Reply on: Urbanway 2423 #240387:
Dôvod je úplne prozaický - ľudský faktor.Aj pri nahrávaní celej sady naraz musí autor napr. na úvod každého nahrávacieho dňa najprv popočúvať svoje predošlé nahrávky, aby trafil intenzitu a tón hlasu zasa rovnako. Keď sa niečo dohráva o niekoľko rokov, s inou technikou, v inom štúdiu, inak postprocesované, a kľudne aj s pôvodným hlasom ale plus pár rokmi veku, ľahko sa môže stať, že si rozdiel všimne každý. Obzvlášť je to zreteľné na železniciach, kde sú niektoré údaje roky fixné a iné sa menia s každým GVD.
Konkrétne Falefiáni sú ale podľa mňa iba uponáhľaná resp. odfláknutá robota - od zlej techniky po zlú prácu s hotovou nahrávkou.
Joyki
„Klimatizácia v mestskej autobusovej doprave v Trnave by bola neefektívna, pretože zastávky sú jednak veľmi blízko, autobus teda zastavuje každých pár minút, a zároveň na nich otvára všetky dvere. Ochladený vzduch by preto hneď unikal,“ uviedla pre agentúru SITA hovorkyňa radnice Veronika Majtánová. A dodatočne nevybavia vozidlá klímou, lebo to by znamenalo "zbytočnú finančnú záťaž na rozpočet mesta s neadekvátnym výsledkom", a ešte tam aj splieta o naštartovaní motorov pred odchodom.
Podľa mňa ani ich MHD nie je efektívna, lebo zastavuje na zastávkach každých pár minút a teda je pomalšia, ako IAD, čiže ju súťažili zbytočne, prevádzkujú ju zbytočne s neadekvátnym výsledkom, predstavuje to zbytočnú finančnú záťaž mesta.