Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Hlásenia ohľadom prekrytia HDC sú už v režime platnom od pondelka - teda hovoria o povinnosti nosiť respirátory
Zdravím, majú Španieli niečo ako my iMHD a UBIAN/CP?
Prosím, to zobrazovanie výsledok v plánovači cesty na desktopoch by sa nedalo spraviť tak, aby časť s výsledkami bola rovno rozbalená na celú dĺžku svojho obsahu a nebolo tam to otravné a nepríliš prehľadné scrollovanie, často sa aktivujúce už s prvou sadou výsledkov? Keď som hlásil pôvodný bug, a síce, že sa tam nedá scrollovať vôbec a spodné výsledky nevidno, som bol za tú expresnú opravu vďačný, ale myslel som, že to je len dočasné riešenie 🙂
Reply on: Viko #241482:
Arriva zvolila toho istého dodávateľa čo SL. Teda ak bude odbavenie totožné so SL, nahodí sa tam ten istý SW. Ak by malo byť iné, treba zmeny objednať a pripraviť.
Reply on: Viko #241481:
Netuším aký je tam proces, ale postup a mediálne vyjadrenia SL naznačujú že nemajú záujem na hladkom priebehu.
Reply on: Valec #241477:
A to Arriva zvolila nejakého exotického dodávateľa, že sa mu neoplatilo vopred pripraviť implementáciu kontroly priložením na vlastnú päsť, lebo by nikdy nemal potenciál ich uplatniť u iného odoberateľa?
Reply on: 810zssk #241480:
Nebolo by pribratie Arrivy do existujúcej licencie rádovo rýchlejšie než vydanie novej? (Aspoň teda na diaľkovej smer Ukrajina mám pocit, že sa pod jedným číslom spolupracujúce spoločnosti striedajú dosť pravidelne.)
Alebo to je proti filozofii firiem dotknutých zmenou dopravcu? 😃
Reply on: Valec #241478:
Predpokladám ale že dohodou (t.j. ak by Arriva súhlasila) by to šlo aj skôr, nie? Či je to právny problém?

(Riešim teraz samotnú objednávku, nie vydanie dopravnej licencie, čo je ďalší časový problém.)
Reply on: Valec #241477:
Rozumiem, preto píšem že mám pochopenie pre to ak to nebude k 15.11., ale pevne verím že sa to eventuálne zapracuje.
Reply on: 810zssk #241470:
Uplatnenie opcie musí podľa zmluvy s min. polročným predstihom. Takže by sa to od podpisu zmluvy nestihlo tak či tak. Pritom SL oznámil zrušenie tejto linky v stredu popoludní (a to dokonca ani nie BSK).
Reply on: 810zssk #241468:
Akurát prečipovanie kariet musíš riešiť, lebo bez toho by to nefungovalo.

Zatiaľ čo kontrolu PCL len priložením karty by si možno vyžiadala 2 hodiny (a možno aj 20 hodín, ja do toho nevidím) programovania, ale zároveň k tomu potrebuješ aj vstupnú analýzu, testovanie rôznych scenárov.... a hneď sa dostaneš s násobku toho počtu. Tie ale dodávateľ nemá, keďže jeho zamestnanci nesedia so založenými rukami a okrem zmeny dopravcu v BSK (ktorá o.i. znamená vybaviť a oživiť systém v 230 vozidlách) pracujú aj niekoľko iných projektov po Slovensku.
Reply on: zakaznik #241474:
no presne, z toho čo opisuješ, v tomto sa mesto nič nezmenilo, preto som predpokladal, že aj v tomto bude mať prsty mesto ale mýlil som sa 😁
Reply on: Urbanway 2423 #241473:
Nemám na toto vyhranený názor - podľa mňa je kľúčové aby pod BID prešlo vydávanie kariet. Na druhé miesto by som dal predajné miesta. Kto obstará vozidlový systém je pomerne jedno, ale je možné že keby to bolo jednotné, darilo by sa nachádzať isté finančné úspory.
Reply on: Minko #241453:
S týmto asi nemajú nič. Keď chceš vidieť výsledok práce diletantov, tak sa choď pozrieť na Kamenné námestie.

Porozhadzovali tam nejaké značky do cesty chodcom a cyklistom v trase od Prioru ku Mc Donaldu. Pritom možno budúci týždeň tam začnú nejaké práce na vyhybkách, ak vyjde čas.

Lebo však ľuďom treba znepríjemniť život aspoň na 3 mesiace, aby videli, že niečo robíme.

Je to rovnaké ako za Neschopnala, keď zavreli ulicu na Špitálskej výhradne kvôli výstavbe opačného nástupíšťa zastávky Mariánska. Zápchy ako prasa a zastávka nevznikla. 😁
Reply on: 810zssk #241463:
Nebolo by lepšie, ak by odbavovací systém objednával a zastrešoval samotný IDS BK?
Reply on: 810zssk #241470:
Som posledný, kto by sa zastával Arrivy, ale podľa mňa opäť prichádzame k dlhodobo omieľanému problému: nepredvídateľnosti komerčnej dopravy.
Keby tá linka už dávno bola objednávaná, automaticky by bola v balíku a nemuseli by sme dnes rozmýšľať, kedy uzavrieť opciu a či to dopravcovi bude vychádzať (aj keď teda úprimne, pripadá mi ako ideálny výkon na subdodávku, vzhľadom na svoju oddelenosť od ostatnej siete).
Druhá vec je, že SL týmto fakticky priznali, že tú linku krížovo financovali z dotovaných výkonov, keď ju po ich strate už nedokážu ďalej prevádzkovať. Celkom som zvedavý na reakciu kompetentých.
Reply on: 810zssk #241468:
...a tiež: Ako sa bude plniť štandard že vodič musí vedieť vydať konkrétny CL podľa požiadavky cestujúceho? T.j. nie na trasu ale napr. 5 zónový?
Reply on: si #241467:
Presne tak. Ak raz dopravu zrušíš, ľudia jednoducho musia mať auto a už ich je veľmi ťažké neskôr dostať späť do VHD. Aj keď treba povedať že odkedy to po DPB prebral SL, tak tá ponuka dopravy bola beztak mizerná (a možno to bol ten dôvod prečo SL ich kalkulácie nevychádzali, lebo tam klesol počet cestujúcich oproti DPB časom).

Zmluva s Arrivou obsahuje opciu na ex-801 a ex-901. Ideálne by bolo keby sa uplatnila hneď k 15.11., ale je otázne ako je na tom Arriva naozaj personálne - ak budú mať problém vôbec pokryť BSK, tak toto bude samozrejme nižšia priorita. Tiež na to treba extra vozy, ktoré bohvie či Arriva má.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.