Aj skladačka sa dá poskladať z nevhodných komponentov. V prípade 861 ide o motory určené pre kombajny a poľnohospodárske stroje (zdroj posudok od ŽU, ktorý si dalo ZSSK urobiť). Chladenie a klimatizácia vyžadovali vyššie otáčky, preto je motor na 861 aj pri státi v podstate vo výkone, atď atď.
je to otázkou, prečo to tak je, lebo v podstate celé to je skladačka. Veď dobre poskladaný motor by napr. chladiacu kvapalinu žrať nemal alebo sa mýlim?
nie nevadí. Ten hukot bol výsostnou doménou prvých vyrobených kusov. (práve v našom okolí jazdili) následne prechádzali nejakými úpravami aj dodatočne tie prvé vyrobené kusy, kde bol ten hukot potlačený na prijateľnú medzu. určite sa v nej vezie pohodlnejšie ako 810 a jej derivátoch.
Je to naprojektované ako nepodarok. Jedna trojdielna 861 má spotrebu nafty ako 750+3B (porovnané predraženým meraním spotreby nafty, ktoré ZSSK nakúpila), a nielen nafty ale aj oleja, chladiacej kvapaliny. To vozidlo svojími nákladmi na prevádzku položí posledné zbytky regionálnych tratí na Slovensku, keď ZSSK už nikto nedá úvery na refinancovanie starších úverov, tak ako sa to zatiaľ deje.
Neviem, akú kapacitu požaduje objednávateľ, ale je fakt, že očividne mu to je jedno. Za čias RJSK bolo narvané sólo Desiro v špičke absolútnym štandardom, teraz za čias ZSSK je to o niečo lepšie, ale narvaná 840 v špičke tiež nie je výnimka.
Preto hovorím, že vozidlo s kapacitou Desira nemá na tejto trati čo hľadať. Tá trať nemá bohvieakú kapacitu, preto sa to musí kompenzovať kapacitnejšími súpravami.
To je práve omyl takých aktivistov ako si Ty, že kostol je niečo iného. Na Bezručovej tiež znehodnotili funkcionalistickú stavbu.
A ako si chcel "časť nad električkou postaviť do pôvodného stavu"? Tá električka nemala viesť v tuneli ale priamo nárožím budovy.
Ad synagóga: Asi tam mali vtedy priveľa Zákazníkov. Vtedajší primátor L. Martinák tiež nebol z Bratislavy.
veď práve, preto si nemyslím že by to na povahu toho že to bolo vyrobené na Slovensku, firmou s minimálnymi skúsenosťami s takými vecami, až taký šrot.
To sú teda argumenty. Je predsalen rozdiel medzi kostolom a malou časťou priemyselného objektu s funkcionalistickou fasádou.
Na nemocnici na Bezručovej zbúrali stred budovy a postavili znovu aby spravili garáž a naplnili požadovaný počet parkovacích miest. Keď už by si chcel seriózne diskutovať, tak by si spomenul napr. tento prípad.
Mohla sa časť nad električkovou traťou takisto postaviť do pôvodného stavu.
Synagóga sa dala posunúť alebo most postaviť inak, keď už tam chceli postaviť ulicu. Ale zjavne ich to vtedy nezaujímalo.
Od rodiny a známych čo bývajú v takej časti SK kde 861 jazdia pravidelne, ti poviem, že napriek jeho kazovosti si ho ľudia pochvaľujú. Jediné čo mu vytýkajú je spomalené odblokovanie dverí po zastavení
Takže zbúrať synagógu kvôli Mostu SNP bolo OK? Nemali rovno odbúrať polovicu Dómu sv. Martina? Aj keď je mi jasné, že TT je to jedno, ten má v Malom Ríme kostolov 3P.
Ten huciaci, kazivy vrutocky smejd by som ako priklad modernej jednotky tiez zrovna nedaval. Nemyslim, ze sa niekedy hocktoremu prevadzkovatelovi Desir stalo, aby im polovica flotily stala s poruchami.
Prezentovať 20 ročné Desiro ako moderný vlak mi príde smiešne. Obzvlášť, keď už na väčšine dieselového Slovenska jazdí 861, ktorá je oveľa modernejšia.
V súčasnej dobe by som práve nekonal nič a počkal tých pár dní do otvorenia chýbajúcej časti D4, ktoré môže výrazne ovplyvniť dopravnú situáciu na Vajnorskom kruháči.
Na dnešných podmienkach navrhnuté riešenie totiž vôbec nemusí fungovať aj potom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
henko151