Ak sa nič nezmenilo, tak grafikony sa dlhé roky v DPB tvoria v systéme od firmy FS Software, odtiaľ sa exportujú v DIS, čiže "palubákovom" formáte do palubákov, ale či tam je ešte nejaká koverzia, to neviem. Proces samotného nahrávania som nikdy nevidel.
Asi medzikrok. Ja to volám palubákové dáta lebo v nich je všetko čo potrebujú palubáky (všetky jazdy, cieľ na displeje a pod.) a sú to tie dáta ktoré do nich idú. Teda sú 100% spoľahlivé a presné, na rozdiel od JDF/GTFS dát od DPB.
Ohľadom "palubákových dát" - toto zverejnené je len nejaký medzikrok, ktorý sa potom pre nahranie do samotných palubákov konvertuje? Alebo mám tomu rozumieť tak, že sa dnes využíva iný spôsob, než tvorba bbd/bbf súborov v hBUSE?
Tá 120 sa zavádzala ako náhrada za 22, ktorú zrušili kvôli novej TT na Patrónke a presmerovaniu 211 obojsmerne cez Patrónku. Jedným z dôvodov, prečo sa neujala bola asi rýchlosť a jednoduchosť (aj keď s prestupom) spojenia Kramárov s DNV/Dúbravkou (211+21/83) a preto v podstate iba dopĺňala linku 20, kde nebola potrebná až taká kapacita. Pozitívom však bolo, že sa posilnilo spojenie DNV a Dúbravky, kde sa teraz jazdí iba každých 20 minút (lepší by bol 15-minútový interval večer a cez víkendy, kvôli električkám), vďaka čomu je niekedy nutné čakať 20 minút v Dúbravke.