Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #241544:
To budú také bieločervené?
Reply on: TeBeCe #241540:
Čiže cca 50.000 €/ks. Tak ten byt asi nemal byť v Bratislave. 😁 Každopádne aj tak dosť na cca 6 spojov denne.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: TeBeCe #241540:
Kde všade majú byť tie výhybky? Chystá sa aj úprava D1/1, ak budú výhybky zamykateľné (myslím tým mechanicky zabezpečené)?
Reply on: 3pa3ck3 #241538:
a druhu konecnu ma este stale v petrzalke ? lebo nikde tam nevidim 8 ani 9 😛
Reply on: Valec #241533:
Posledne vysutazene ceny vyhybiek a prestavnikov.
K TSH 123LC este treba riadiaci system a ten napr. na Americkom stal 27 584,12 €/ks (Riadiaci výhybkový systém TSC 3.1 mod. SIL3 s komunikačným systémom VETRA)
Reply on: Valec #241533:
Mám Ti to zistiť?
Reply on: ceres #241535:
Keďže má jednu konečnú v Novom Meste (5) a jazdí okolo Stn. Nivy (0), tak áno 🙂
Reply on: rosomak44 #241328:
Na webe prebehli upravy, aby sa fotografie zobrazovali korektne. Podla zisteni sa to dialo na Chrome po aktualizacii.
Mate este problem so zobrazovanim fotografii?
Reply on: ceres #241535:
Keď sa pri rekonštrukcii Vajnorskej radiály urobí na Kuchajde združená zastávka, tak potom už nebude nutné, aby 4 zachádzala večer na Stn. Nové mesto, dovtedy by bol prestup z 50 na 4 a opačne dosť krkolomný.
Reply on: Valec #241529:
Navyše je to od zastávky Zá... 🤬 Kuchajda asi 400 metrov a jazdí tam linka 50... Je to ešte stále linka 50, hej?
Reply on: Valec #241533:
Tak, ak je skutočne taký drahý, tak to potom nemá zmysel.
Reply on: Urbanway 2423 #241530:
Tam sa to robilo z dôvodu presmerovania linky 3 počas reko Amerického nám (3+ mesiace x cca 100 spojov denne).

Inak (neviem čo je na tom pravdy) počul som, že ten elektrický prestavník vyjde cca na rovnako, ako 3-izbový byt. A tu treba prestavníky dva. Tak neviem, či je toto hodnota za peniaze.
Reply on: Valec #241525:
Je to zatial rovnake, ale snad sa vyriesi.
Reply on: ceres #241485:
OK, teraz je to tuším v stave ako predtým: kliknem v prvotných výsledkoch na Neskôr a (na mojom monitore) výsledky podtečú pätu a posledný výsledok, ako aj tlačidlá Skôr a Neskôr sú neklikateľné...
Reply on: Valec #241529:
Potom by sa tá zachádzka mohla zrušiť úplne, príp. by tam išli iba spoje, čo by priamo nadväzovali na vlak. Čo sa ale tej výhybky týka, tak doplniť tam to elektrické stavanie výhybky by snáď nebol až taký problém, keď to urobili aj na odbočení z Krížnej na Vazovovu (tu síce išlo o viac spojov, ale aj tu by to podľa mňa zmysel malo).
Reply on: Urbanway 2423 #241526:
Výhybky na križovatke Vajnorská - Tomášikova nemajú elektrické stavanie a pri ručnom prestavovaní nestíhaš signál voľno. Takže takáto zachádzka znamená 1,5-násoobk dĺžky signálneho plánu časovej straty len na tejto križovatke (plus čas zachádzky). A to všetko pre (vo večerných alebo skorých ranných časoch cez víkendy) 0 až 1 cestujúceho.
Reply on: Petto #241527:
Cez víkend tam ráno ide vlak iba raz za hodinu, čo by sa dalo poriešiť aj zachádzkou spoja zo ZP.
Reply on: Urbanway 2423 #241526:
Nie je ten 30min urobeny k vlakovym spojom smer DS/KN ?
Reply on: Petto #241523:
Nebolo by lepšie už Stn. Nové mesto v týchto časoch úplne vynechať, alebo tam nechať zachádzať spoje zo ZP, pretože ten 30-minútový interval veľa ľudom asi nepomôže a kvôli tomu musí byť na ZP, kde je určite viac cestujúcich atypický interval.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.