Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: M@trixX #240531:
Ako hovoríš. A MD je v tomto komplicom
Reply on: barack40 #240530:
Neni to (aj) tym, ze v medzinarodnej doprave platia EU pravidla a taketo zrusenie by museli kompenzovat vratenim casti cestovneho, pricom v regionalke nijake podobne pravidla neplatia a zo zmluvy s MD im tiez nijake sankcie nevyplyvaju, tak mozu bez postihu robit co sa im zachce?
Len čisto pre zaujímavosť: Dnes má ZSSK opäť nedostatok rušňovodičov. Tentokrát to "odnesie" railjet 167 a zajtra ráno obratový railjet 160, vlaky budú odrieknuté na úseku Petržalka - Hl. st. a späť a nahradené NAD.

Tu je krásne vidieť, aké myslenie na železnici panuje a prečo IDS na báze nosných vlakov a prípojných autobusov nikdy fungovať nebude. Keď treba odrieknuť diaľkový nadvlak, tak sa celá ZSSK ide rozkrájať, aby bola zabezpečená NAD. Dokonca majú vybavené, aby NAD za ranný rjx 160 mohla stáť na stanovišti ZV na Hlavnej stanici. Osobitná pozornosť bola venovaná prípojom, aby boli v čo najväčšej miere zabezpečené. Čo je úplne v poriadku, je vidieť, že keď sa chce, tak sa dá všeličo.

Ale keď treba odrieknuť obyčajný podradný osobák, tak jeden deň nie je problém bez náhrady zrušiť posledný večerný spoj, a druhý deň vyrobiť trojhodinovú dieru medzi spojmi - v prímestskej doprave niečo absolútne neakceptovateľné. Pritom namiesto toho railjetu existuje alternatíva v podobe každých pár minút jazdiacej 93, namiesto tých odrieknutých osobákov nie je alternatíva žiadna, alebo len minimálna.

Proste sú tu krásne vidieť priority, nejaká regionálna doprava je na úplnom chvoste tých priorít. Takéto myslenie má bohužiaľ väčšina zamestnancov na železnici, od manžmentu po prevádzku, a kým sa toto nezmení, funkčný IDS tu nebude. 👎
Reply on: Vladimír #240528:
Ani nie, keďže preškrtnuté tabuľky 163 sú na Trnavskej ceste a Ivánskej ceste. Videl som ich od zastávky Trnavská cesta až po zastávku Avion, IKEA, takže trasa viac kopíruje trasu L61 ako L63. Čiže označenie L161 by sa hodilo viac.
Reply on: Urbanway 2423 #240527:
Oficiálny dôvod nepoznám, ale môj osobný tip je, že linka sa očíslovala ako 163 preto, aby sa v budúcnosti nemusela prečíslovať, keď si 61 a 63 prehodia trasy (kopíruje budúcu trasu L63 po zatrolejovaní Avionu).
Reply on: Salomon #240521:
Človek by si myslel, že posilová "bezdomovecká" linka bude označená ako 161, keďže v podstate dopĺňa 61. Bohvie, či DPB náhodou nechce kompenzovať zavedenie večerných spojov 163 zrušením/obmedzením (aj keď tam už veľmi nie je čo obmedzovať) klasických spojov 63...
Reply on: Kubo03 #240525:
EDIT: sorry, už nič, už čítam správu.
16.8.-21.8. výluka električiek v Petržalke
Reply on: Joyki #240523:
Dal by som do poznámky že "Spoj nezastavuje na zastávke až do smrti Bečvarovcov" 😂
V Bernolákove plánujú vybudovať novú zastávku v intraviláne (1000 m za existujúcou, 2000 m ďalej na opačnú stranu novovybudovaná štvrť), no a jedna námietka aj odpoveď fakt stojí za to:
*predposledný a posledný spoj a ranné spoje do 9 ich budú budiť*
- "Obec Bernolákovo trvá na svojom pôvodnom vyjadrení ... So spoločnosťou Slovak Lines je v budúcnosti možná dohoda o obmedzení spojov počas neskorých večerných hodín a skorých ranných hodín. V týchto časoch by na predmetných zastávkach autobus nezastavil, čím by sa zamedzili "neobvyklé ruchy" pred domom pána Bečvara a pani Bečvarovej."
Čiže večer a ráno (špička) má celá štvrť dôjsť na 3 km vzdialenú zastávku, lebo Bečvarovci ešte spia.
Reply on: Joyki #240518:
To uz skor 1xx. Hoc eru 351 a 352 MHD liniek si este pamatam 😃
Reply on: pressburger #240507:
To som si dnes všimol. Cestoval som linkou 53 a všimol som si prelepené číslo linky 163, zatiaľ neplatné. Neviem či to nemá súvis s linkou pre bezdomovcov. Inak takto prelepené číslo je aj linka 95 na zastávke Malá Scéna smer Landererová-Čulenova
Reply on: pressburger #240519:
No a preto je zbytočné meniť trolejbusový rad, ktorý sa aj tak mení. Prinieslo by to len zbytočný zmätok, a ešte k tomu bez dôvodu. Rušíme dogmy rušením dogmatického trolejbusového radu, lebo veď nezáleží na čísle... ale rušíme to vlastne kvôli unifikácii dogmatického oblastného označovania. 😂
Reply on: Joyki #240518:
Oblastné číslovanie je len šotoušovina, ktorá sa tu ťahá 20 rokov... Je úplne irelevantné, aké má linka číslo alebo písmeno... dôležité je, že odvezie cestujúceho kam potrebuje Cestujúcemu ľudu je jedno, zvyknú si na akékoľvek číslo, okrem dogmatickej linky č.5, ktorá môže jazdiť len z Rače do Dúbravky 🙂 A kto je cezpoľný, snáď nebude študovať systém oblastného číslovania, ale pozrie si, odkiaľ kam sa potrebuje dostať a pozrie si číslo linky. Zase je úplne jedno aké to je číslo
Reply on: N/A #240516:
Nie je jednoduchšie zmeniť číslovanie regiobusov na 3xx? S tými pár ročnými číslami cestujúci nie sú až tak úzko stotožnení, ako s 20 rokov zaužívanými v MHD.
Reply on: N/A #240516:
Tie sa dajú zmeniť.
Reply on: Joyki #240515:
Vychádza to predsa z pravidiel IDS BK, nie?
Reply on: N/A #240513:
Koľko liniek premáva na Záhorí?
Zvyšných 88 poradí postačuje. Cestujúci ak uvidí 207, tak bude chcieť ísť na Hrad a možno nastúpi, a pritom to pôjde po novom do Záhorskej Vsi. Načo toto?
Reply on: N/A #240513:
Ak toto je dôvod, tak je to jeden z najhlúpejších možných dôvodov. Nech mi nikto nehovorí že pre regionálne linky nestačí 700 čísel od 300 vyššie. To by snáď bolo dosť aj pre celú PAL na Slovensku.
Reply on: 810zssk #240509:
Ide o to, že regio chce získať 2xx linky pre seba a práve 201-212 im vraj chýbajú.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.