Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milanko79 #240634:
Pán nižšie je prvotriedny troll. Ukazuje to aj na Facebooku, čiže... 🙂
Reply on: milanko79 #240634:
nuz podla mna sa mnohi prisposobia a po odrieknuti vlakov bez nahrady (chodte dalsim) zacnu pouzivat ako (ne)nahradnu dopravu radsej auto....
Reply on: Minko #240633:
Vo väčšine prípadov NAD jazdí krátku trasu často do 15-20 minút. Pol hodina tiež nie je veľa, myslím si že to nie je také hrozné. A ako spomína pán nižšie, my sa len na všetko sťažujeme ale prijať vec tak ako je, prispôsobiť sa nechcú.
Reply on: milanko79 #240631:
definuj pár minút, lebo poznám veľa (aj pravidelných) NAD-iek, ktorých trasa má aj viac ako polhodinu. To mi už ako pár minút nepríde.
Ja podporujem ZSSK, nie dementných ľudí čo sa stále sťažujú. Keď im odrieknú vlaky, nech sa prispôsobia situácii a nech idú inak. Kľudne aj pešo. Vážne im treba náhradnú dopravu? Keď napríklad v Rakúsku niečo odrieknú, tak Rakúšania sa na to nesťažujú a hľadajú spôsob. A aj tak podporujú OBB. Lenže tu nikto nechce pomôcť ZSSK ktorá je v ťažkej situácii. Lístky ktoré boli kúpené na vlak nevracať, nech to tak ostane. Furt sú tu nejakí dementní ľudia čo sa stále sťažujú ale prispôsobiť sa ani bohovi. Alebo radšej pomôžte ZSSK, možno keby tento národ nebol tak dementný, tak ZSSK by nemala problémy. Kľudne nech aj zrušia S20 a S50, lebo dementi by si to zaslúžili. Aspoň ZSSK bude na tom lepšie.
Kĺbové medzimestske busy boli zakaždým prepadák, tento model reálne robila len Karosa, C744 často končili neskôr na MHD a C943 bol neúspech, preto ho aj stiahli z výroby a v rade 95x sa nepokračovalo vo vývoji takéhoto vozu. Posledný výkrik do tmy mal SOR s NC 18 ktorej sa vyrobili asi 3 kusy. Okrem Scanie som nenašiel že by to niekto robil, navyše nemyslím si že kĺbové LE sú vhodné na NAD a prístup zssk sa mi zdá v poriadku preto, lebo zssk nie je autobusový ale železničný dopravca takže sa nehľadia či vás bude voziť Karosa ŠL alebo či to bude najnovšia Setra. Navyše tých pár minút v NAD sa prežiť dá.
Reply on: 810zssk #240598:
Koncepcia a lá SOR NC 18 je podľa teba problematická?
Pridávam zopár dokumentačných fotografií z dnešného Račianskeho mýta
Reply on: Valec #240623:
To bol predvolebný marketing, teraz sa ho treba spýtať, čo s tým bude?
Akurát teraz využila sanitka betónový povrch medzi Botanickou a Riviérou.. na križovatke s Devínskou Cestou bola menšia kolóna, zjavne ju videl vodič už z väčšej diaľky
Reply on: Ike #240607:
Ďakujem za odpoveď.
Reply on: Valec #240623:
Čosi také už sľuboval Hitler 😨.
Toto je celkom super:
https://zdopravy.cz/jedna-jizdenka-pro-celou-verejnou-dopravu-rakousko-ji-spusti-26-rijna-89331/
Doteraz stál ročný sieťový lístok na vlaky ÖBB 1944€, po novom bude celá verejná doprava v Rakúsku (zatiaľ okrem VOR) za 1095€.
Reply on: danlo #240614:
Ďakujem. Predpokladám že to je buď zabudnutý vtip, alebo chýba. Ona tá poznámka by celkovo mala znieť inak, ak už by sa prekladala do angličtiny ("runs via" namiesto "operates through").
Reply on: Miro #240619:
Skôr by som predpokladal, že sú zabudnuté od výstavby ulice.
Reply on: S499.1023 #240618:
A potom tam tie stĺpy "zabudli". Podľa street view sú tam minimálne od apríla 2012.
Reply on: N/A #240599:
Predpokladám, že pri stavbe niečoho potrebovali previesť vzdušné vedenie ponad cestu a použili také stĺpy, aká práve mali/našli.
Reply on: milanko79 #240605:
Kĺbové LE autobusy väčšinou sú konštruované tak, qaby kĺb bol už vo vysokopodlažnej časti, keďže to znižuje cenu vozidla.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.