Posledne vysutazene ceny vyhybiek a prestavnikov.
K TSH 123LC este treba riadiaci system a ten napr. na Americkom stal 27 584,12 €/ks (Riadiaci výhybkový systém TSC 3.1 mod. SIL3 s komunikačným systémom VETRA)
Na webe prebehli upravy, aby sa fotografie zobrazovali korektne. Podla zisteni sa to dialo na Chrome po aktualizacii.
Mate este problem so zobrazovanim fotografii?
Keď sa pri rekonštrukcii Vajnorskej radiály urobí na Kuchajde združená zastávka, tak potom už nebude nutné, aby 4 zachádzala večer na Stn. Nové mesto, dovtedy by bol prestup z 50 na 4 a opačne dosť krkolomný.
Tam sa to robilo z dôvodu presmerovania linky 3 počas reko Amerického nám (3+ mesiace x cca 100 spojov denne).
Inak (neviem čo je na tom pravdy) počul som, že ten elektrický prestavník vyjde cca na rovnako, ako 3-izbový byt. A tu treba prestavníky dva. Tak neviem, či je toto hodnota za peniaze.
OK, teraz je to tuším v stave ako predtým: kliknem v prvotných výsledkoch na Neskôr a (na mojom monitore) výsledky podtečú pätu a posledný výsledok, ako aj tlačidlá Skôr a Neskôr sú neklikateľné...
Potom by sa tá zachádzka mohla zrušiť úplne, príp. by tam išli iba spoje, čo by priamo nadväzovali na vlak. Čo sa ale tej výhybky týka, tak doplniť tam to elektrické stavanie výhybky by snáď nebol až taký problém, keď to urobili aj na odbočení z Krížnej na Vazovovu (tu síce išlo o viac spojov, ale aj tu by to podľa mňa zmysel malo).
Výhybky na križovatke Vajnorská - Tomášikova nemajú elektrické stavanie a pri ručnom prestavovaní nestíhaš signál voľno. Takže takáto zachádzka znamená 1,5-násoobk dĺžky signálneho plánu časovej straty len na tejto križovatke (plus čas zachádzky). A to všetko pre (vo večerných alebo skorých ranných časoch cez víkendy) 0 až 1 cestujúceho.
Nebolo by lepšie už Stn. Nové mesto v týchto časoch úplne vynechať, alebo tam nechať zachádzať spoje zo ZP, pretože ten 30-minútový interval veľa ľudom asi nepomôže a kvôli tomu musí byť na ZP, kde je určite viac cestujúcich atypický interval.
Zobrazujú sa len tie, ktoré sú reálne osadené označníkmi s označením nástupišťa. Samozrejme s nejakým odstupom, lebo do dát sa to dostane, až keď je jasné, že sa už označník osadil (neviem či nie až po tom, čo sa osadia všetky v danej várke).
TeBeCe