Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milanko79 #240647:
Nehnevaj sa, ale tvoja dojmológia je vskutku zábavná.
943 došla na trh v čase, keď väčšina sadiek nebola schopná obnovovať vozopark ani tempom 1ks ročne, lebo boli finančne tak zle. Čiže by radi kúpili aj 943, len absolútne nebolo za čo.
A keď nastalo trocha zlepšenie, tak tu už bol iba 15m Ares, zo západu kupovať bolo nad tunajšie možnosti. Výsledok bol, že mnohé kedysi kĺbové spoje sa zdvojovali, 744ky sa generálkovali aj v rokoch 2008-2010 a jazdili naozaj kým sa len dalo. Podľa verejne dostupných dát len 11% z nich dojazdilo pred rokom 2005.
Neviete čo bude s vozmi 3301 - 3305 a 3101, 3102? Plánujú sa odpredať, alebo vyradiť? Keďže na bežnú premávku nie sú vhodné skrz málo dverí, i keď sa chvíľu objavovali aj na L90 a L65.
Reply on: S499.1023 #240642:
Skľudni sa trochu, neber to tak hrozne vážne a to by som smeroval k viacerým diskutujúcim.

Citaro GÜ? No a koľko ich to je na Slovensku? Až nula?
Ikarus 280.10 som videl jazdiť naposledy asi v roku 2003, 18 rokov dozadu. Myslím Slovensko, v HU možno ešte nejaké dožívajú, aj Citaro ako si spomínal môže byť niekde v zahraničí kde verejná doprava neupadla, naopak využíva ju viac ľudí, tým pádom také stroje ako spomínané Citaro alebo nižšie spomínaná Scania majú význam no u nás mali C744 rýchli koniec na medzimeste okolo roku 2004 a C943 bol už prepadák nepopierateľne.

U nás nastal útlm v doprave autosom od polky 90 rokov kedy bol vozový park prestarnuty, bol nedostatok vodičov... Osobne si myslím že dnes sú v takom stave železnice a šetrí sa kde sa dá, čiže aj na NAD. No v poslednej dobe som sa nestretol s nejakými vyslovene vrakmi, vždy to bol starší Crossway. Keď sa nezmestíte s batožinou dnu vodič vám isto otvorí batožinový priestor, na NAD ktorou som šiel ja sa vždy kufre používali.
Reply on: Andy #240644:
Ale minie viac na údržbu a výstavbu ciest 😁
Reply on: Ike #240638:
Obávam sa, že štát vôbec nezaujíma, ako sa chceš dopraviť. Ale ak pôjdeš autom, tak bude štát spokojnejší, pretože vyberie na spotrebných daniach viac, než keby si šiel elektrickým vlakom. 🙂
Reply on: milanko79 #240631:
Čo to trepeš? Aj Ikarus 280.10 bol prepadák? Aj Citaro GÜ je prepadák?
Reply on: milanko79 #240634:
Keď bola výluka Cadca-Zilina... Tak cesta trvala 50minut takmer... A to bola dosť dlho takáto výluka...
Reply on: milanko79 #240634:
a to má byť dôvodom na to, aby sa cestujúci viezli vo vrakoch alebo autobusoch kam sa s kufrom ledva zmestia do uličky?
Reply on: milanko79 #240634:
Štát chce, aby som jazdil vlakom, že? Lebo ja sa viem dopraviť aj autom.
Reply on: 810zssk #240598:
Nebol dostatočne dobrý koncept MB O405GN2? prímesto, Vmax100, automat, možná klíma, 3 dvere, rozumne sedadlá, a ideš. koniec koncov aj NC18 (resp NB18..) je použiteľný stroj. Skutočne musí byť prímestské vozidlo s kuframi dole?
Reply on: milanko79 #240634:
Pán nižšie je prvotriedny troll. Ukazuje to aj na Facebooku, čiže... 🙂
Reply on: milanko79 #240634:
nuz podla mna sa mnohi prisposobia a po odrieknuti vlakov bez nahrady (chodte dalsim) zacnu pouzivat ako (ne)nahradnu dopravu radsej auto....
Reply on: Minko #240633:
Vo väčšine prípadov NAD jazdí krátku trasu často do 15-20 minút. Pol hodina tiež nie je veľa, myslím si že to nie je také hrozné. A ako spomína pán nižšie, my sa len na všetko sťažujeme ale prijať vec tak ako je, prispôsobiť sa nechcú.
Reply on: milanko79 #240631:
definuj pár minút, lebo poznám veľa (aj pravidelných) NAD-iek, ktorých trasa má aj viac ako polhodinu. To mi už ako pár minút nepríde.
Ja podporujem ZSSK, nie dementných ľudí čo sa stále sťažujú. Keď im odrieknú vlaky, nech sa prispôsobia situácii a nech idú inak. Kľudne aj pešo. Vážne im treba náhradnú dopravu? Keď napríklad v Rakúsku niečo odrieknú, tak Rakúšania sa na to nesťažujú a hľadajú spôsob. A aj tak podporujú OBB. Lenže tu nikto nechce pomôcť ZSSK ktorá je v ťažkej situácii. Lístky ktoré boli kúpené na vlak nevracať, nech to tak ostane. Furt sú tu nejakí dementní ľudia čo sa stále sťažujú ale prispôsobiť sa ani bohovi. Alebo radšej pomôžte ZSSK, možno keby tento národ nebol tak dementný, tak ZSSK by nemala problémy. Kľudne nech aj zrušia S20 a S50, lebo dementi by si to zaslúžili. Aspoň ZSSK bude na tom lepšie.
Kĺbové medzimestske busy boli zakaždým prepadák, tento model reálne robila len Karosa, C744 často končili neskôr na MHD a C943 bol neúspech, preto ho aj stiahli z výroby a v rade 95x sa nepokračovalo vo vývoji takéhoto vozu. Posledný výkrik do tmy mal SOR s NC 18 ktorej sa vyrobili asi 3 kusy. Okrem Scanie som nenašiel že by to niekto robil, navyše nemyslím si že kĺbové LE sú vhodné na NAD a prístup zssk sa mi zdá v poriadku preto, lebo zssk nie je autobusový ale železničný dopravca takže sa nehľadia či vás bude voziť Karosa ŠL alebo či to bude najnovšia Setra. Navyše tých pár minút v NAD sa prežiť dá.
Reply on: 810zssk #240598:
Koncepcia a lá SOR NC 18 je podľa teba problematická?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.