Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #24020:

Aj brnenská Panenka Marie bola Pani Vodička. Vždy upravená, sebavedomá, hrdá a nehanbila sa chodiť komplet v uniforme. Jej technika jazdy bola na jej vek úžasná a ani kačenu (KT8) sa nebála rozfofrovať. Vzhľadom k tomu, ako (ne)sledovala premávku som presvedčený, že bola presvedčená, že to za ňu robí anjel strážny 🙂

Ďalší šok som zažil o pár rokov, keď do tunelu v Líšni-Jírova na úvraťovú konečnú došlo KT8 na L8. Dispečer mi zahlásil, nech si dobre všimnem pani vodičku. Do kanclu sa na vysokých opätkoch dovalila perfektná kosť s dlhými vlasmi a ehm, neprehliadnuteľným poprsím. Keď dopila kávu a odišla, dispečer ma donútil si sadnúť do kresla a zahlásil, "povedal by si, že to bol muž?" Muselo prejsť aspoň desiatka spojov linky 8, kým som precitol zo šoku 🙂
Reply on: S499.1023 #24020:

Mozem potvrdit, ze s kachnami sa da tiez lietat(osobna skusenost). 🙂 Ale tam by som to z dovodu mierne slabsich brzdnych vlastnosti moc neskusal... 🙂
Reply on: Vladimír #24019:

No veď presne toto miesto medzi OC Optima a Valcovniami USS som myslel. Človek nemá kde vystúpiť, hádam len vyskočiť z okna... 🙂
Reply on: Sarko #24017:
Tak u nás jazdila na l. 9 taká pani čo vyzerala podobne, pani Kainzová sa volala, ale to bola Pani Vodička. Jazdiť vedela, kačičiarskymi zlozvykmi netrpela a preslávila sa tým, že s káčerom ušla jednomu nášmu vodičovi, čo sa chválil ako hrozne rýchlo jazdí. To tak raz prišla na konečnú Ružinov-Pošeň (dnes Astronomická) a hádam o päť minút sa dorútil spotený rýchlojazdec a pýrta sa jej: "Babka, ako ste to dokázali mi ujsť?" A ona na to "Videla som v zrkadle, že sa na mňa lepíš, tak som na to trošku šliapla, aby si nemal voz do voza".
I.
Reply on: J #24013:
Pozri si CP, uvidíš... 😉 (jedna s 12 min. a jedna s 10 min.)

Re #24016 Sarko: S dotyčnou som mal tú česť len raz v živote. Bolo to na KT-čku č. 530 a práve sme vyšli na rýchlodráhu a bolo neZetko, takže si vieš predstaviť. Úpenlivo som sa snažil o niečom rozmýšľať a nesústrediť sa na jej techniku jazdy, lebo by ma trafilo 🙂
Reply on: fobust #24014:
Obávam sa, že sa to spočítať nedá. Tak v priemere jeden za službu? Ale boli s ním veľa hodnotné zážitky:
Napríklad keď mu na súprave 2*T3M odišiel jeden motor, pričom na T3M sa dajú vypínať podvozky samostatne a s takouto závadou sa dá normálne dojazdiť služba, tak pán Milko sa nechal nakuplovať a dotlačiť, pretože "istota je istota a vieš, nechcem pokaziť tyristor".
Alebo sme mu pred výpravňou priviazali na zadnú kuplovačku takú drôtenú rohožku. Milko s ukrutným rachtom spravil kolo na l. 10 a keď sa vrátil na JD, tak zahlásil "chlapci, idem na kanál, zvoní mi 4. kardan, ja to podľa zvuku presne poznám":-).
Re #24015 fobust: Cíferanov nepoznám, hlavne nie tých mladých, ja som na elektrónkach skončil tuším 1992, s JD som v kontakte, s Cíferom nie.
I.
Ozaj a poznali ste niekto "Panenku Mariu" z Brna? 🙂 Bola to taká 60 ročná čiperná baba, o ktorej som počul v '92-hom toľko povier, že som ju chcel vidieť. Šalináři ma teda jeden deň zobrali na linku 4, ktorá jazdila ešte po pešej zóne a zoznámili ma s ňou. Uvidel som starenku s bielými vlasmi ako striebro, začesanými do zadu s vrkočom zatočeným do takej ozdobnej spony, aké nosia babky pod chustečkami (šatkami), mal som pocit, že nevidí dobre a naviac, keď sme sa rozprávali, otočila sa o 90°, našľapovala ľavou nohou a nesledovala premávku. Zbledol som, lebo KT-čko si to od roly (hl.n.) valilo škr-škr na svoboďák, ľudia intuitívne odskakovali a ja som narýchlo rozmýšľal, kedy skočím po záchrannej brzde. Našťastie, nikomu sa nič nestalo a Panenka Maria sa onedlho pobrala do dôchodku s najazdenými viac ako 2 mil. km...
Reply on: S499.1023 #24012:

To sme v KE mali takú tetu menom Harčariková, ktorej nemohli vôbec dať do ruky T3, pretože o chvíľu by už jačala do vysielačky, že s ňou trhá...

