Vyzerá to super, jedine ma mrzí, že sa každý sa hrá na svojom piesočku... vo výsledku tu bude toľko GISov koľko samosprávnych jednotiek, a nikde nebude všetko.
Prosím, to zobrazovanie výsledok v plánovači cesty na desktopoch by sa nedalo spraviť tak, aby časť s výsledkami bola rovno rozbalená na celú dĺžku svojho obsahu a nebolo tam to otravné a nepríliš prehľadné scrollovanie, často sa aktivujúce už s prvou sadou výsledkov? Keď som hlásil pôvodný bug, a síce, že sa tam nedá scrollovať vôbec a spodné výsledky nevidno, som bol za tú expresnú opravu vďačný, ale myslel som, že to je len dočasné riešenie
Arriva zvolila toho istého dodávateľa čo SL. Teda ak bude odbavenie totožné so SL, nahodí sa tam ten istý SW. Ak by malo byť iné, treba zmeny objednať a pripraviť.
A to Arriva zvolila nejakého exotického dodávateľa, že sa mu neoplatilo vopred pripraviť implementáciu kontroly priložením na vlastnú päsť, lebo by nikdy nemal potenciál ich uplatniť u iného odoberateľa?
Nebolo by pribratie Arrivy do existujúcej licencie rádovo rýchlejšie než vydanie novej? (Aspoň teda na diaľkovej smer Ukrajina mám pocit, že sa pod jedným číslom spolupracujúce spoločnosti striedajú dosť pravidelne.)
Alebo to je proti filozofii firiem dotknutých zmenou dopravcu?
Uplatnenie opcie musí podľa zmluvy s min. polročným predstihom. Takže by sa to od podpisu zmluvy nestihlo tak či tak. Pritom SL oznámil zrušenie tejto linky v stredu popoludní (a to dokonca ani nie BSK).
Akurát prečipovanie kariet musíš riešiť, lebo bez toho by to nefungovalo.
Zatiaľ čo kontrolu PCL len priložením karty by si možno vyžiadala 2 hodiny (a možno aj 20 hodín, ja do toho nevidím) programovania, ale zároveň k tomu potrebuješ aj vstupnú analýzu, testovanie rôznych scenárov.... a hneď sa dostaneš s násobku toho počtu. Tie ale dodávateľ nemá, keďže jeho zamestnanci nesedia so založenými rukami a okrem zmeny dopravcu v BSK (ktorá o.i. znamená vybaviť a oživiť systém v 230 vozidlách) pracujú aj niekoľko iných projektov po Slovensku.
Nemám na toto vyhranený názor - podľa mňa je kľúčové aby pod BID prešlo vydávanie kariet. Na druhé miesto by som dal predajné miesta. Kto obstará vozidlový systém je pomerne jedno, ale je možné že keby to bolo jednotné, darilo by sa nachádzať isté finančné úspory.
S týmto asi nemajú nič. Keď chceš vidieť výsledok práce diletantov, tak sa choď pozrieť na Kamenné námestie.
Porozhadzovali tam nejaké značky do cesty chodcom a cyklistom v trase od Prioru ku Mc Donaldu. Pritom možno budúci týždeň tam začnú nejaké práce na vyhybkách, ak vyjde čas.
Lebo však ľuďom treba znepríjemniť život aspoň na 3 mesiace, aby videli, že niečo robíme.
Je to rovnaké ako za Neschopnala, keď zavreli ulicu na Špitálskej výhradne kvôli výstavbe opačného nástupíšťa zastávky Mariánska. Zápchy ako prasa a zastávka nevznikla.
Som posledný, kto by sa zastával Arrivy, ale podľa mňa opäť prichádzame k dlhodobo omieľanému problému: nepredvídateľnosti komerčnej dopravy.
Keby tá linka už dávno bola objednávaná, automaticky by bola v balíku a nemuseli by sme dnes rozmýšľať, kedy uzavrieť opciu a či to dopravcovi bude vychádzať (aj keď teda úprimne, pripadá mi ako ideálny výkon na subdodávku, vzhľadom na svoju oddelenosť od ostatnej siete).
Druhá vec je, že SL týmto fakticky priznali, že tú linku krížovo financovali z dotovaných výkonov, keď ju po ich strate už nedokážu ďalej prevádzkovať. Celkom som zvedavý na reakciu kompetentých.
810zssk