Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #240782:
Počul som šumy v zmysle, že vysokopodlažné Crossy sa majú previesť pod SLE, ale neviem, či im reálne treba toľko vozidiel na zmluvky.
Reply on: Joyki #240779:
Môže to byť kombinované s inými vozmi (či už novými, alebo jazdenými). Teoreticky si viem predstaviť aj odkúpenie SL Crosswayov, tie by mali byť upraviteľné do nového štandardu.
Reply on: N/A #240778:
No zrejme sa to rozpredá, veľa iných možností nie je.
Reply on: Joyki #240777:
Ak nemáš žiaden vysúťažený kontrakt, môžeš uzavrieť núdzovú zmluvu priamym zadaním. O tom píše Irizar.

Na druhej strane BSK sa zatiaľ vyjadril že ráta so zmenou dopravcu od 15.11. bez ohľadu na výsledok ÚVO, takže mi príde pomerne nepravdepodobné že by to bola zmluva so SL. Ale to (dočasné) rozdelenie výkonov medzi Arrivu a SL by dávalo zmysel z veľa hľadísk, ak by do toho dopravcovia boli ochotní ísť.
Reply on: irizar #240775:
Ďakujem (aj TeBeCemu).
Reply on: TeBeCe #240776:
To je málo, nie? Koľko vozov SL je v prevádzke?
Reply on: TeBeCe #240776:
A čo bude s vozmi SL?
Reply on: irizar #240775:
Predĺženie zmluvy nie je možné podľa VÚC, a veľmi dobre to vedia aj v SL.
Reply on: 810zssk #240768:
Co ja viem, su si v podstate isti, ze sa bude pokracovat priamym zadanim na dalsich 6-12 mesiacov a minimalne cast vykonov by im mala zostat. A pride mi to najpravdepodobnejsie, lebo povedzme si otvorene, zacat 15.11. po novom a v pozadovanych standardoch je nerealne.
Reply on: Trammat #240773:
Ďakujem 🙂
Reply on: 810zssk #240772:
Sú to úplne nové vozy v rôznych štádiách výroby.
Reply on: Jak44 #240771:
Zaujímavé, vďaka. CN je zvláštny výber, nevieš či išlo o nové vozy, alebo jazdenky?
Reply on: 810zssk #240770:
Ja som niekde na FB už videl vyrobené SORky CN12 v BA výbave odstavené v SORez pričom mali aj "Arriva pruh" (tá bledá biela, čo je na spodku vozidla).
Reply on: AndyNO #240769:
Ďakujem. Bude to veru zaujímavé v tom novembri ak je SL naozaj mentálne nastavený na to že karavána ide ďalej.

Aj keby hneď SL uspel a Arriva by bola vylúčená (čo je nepravdepodobné), netuším kde chce SL do 15.11. nabrať vozy spĺňajúce štandardy.

Samozrejme je tu aj možnosť že SL vie že v skutočnosti už šancu nemajú (alebo je veľmi malá), ale z taktických dôvodov to zamestnancom komunikuje inak (jednak aby udržal normálnu prevádzku do konca kontraktu a potenciálne tiež aby skomplikoval život Arrive keby chcela robiť nábor). Postoj že to budú s určitosťou jazdiť ďalej mi príde natoľko iracionálny že to môže byť jedine komunikačná stratégia smerom k personálu. Môžu veriť že majú nejakú šancu, ale rozhodne si nemyslím že vedenie je o tom 100% presvedčené.
Reply on: 810zssk #240768:
Jeden z vodičov mi pár týždňov dozadu rozprával, že vedenie hovorí o tom, že Slovak Lines zostáva, čiže pravdepodobne v to stále veria ale nakoľko je táto informácia dôveryhodná neviem povedať.
Tušíte niekto aký je aktuálny stav v Lajnse? Sú už v zatváracom móde (napr. dostávajú už vodiči výpovede), alebo zatiaľ stále veria že si tú zákazku udržia?
Reply on: N/A #240765:
Aký má zmysel vyhnať ľudí z linky, ktorá je určená extra pre nich z dôvodu, aby neobsmŕdali (v takej miere) inde?
Reply on: N/A #240765:
Podla mna nie, aka je sanca ze tie individua (bez hejtovania) zaplatia pokutu.
Podľa vás bude DPB nasadzovať revízorov aj na linku 163?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.