Prirovnal by som ju k bratislavskému Milkovi, ale to si neviete ani predstaviť, keď táto teta robila R-ky, takže raz som sa skoro scvokol, keď na rýchlodráhe medzi dvoma zastávkami (cca 8 km) našlapla niekoľko 100x... Odvtedy keď som ju niekde videl, tak som v rámci prevencie ochrany svojho aj jej zdravia ostal radšej stáť na zastávke a čakal na iný spoj 🙂
Reply on: S499.1023 #24012:

Inac, ked sme uz pri sexiach, tak velmi casto sa stava, ze Krabusti napalia sexiu za zastavkou Americke namestie, smer Vazovova. Totiz z kacic su zvyknuty, ze pantograf je nad prvym podvozkom. A ked tam idu s duplakom T6A5, tak casto sa mi stava, ze to rozbehnu, potom dlho dlho gulaju, zadaju jazdu a natiahnu krasny obluk. 🙂 Naposledy sa mi to stalo s Richardom F, predtym sudruh ritolez Zednikovic. 🙂
Reply on: S499.1023 #24012:

Kolko zrychlovacou pan Milko napalil??? 🙂

Teta M:
To, ze ma ubohu techniku jazdy je jej vac, ale jej spravanie voci cestujucim je nepripustne. Radsej sa odvezem s absolutnym trotom, ale nech nejaci po cestujucich, ktori nic zle nespravili.
Reply on: Vladimír #24011:
Iba jedna, či ich je viac.
Reply on: COLOR #24007:
Maďareičku samozrejme poznám. Najväčšia tragédia je v tom, že ona je prasvedčená, že vie jazdiť výborna a ešte vodičov poučuje štýlom "to nesmieš tak našlápnuť, to musíš jemne naťukávať". Kto vie niečo o technike jazdy so zrýchľovačom, si môže trahť vlasy...
Ale p. Mištunová bola lepšia, ona bola autorkou výroku "pod sexiom sa zablikne".
Potom ešte bol výborný pán Milko u nás na JD, ktorý miesto signalizácie Nevystupovať zvonil zvončekom, na pedále šliapal ľavou nohou a súťažil o najv 132čší počet našliapnutí v rovinnom úseku medzi zastávkami - napr. keď ešte bola zastávka Fobustová (=Turbínová:-)), tak medzi ňou a Magnetovou to pohodlne zvládol aj tridsaťkrát, od nástupišťa na JD to s l. 10 dokázal po Magnetovú vyše 70x...:-).
I.
Reply on: Vladimír #24010:
Jáááj? Síce no... 53-ka...
Reply on: BM #23998:
Ktorá košická linka jazdí každých 12 minút? Štandard je špička ráno 15 min., špička popoludní 20 min., sedlo 30 min.
Reply on: J #23990:

dik z infosy.viem kde to vsetko je.ved som v blave nejakey ten rok.len ceny som nevedel:-)...
Reply on: COLOR #24007:

Zaiste nie som jediny, kto ma s nou osobne zle skusenosti. Svojim spravanim robi hanbu DPB ale tam to nikomu nevadi. Iba to svedci o obraze tejto spolocnosti. 😞 Nikto nepojde hlavou proti muru, aj to je dovod preco to vyzera tak strasne....
499.1023: Ten historicky vek si trafil. Hovorime o takej fuzatej senilnej skaredej rachejtli z Krasnan, ktora nevie jazdit, tete Madaricovej. Fobust by ti vedel rozpravat!
Urobím zdarma hociakú prácu vo vozovni.ZDARMA!!!!!!!!!!!ZDARMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Umývanie autobusov elektriciek .... odstranenie grafiti,upratovanie.......................
Reply on: COLOR #23987:
Koho nazývate tetou CrnCrn? To je tá pani vodička historického veku v blonďavej parochni, čo sa terazky volá Angyalová a predtým sa menovala Mištunová?
I.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement