Neviem či ma viac fascinuje Hitka ktorý kľudne do novín povie že mu vadí že vodiči nemôžu jazdiť predčasne, alebo Rybanský s jeho vodičmi v prvej línií. By ma zaujímalo koľko covid-pozitívnych pacientov ošetril priemerný vodič DPB.
Tie dáta sú určené pre vývojárov ktorí by ich chceli použiť vo svojich aplikáciách (prípadne pre nejake analýzy). CP v čitateľnej verzií je už roky dostupný na dpb.sk
Sú to všetko textové dokumenty, ktoré si vie otvoriť hocikto aj na smarftóne. Na ich spracovanie je ale potrebná úroveň know-how (práca s databázami, prípadne GISmi), inak Ti veľa nepovedia. .JR, .CL, .SM. a .ZS by nemali byť prázdne - výnimku tvoria iba prejazďované linky. Napr. v určitej etape reko DKR neexistovala linka 9, všetko to boli služby linky 4 označené ako linka 9. Linku 9 by si medzi súbormi našiel, ale boli by prázdne.
Tie CP dokáže použiť aj bežný používateľ alebo je na to potrebný nejaký program, príp. sú to iba dáta pre aplikície? Keď si odtiaľ stiahnem rôzne súbory, tak mi to ukazuje iba prázdne textové súbory a súbory formátov .JR, .CL, .SM, .ZS, a pod., dá sa z nich nejako dostať normálny CP v čitateľnej verzii?
Toto je úplne vynikajúce, som veľmi rád že sa podarilo prelomiť desaťročie trvajúce nedásato. A dokonca ak dobre vidím, sú zverejňované rôzne druhy exportov, takže sa dajú použiť aj tie palubákové dáta ktoré sú kompletné a správne (aj keď väčšina developerov sa asi uchýli ku GTFS). Fantastické.
(EDIT: Tak nie, tie palubákové dáta sú len pre historické CP, aktuálne sú len v GTFS. Škoda. Ale stále veľmi dobre :))
Na dve spojené 471 sú VŽDY dvaja členovia vlakovej čaty - vlakvedúci a sprievodca. Ku zmene možno dôjde, keď sa u súprav s centrálne ovládanými dverami odbúra mávanie požehnania.
Trochu to pomohlo, inak by teraz bola situácia o niečo horšia, ale zase od tohto grafikonu Bratislava robí aj výkony na trati 131, pár ľudí dalo minulý rok výpoveď a niektorí odišli do dôchodku. Čo sa týka 671, stačí vlakvedúci, ale mimo S65 jazdí na väčšine spojov patriacich pod IDS BK na 671 aj sprievodca. Ako zaujímavosť dodám, že u ČD je na dve spojené 471 na väčšine vlakov iba sám vlakvedúci.
Keby len rozbitie prekladu...z Patrónky smer Dúbravka pred zmenou v októbri odchádzala 83 o XX:05, 15, ...Teraz o XX:01, 11, atď. a 21 prichádza v rovnakej minúte. V 99,9% prípadoch 83 zdrhne 21-ke a človek môže postávať 10 minút na Patrónke. Radosť cestovať.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AndyNO