Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: HORVI #239988:
Vo vsetkych vozdilach klimatizacia v pohode stiha. Aj v Soroch. Problem je v cestujucich, ktori stale otvaraju okna a v otvarani vsetkych dveri. Neviem preco Dopravny podnik nezamyka okna. Pokial okna nebudu zamknute, tak bude vo vozdilach stale teplo, lebo cestujuci nedostatnu rozum nikdy a aj keby bolo vo vozdile -10 aj tak budu okna otvarat a tvrdit, ze je tam teplo.
Reply on: ikarus31 #239984:
Podľa týchto príspevkov som pochopil, že v Soroch z roku 2015 je asi lepšie otvoriť okná, ako zapnúť klimatizáciu, resp. by bolo cestujúcim príjemnejšie, keby boli okná otvorené namiesto zapnutej "klimatizácie". Ja s tým tiež súhlasím.
P.S.: Klimatizáciu som dal do uvodzoviek preto, lebo si pod slovom klimatizácia predstavujem účinnejšiu klimatizáciu a klimatizácie v Soroch z roku 2015 nie sú hodné byť nazvané klimatizáciami.
Reply on: Urbanway 2423 #239983:
Mne sa také prekvapenie ešte nestalo. Uvidím toto leto...
Reply on: ikarus31 #239984:
Nemôže byť v tých klímach problém aj v nedostatočnej údržbe?
Reply on: ikarus31 #239984:
Mám rovnakú skúsenosť, vozy s dodatočne namontovanou klímou pekne vychladené, ale vo vozoch z roku 2015 je to veľmi zlé, to aj vozy 2841 - 2850 chladia lepšie.
Reply on: Urbanway 2423 #239983:
Tie klímy v tých Soroch z roku 2015 sú otras vôbec nestíhajú ešte nikdy som nezažil vyklimatizovaný autobus z tejto série. Klíma je len na papieri a ja tieto autobusy za klimatizované nepovažujem. Vodiči väčšinou tú klímu ani nezapínajú lebo to nemá fakt cenu. Namiesto montáže klímy do starých SORov mohli vymeniť tieto za výkonnejšie predsalen tu budú tie SORky dlhšiu dobu ako tie staré.
Reply on: HORVI #239982:
Náhodou, mne sa už niekoľko krát stálo, že aj starý SOR bol celkom dobre vychladený, zatiaľ čo v SORoch 6. série nefunguje klíma skoro nikdy (minimálne v tých z JD)
Reply on: Viliam22 #239972:
Zvykni si, nikdy ju nebudeš cítiť. Je tam na okrasu. 🙂
Reply on: Mikimaus #239979:
Nápad napriamiť prieťah Bratislavou nie je na prvé počutie vôbec márny, ale zvolená forma mi pripadá ako čistá utópia. Neverím, že ktokoľvek ochotne vyvalí dve (čiže reálne tak štyri) miliardy len aby uvoľnil stavebné pozemky pod Kolibou. A vôbec, Hlavná stanica 35 metrov pod zemou by bola zrejme celoeurópske unikum 😃 Menej hrán než dnes je tiež kus odvážne, ak má pribudnúť celá ďalšia kategória - rýchlovlaky.

Ako ideové cvičenie na univerzite by to bolo fajn, ale keď sa tým reálne zaoberá súkromná firma, tak tomu celkom nerozumiem. Nemajú inú robotu? Niekto im to zadal a len to nepriznávajú? Alebo ako mám chápať, že sa do odborného časopisu v pohode dostala už niekoľká utopická omaľovanka od nich?
Reply on: Mikimaus #239979:
Projektovanie trate do nového centra Bratislavy bez jej napojenia na 110ku je najväčšia bratislavská dopravácka úchylnosť.

Aby mala železnica Filiálka - Nivy zmysel, musela by existovať spoja z Nív na Hlavnú stanicu (a táto by mala byť prioritou, ešte pred vetvou z Nív do Petržalky). Potom by vznikla nová hlavná stanica v centre mesta pre VŠETKY vlaky a bolo by možné obslúžiť nové zastávky v meste bez rozbíjania prestupných väzieb.
Reply on: Mhr1 #239974:
Predpokladám, že príde aj na KT4 (na tú sa obzvlášť teším) a T5C5 (to bude úradnícky oriešok, tá na rozdiel od KT4 naozaj nie je v ČR schválená).
Reply on: Viliam22 #239972:
A bola pustená? Pretože včera dosiahla maximálna teplota vzduchu len 24,7 °C. Do 25 sa nepúšťa. 😂
Reply on: Mhr1 #239974:
Mne sa zas tento ich cieľavedomý zberateľský prístup páči, lebo na tom vedia slušne postaviť ich atraktivitu. My sa môžeme napríklad tešiť z nikdy nedokončeného Ikarusu 280. 😎 😂
Reply on: Osky #239966:
Áno a darí sa im. Už majú pre nostalgickú premávku T1, T2, T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T6, KT8D5, takže do kompletného sortimentu ČKD/Tatra im chýba práve tá K2.
Reply on: Osky #239966:
Bude mať č.7000.
Reply on: Pajo #239971:
Dnes som opäť (ne)cítil pustenu úžasnú dodatočne namontovanu klímu v SORe
Reply on: pomaranc #239928:
Mesto vôbec nerozumie parametru, že súčasťou ceny sa službu=odvezenie MHD je aj dĺžka čakania na dané vozidlo.

Pre nich ja parameter že aj keď čakáš dlho a je dosť plno, ale ty sa tlačís v modernom nízkopodlažnom dokonca klimatizovanom vozidle, máš velebiť zdraženie cestovného o cca 15-20 percent od júla tohto roku, okrem ročných električeniek.
Reply on: Andy #239969:
To nie je len o peniazoch. Ako som písal v článku o predaji 8133, Múzeum MHD patriace pod DP Praha je najmä múzeom električiek, DPP si neponechal napr. žiadnu Karosu B 741 (niekoľko zachovaných ex DPP B 741 majú súkromní zberatelia)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.