Môže to byť kombinované s inými vozmi (či už novými, alebo jazdenými). Teoreticky si viem predstaviť aj odkúpenie SL Crosswayov, tie by mali byť upraviteľné do nového štandardu.
Ak nemáš žiaden vysúťažený kontrakt, môžeš uzavrieť núdzovú zmluvu priamym zadaním. O tom píše Irizar.
Na druhej strane BSK sa zatiaľ vyjadril že ráta so zmenou dopravcu od 15.11. bez ohľadu na výsledok ÚVO, takže mi príde pomerne nepravdepodobné že by to bola zmluva so SL. Ale to (dočasné) rozdelenie výkonov medzi Arrivu a SL by dávalo zmysel z veľa hľadísk, ak by do toho dopravcovia boli ochotní ísť.
Co ja viem, su si v podstate isti, ze sa bude pokracovat priamym zadanim na dalsich 6-12 mesiacov a minimalne cast vykonov by im mala zostat. A pride mi to najpravdepodobnejsie, lebo povedzme si otvorene, zacat 15.11. po novom a v pozadovanych standardoch je nerealne.
Ďakujem. Bude to veru zaujímavé v tom novembri ak je SL naozaj mentálne nastavený na to že karavána ide ďalej.
Aj keby hneď SL uspel a Arriva by bola vylúčená (čo je nepravdepodobné), netuším kde chce SL do 15.11. nabrať vozy spĺňajúce štandardy.
Samozrejme je tu aj možnosť že SL vie že v skutočnosti už šancu nemajú (alebo je veľmi malá), ale z taktických dôvodov to zamestnancom komunikuje inak (jednak aby udržal normálnu prevádzku do konca kontraktu a potenciálne tiež aby skomplikoval život Arrive keby chcela robiť nábor). Postoj že to budú s určitosťou jazdiť ďalej mi príde natoľko iracionálny že to môže byť jedine komunikačná stratégia smerom k personálu. Môžu veriť že majú nejakú šancu, ale rozhodne si nemyslím že vedenie je o tom 100% presvedčené.
Jeden z vodičov mi pár týždňov dozadu rozprával, že vedenie hovorí o tom, že Slovak Lines zostáva, čiže pravdepodobne v to stále veria ale nakoľko je táto informácia dôveryhodná neviem povedať.
Tušíte niekto aký je aktuálny stav v Lajnse? Sú už v zatváracom móde (napr. dostávajú už vodiči výpovede), alebo zatiaľ stále veria že si tú zákazku udržia?
N/A