Prečo zástupný problém? Je v poriadku ak robí mestský podnik zadarmo inému súkr. podniku reklamu? Určite to musí byť podložené reklamnou zmluvou, niečo za niečo.
PS: Nie je to reklama na eurofondy, je to samostatná reklama na Škoda elektric.
Na električke č. 3 v zadnej časti vozidla je na skle samostatná nálepka Škoda electric. Určite to nemá súvis s eurofondami.
V tomto videu je tu nálepku vidno 1:02. https://www.youtube.com/watch?v=vxpLlJ5kqJg
štandardne reklama (informácia) na financovanie z EU fondov musí byť min. 5 rokov od ukončenia projektu. Takže to bude asi 5 rokov od dodania poslednej električky čiže asi do konca tohto roku musí byť reklama predpokladám.
Dokedy musí byť na škodováckych električkách reklama na eurofondy?
A prečo je na niektorých škodováckych električkách na zadnom skle reklama na Škodovku? Je na to reklamná zmluva alebo robíme reklamnú charitu škodovke?
V tych prvych EURO 6 je naozaj tragicky slaba klima, ak vobec funguje, tak je ucinna len na vozoch s reklamou, lebo neprepusta tolko slnecneho ziarenia, alebo v noci
Priatelu,
verte , neverte..ale v XXI...., hoci ten sarkazmus ste si mohli nechať na iné fóra
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
UltraM