Podla zaberov je totalne zhorena prdel, a ohnuty ram vlecky.... To je na komplet vyrobu celej vlecky =u Nb18 mozno realizovatelne (stale sa vyrabaju....), ale u Capy to bude konecna....
Záleží ktorú vrstvu asfaltovali. Vraj je v pohode ak sa vyasfaltuje ložná vrstva a potom sa kladie prídlažba a na záver ide obrusná. Ak však položili obrusnú vrstvu a potom začali skladať prídlažbu tak je to chybný postup. S tým malo dosť mesto problém že si to zhotovitelia robili podľa nálady...
tragédiou toho celého bude, že to vyzerá tak, že to sú nejaké #modernépostupyasfaltovaniašpeciálnepreBratislavu Presne takým systémom som videl asfaltovať chodík na Vajnorskej... najprv vyliali celoplošne bez toho aby si to vyčistili a pripravili okolo stĺpov a potom to tam okolo stĺpov dorábali sekali atď. proste hnus
2 poznatky k rekonštrukcii DKR:
akokoľvek sú niektoré riešenia nelogické (stĺpy v strede, závody kto vyleje viacej betónu) tak tento týždeň to opäť pokorili pretože plánovanie nebolo plánované, keď najprv vyasfaltovali vozovku na Botanickej a po vyasfaltovaní začali robiť prídlažbu na krajnicito veľmi nenapomôže trvácnosti,
tabuľa na bývalom PKO pre ET smer centrum nefunguje od samotného začiatku, pričom fungujú všetky ostatné ktoré boli zapojené neskôr- je tam nejaký závažnejší problém alebo stačí že hore je dátum a čas?
Všetko ide podľa plánu tak, ako som to avizoval: držať to čo najdlhšie stopnuté, neustále podávať nové a nové námietky po jednom, a keď príde 11/2021 začať s podpisovaním vždy na 1 rok doplňujúcich núdzových zmlúv.
Stále trvám na tom, aj keď to dotknutí odmietali, že budem prekvapený, kebyže súťaž prebehne včas a normálne. Tu sa IDS nezmení len tak k lepšiemu...
kecho