Minimálne je potrebné dať naspäť 15’ interval po 8 lebo To sa nedá takto fungovať. Človek sa už aj teší, že sa zvezie dom, a tu dve eliny do vozovne, čakám tam štvrťhodinu jak taký debil. Aspoň každých 8 minút do 11 večer by bodlo. Okrem 1tky, ta kľudne nech je po 8 aj v 20 minútovom intervale, aj tak v nej nikoho niet
Je to nutné sieťovo? Prechádzam v rôznych časoch niekoľko nosných liniek s veľkokapacitnými vozmi, a voľné miesta na sedenie, stojí pár ľudí.... Nebudú to len nejaké lokálne extrémy, možno nejaké konkrétne linky?
Skôr v septembri až, možno sa dačo operatívne posilní ale električky nebývajú natrieskané ani preplnené, to že zopár ľudí tam stojí je akceptovateľné (chodím v rôznych časoch). Čo sa týka Tbus a Abus liniek neviem moc necestujem takmer vobec žiadnymi spojmi
Pokiaľ by niekto v najbližších dňoch chcel cestovať na letisko vo Viedni, tak si pripravte veľmi veľkú časovú rezervu, dnes začali výrazné kontroly z rakúskej strany, tri posledné večerné spoje SL prišli na Schwechat s meškaním 90 až 210 minút.
To je jasne, ze by sa pouzivali aj inde, len je lepsie par VP spojov v sieti, ako ziadny v MC, kedze geniovia zrusili pocas vystavby uz vyvalcovane obratisko na Jungmannovej.
Jedine, že by bol v tom prípade každý druhý spoj L3 vysokopodlažný, inak by bol zase nedostatok jednosmerných NP električiek. Respektíve by 30T jazdili pravidelne aj na linkách mimo Petržalky, to by sa tiež dalo, keďže by ich bolo treba minimálne o 7 - 8 menej.
Keď sa tu už hovorí o nedostatku NP električiek, tak nevie niekto, ako to vyzerá so súťažou na 10 nových obojsmerných električiek a 30 nových jednosmerných električiek, keďže prvá zákazka mala lehotu na predkladanie ponúk do 17.03.2021 a druhá do 18.01.2021? Ešte sa nevie, kto vyhral?
david1