Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: HORVI #239998:
Veď ak si pozrieš CP od zastávky Obdorárska smer ZP, tak tam aj sú, len po Kuchajdu, kde sú vysokopodlažné spoje bežné nie je táto špeciálna poznámka.
Reply on: TomJ #239996:
Ďakujem za vysvetlenie. Mohli by tie 3 bodky dať aj na tie ranné spoje, smer Zlaté piesky.
Reply on: HORVI #239994:
To nie je chyba. Uvedený odchod robí 4/25 a tá nie je garantovanå ako nízkopodlažná. Zbytok už máš vysvetlený v príspevku podomnou.
Reply on: HORVI #239994:
Ten spoj nie je podčiarknutý, lebo naň môže ísť aj vysokopodlažné vozidlo (ak by bol nedostatok nízkopodlažných). To ale neznamená, že tam je zakázané vypraviť nízkopodlažnú električku. Pozri si odchody v opačnom smere, dané poradie ide o 5:27 zo Zlatých pieskov, tam je k tomu aj poznámka.
Reply on: Ignac #239992:
Prečo by to klíma neodstránila? Veď cez tú klímu do voza vchádza nový čerstvý vzduch, rovnako ako by vchádzal cez okná. V ktorom storočí žijete, preboha?
Chcel by som v cestovnom poriadku linky 4 upozorniť, že v stĺpci pracovný deň, školský rok je v spoji o 6:26 chyba, lebo ten spoj nie je podčiarknutý (čiže to ukazuje, že to nie je nízkopodlažné vozidlo) a napriek tomu ten spoj vykonáva nová nízkopodlažná električka. 🙂
Reply on: kohut2012 #239989:
Otvárajú okná preto, lebo necítia klimatizáciu. Ak by ju cítili, tak by tie okná neotvárali.
Reply on: kohut2012 #239989:
Vážený Kohut,
cestujete v MHD často? Asi nie.Z Vášho príspevku je zrejmé, že je chyba,že v MHD sa otvárajú všetky dvere.
Ale pokiaľ by ste dlhodobo využívali MHD, najmä elektricky, vedeli by ste, že v čase korony, bolo dopytové otváranie dverí zrušené a dvere sa otvárali.vsetky.
Takisto aj okná vo vozidle orvarali cestujúci kvôli vetraniu priestoru a to aj z dôvodu, ze niektore prepravovane osoby zanedbali alebo uplne zabudli na hygienu a svojim odorom obtazovali okolie aj po vystupeni.
Toto klima neodstrani.
Tiež mnoho vozidiel má či malo nefunkcnu klimatizáciu.

Reply on: Viko #239990:
No to je druhý problém, ktorý pozorujem hlavne u soriek z 2015, keď už je klíma zapnutá, tak z nej fučí horúci vzduch, o čom niekedy vodič ani nevie. Raz som zažil situáciu, kedy bola predná časť vozu príjemne vychladená, ale vzadu bola sauna, nakoľko za kĺbom išiel z klímy len teplý vzduch.
Reply on: kohut2012 #239989:
A majú všetky vozy doplnené chladivo? Alebo podnik opäť aj tento rok prekvapil príchod leta?
Reply on: HORVI #239988:
Vo vsetkych vozdilach klimatizacia v pohode stiha. Aj v Soroch. Problem je v cestujucich, ktori stale otvaraju okna a v otvarani vsetkych dveri. Neviem preco Dopravny podnik nezamyka okna. Pokial okna nebudu zamknute, tak bude vo vozdilach stale teplo, lebo cestujuci nedostatnu rozum nikdy a aj keby bolo vo vozdile -10 aj tak budu okna otvarat a tvrdit, ze je tam teplo.
Reply on: ikarus31 #239984:
Podľa týchto príspevkov som pochopil, že v Soroch z roku 2015 je asi lepšie otvoriť okná, ako zapnúť klimatizáciu, resp. by bolo cestujúcim príjemnejšie, keby boli okná otvorené namiesto zapnutej "klimatizácie". Ja s tým tiež súhlasím.
P.S.: Klimatizáciu som dal do uvodzoviek preto, lebo si pod slovom klimatizácia predstavujem účinnejšiu klimatizáciu a klimatizácie v Soroch z roku 2015 nie sú hodné byť nazvané klimatizáciami.
Reply on: Urbanway 2423 #239983:
Mne sa také prekvapenie ešte nestalo. Uvidím toto leto...
Reply on: ikarus31 #239984:
Nemôže byť v tých klímach problém aj v nedostatočnej údržbe?
Reply on: ikarus31 #239984:
Mám rovnakú skúsenosť, vozy s dodatočne namontovanou klímou pekne vychladené, ale vo vozoch z roku 2015 je to veľmi zlé, to aj vozy 2841 - 2850 chladia lepšie.
Reply on: Urbanway 2423 #239983:
Tie klímy v tých Soroch z roku 2015 sú otras vôbec nestíhajú ešte nikdy som nezažil vyklimatizovaný autobus z tejto série. Klíma je len na papieri a ja tieto autobusy za klimatizované nepovažujem. Vodiči väčšinou tú klímu ani nezapínajú lebo to nemá fakt cenu. Namiesto montáže klímy do starých SORov mohli vymeniť tieto za výkonnejšie predsalen tu budú tie SORky dlhšiu dobu ako tie staré.
Reply on: HORVI #239982:
Náhodou, mne sa už niekoľko krát stálo, že aj starý SOR bol celkom dobre vychladený, zatiaľ čo v SORoch 6. série nefunguje klíma skoro nikdy (minimálne v tých z JD)
Reply on: Viliam22 #239972:
Zvykni si, nikdy ju nebudeš cítiť. Je tam na okrasu. 🙂
Reply on: Mikimaus #239979:
Nápad napriamiť prieťah Bratislavou nie je na prvé počutie vôbec márny, ale zvolená forma mi pripadá ako čistá utópia. Neverím, že ktokoľvek ochotne vyvalí dve (čiže reálne tak štyri) miliardy len aby uvoľnil stavebné pozemky pod Kolibou. A vôbec, Hlavná stanica 35 metrov pod zemou by bola zrejme celoeurópske unikum 😃 Menej hrán než dnes je tiež kus odvážne, ak má pribudnúť celá ďalšia kategória - rýchlovlaky.

Ako ideové cvičenie na univerzite by to bolo fajn, ale keď sa tým reálne zaoberá súkromná firma, tak tomu celkom nerozumiem. Nemajú inú robotu? Niekto im to zadal a len to nepriznávajú? Alebo ako mám chápať, že sa do odborného časopisu v pohode dostala už niekoľká utopická omaľovanka od nich?
Reply on: Mikimaus #239979:
Projektovanie trate do nového centra Bratislavy bez jej napojenia na 110ku je najväčšia bratislavská dopravácka úchylnosť.

Aby mala železnica Filiálka - Nivy zmysel, musela by existovať spoja z Nív na Hlavnú stanicu (a táto by mala byť prioritou, ešte pred vetvou z Nív do Petržalky). Potom by vznikla nová hlavná stanica v centre mesta pre VŠETKY vlaky a bolo by možné obslúžiť nové zastávky v meste bez rozbíjania prestupných väzieb.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.