Na Hlavnej stanici dali novú infotabulu na povodne miesto az k drevenému prestreseniu, no a keďže je tabuľa menšia, ako pôvodná, z nastupist údaje prakticky nevidno.
Super fakt.
Ale tá konkrétna električka (evč. 7501) má okrem napísu o eurofondoch aj reklamu "euroelektrička", ktorá sa skladá z viacerých polepov na oknách. Ostatné električky od škody majú len jednu nálepku na okne, ktorá tam je práve kvôli eurofondom. Ak tak veľmi chceš vedieť detaily tejto reklamy, tak bude najlepšie informovať sa skrz infozákon priamo u DPB. A je dosť bežná prax (či už električky, autobusy, vlaky alebo lietadlá), že keď je dodaný prvý kus, prípadne výročný (napríklad 100. zakúpený), tak sa k takej príležitosti často vytvorí nálepka v ktorej je pochopiteľne spomenutý aj výrobca. A keďže reklama "euroelektrička" je v podstate reklamou na obnovu vozového parku vozidlami firmy škoda, tak princíp je veľmi podobný.
Prečo zástupný problém? Je v poriadku ak robí mestský podnik zadarmo inému súkr. podniku reklamu? Určite to musí byť podložené reklamnou zmluvou, niečo za niečo.
PS: Nie je to reklama na eurofondy, je to samostatná reklama na Škoda elektric.
Na električke č. 3 v zadnej časti vozidla je na skle samostatná nálepka Škoda electric. Určite to nemá súvis s eurofondami.
V tomto videu je tu nálepku vidno 1:02. https://www.youtube.com/watch?v=vxpLlJ5kqJg
UltraM