich po ceste.
Reply on: Qwertzuiop #241798:
Vieme, uz su vo vyrobe, pridu dalsi mesiac a vraj po vlastnych z Istanbulu 😁
Reply on: gejza #241800:
Autobusovú stanicu máme. Ak si si to kvôli svojej zaslepenosti a nenávisti voči developerom nevšimol, rád ti ju ukážem. Nerob zo seba Fica a nešír tu klamstvá.
Reply on: Dispecer #241799:
To je tak, keď sa niekto, kto sa má venovať kultúre, vyjadruje k veciam, o ktorých nič nevie.
Reply on: Ike #241792:
rozhodne nie som obhajca súdruhov z nemeckých železníc, to čo predvádzajú je skutočne "Saigon" .... no realitní agenti, ktorí urobili z Bratislavy jediné hlavné mesto v Európe bez autobusovej stanice nemajú akékoľvek morálne právo niekoho kritizovať

Aha co si turci vymysleli za montáž 😃 Inak nevieme jak je to s tými busmi novými?
Reply on: Jezo #241796:
Mne z toho vyšlo, že námietky podali, ale tvrdia, že žiadna z nich nepredlžovala vyhodnotenie tendra...

A to mi znie, úprimne, ako dobré klamstvo. Ale ako píšem v #241789: "Vie sa niekto vyjadriť k ich tvrdeniam na záver článku? (Som lenivý sa predierať stránkou ÚVO.)"
Reply on: Dispecer #241789:
"O tom, či boli naše námietky účelové, jednoznačne svedčí aktuálna situácia, na ktorú sme upozorňovali"

"Považujeme za dôležité zdôrazniť, že žiadna z námietok predlžujúcich vyhodnotenie tendra nebola podaná zo strany Slovak Lines"

Tak podali, alebo nepodali namietky?
Reply on: FFF13 #241788:
Väčšina vodičov išla na Hodžovo námestie prvýkrát v živote a trasu nepoznali vôbec (keďže po väčšine neboli z Bratislavy), takže to možno niektorí po niekoľkominútovom blúdení vzdali a vrátili sa na AS. Vo väčšine autobusov síce boli aj dvaja vodiči (niektorí dokonca aj s navigáciou, ktorá im ale neukazovala, z ktorého nástupišťa majú ísť), aj tak sa im nepodarilo vždy trafiť na Hodžovo námestie (resp. na správne nástupište). Niektorí išli po Karadžičovej, iní zase spod Mosta SNP, skrátka každý išiel, ako vedel. Arriva mohla kľudne posadiť do 1. autobusu niekoho, kto pozná trasu a ostatné autobusy by išli za ním, alebo mohla vodičom aspoň vytlačiť mapu.
Reply on: Ike #241792:
Veď SL vytvorili precedens pre Arrivu 😉
Reply on: FFF13 #241788:
Predvčerom možno ani nevedel, že bude robiť vodiča 😂😂🤣
Reply on: gejza #241790:
Ehm, no, eh 😁😁😂 povedzme, že vzhľadom na ten Saigon nasledujúci týždeň slovo "bezprecedentné" nie je úplne na mieste. 😂
Reply on: Mike #241787:
Famózna tá 799, fakt...
Reply on: Dispecer #241789:
zaujímavé, ako realitní agenti decentne obišli bezprecedentné zrušenie posledných spojov v noci zo 14.11.2021 na 15.11.2021 a ako krásne odignorovali drakonické navýšenie cien za vjazd do ohyzdného nepotrebného nákupného centra, ktorým zasvinili verejný priestor tam, kde mala stáť autobusová stanica .... https://www.youtube.com/watch?v=UDPJ2RmpeIc
Už dlho tu nebolo niečo od Slovak Lines... Vie sa niekto vyjadriť k ich tvrdeniam na záver článku? (Som lenivý sa predierať stránkou ÚVO.)

Slovak Lines opakovanie varoval pred problémami s regionálnou dopravou
Arriva podľa Slovak Lines podcenila platy a počet vodičov a technického personálu.
https://bratislava.sme.sk/c/22787655/slovak-lines-varoval-pred-problemami-s-regionalnou-dopravou.html
Reply on: Mike #241787:
To už tí vodiči ani nevedia kde začína spoj?
Reply on: spejsikx #241785:
Išla aj 299 (zmeškaná cca 8 min.), z mesta viezla 1 cestujúceho. 799 išla tiež, ale žiaľ vodič začal až z autobusovej stanice (z podzemia), takže Hodžovo vynechal...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.