No počkať, keďže som mal možnosť osobne poznať niektorých predstaviteľov Slovak Lines ešte v čase prvej vlny, tak už vtedy mali plány s obnovou vozového parku za lepšie autobusy. Koniec koncov, nemali by na výber s novými pravidlami IDS BK. Nehovorím, že mu verím automaticky že samozrejme budú Setry, ale viem, že sa o Setrách, či iných autobusoch (nie SOR) hovorilo už takmer 2 roky dozadu.
O tých Setrách hovoril na tlačovke predseda predstavenstva SL p. Labant a ja som im v tom mojom príspevku len vyjadril podporu, je pravda, že som tam mohol dať úvodzovky, ale pointa je tá, že podporujem Slovak Lines a nie Arrivu, keďže Arriva kade chodí, tam ju ľudia "milujú."
"Hovorím o tom, že pokým fungoval Slovak Lines, tak som cestoval tak, ako hovoril cestovný poriadok"
Nie, ty si hovoril toto:
"Slovak Lines plánoval autobusy Setra na medzimestskú dopravu, ktoré sú neporovnateľne lepšie ako súčasné nové autobusy aktuálneho dopravcu."
Čiže si sa vyjadroval k vozovému parku, nie k tomu, ako sú organizovaní
Ja ale neporovnávam vozový park jednotlivých dopravcov. Hovorím o tom, že pokým fungoval Slovak Lines, tak som cestoval tak, ako hovoril cestovný poriadok. Arriva má jednoducho neorganizovaný bordel, na ktorý sa už nedá pozerať.
Ale to, že mrzneš na zástavke, nie je vina ich vozového parku. Takže porovnávaš jablká a hrušky a nedal si žiadny argument k tomu, že by SL mal lepší vozový park (iba k tomu, že mali k dispozícii viac vodičov).
Poviem ti to jednoduchým sedliackym jazykom, ako pravidelný zákazník Slovak Lines z regiónu Záhorie som nikdy žiadny problém nemal a doviezli ma vždy, okrem jednej poruchy, tam, kam som potreboval. Teraz mrznem na zastávke ako taký idiot aj hodinu, lebo Arriva to nezvláda. Toľko môj názor. Radšej stará Karosa ktorá príde, ako nový Crossway, ktorý ani nepríde.
nemyslím si, že pri 15 ročných Karosách z druhej ruky si môžeme dovoliť povedať, že to tu mali dobré max. tak obstojné. Napriek tomu, že SOR-y nemôžem vystáť, vždy lepšie ako tie Karosy.
Slovak Lines plánoval autobusy Setra na medzimestskú dopravu, ktoré sú neporovnateľne lepšie ako súčasné nové autobusy aktuálneho dopravcu. Fandím Slovak Lines, nech sa vráti, mali to tu celkom dobré.
Tak základ je, aby nešli po diaľniciach a za Belehradom to stočili na Temešvár a potom smer Ukrajina a domov. Alebo sa môžu rozdeliť. Zarzo by z toho mohol spraviť medzinárodný mobilný naborovy deň aj so sprievodným programom.