Ked uz sme pri tej mape mestskych drah, odkial autor vie presnu polohu vsetkych navesti, mazacich zariadeni, cisla usekovych delicov a podobne pri chystanej trati v Petrzalke? A naco bude ta hala dennej kontroli a osetrenia? Budu sa tam nanoc odstavovat elektricky ako v beznej vozovni iba s tym, ze nepojdu predtym na kontrolu alebo v com sa to vlastne bude lisit od beznej vozovne? Inak mam pocit, ze poloha tej haly sa v tej mape uz asi 3. krat menila.
Viko
Napríklad ja som sa pri súčasných nočákoch naučil, že sa naň chodí, len ak náhodou o chvíľu ide. Ak mám najprv desiatky minút zbytočne kysnúť, potom sa zo želaného smeru odchýliť o 90° k Staromestskej a následne sa ešte povoziť polkou severnej Petržalky, radšej vyštartujem hneď a buď strávim podobný čas v zdravom pešom pohybe výhradne potrebným smerom, alebo vezmem zdieľaný bajk a ešte aj ušetrím čas. Ľudia, ktorí ale bývajú v okrajovejších častiach a/alebo nechodia z centra, takéto alternatívy reálne nemajú - a hoci ja sa mám relatívne dobre, na tých ostatných by som nerád zabúdal.