Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ked uz sme pri tej Filialke... Toto je velmi nerealny nacrt? Lava cast by sluzila pre dialkovu dopravu, prava pre lokalnu. Prislo by k predlzeniu aj narovnaniu nastupist. Hlavne ma zaujima ci je niekde vo svete takto riesena stanica, ze perony su v dvoch radoch. Je to asi az velmi predimenzovane (pre sucastnu situaciu) takze by sa pripadne 1-2 perony mohli ubrat.
Reply on: 3pa3ck3 #237194:
Nebola v Petrzalke prave kvoli tomu stavebna uzavera?
Reply on: samkoh #237181:
Výpravná budova tam stále stojí. Stanica samozrejme zhlavie mala, veď predsa neviedlo ďalej na Nivy osem či koľko koľají 😁 . Je predpoklad, že v prípade reaktivácie by sa projektanti starého usporiadania nedržali ale napriek tomu - buď by stanica nemala južné zhlavie a tým pádom by sem mohli jazdiť len vratné súpravy alebo by boli peróny patrične odsadené od Šancinovského ulice s príslušným predĺžením dochádzkových vzdialeností. Proste tá myšlienka je blbosť.
Reply on: MatejBA #237193:
Tak zase v Petržalke sa podarilo zachovať zelený pás pre metro doteraz
Reply on: TomJ #237192:
Od VW ju vies predlzit k ZST DNV, vies z nej spravit vetvu do DNV, pokracujuca vystavba Bory + urcite tam casom nasekaju dalsie projekty.

Je tu skvela prilezistost postavit trat "do pola" ako spravila Vieden s metrom, aby sa zase raz vsetko nezastavalo a ostane tam len dialnica 🙂
Reply on: MatejBA #237180:
Otázne je, aká by bola finančná návratnosť trate, po ktorej by prešlo možno 15 spojov jedným smerom za deň. Alebo budeme ťahať do VW električku každé 4 minúty? Podľa mňa by oveľa vhodnejšie bolo ťahať trať do DNV na sídlisko.
Reply on: 3pa3ck3 #237190:
a este si zabudol na to ze aj za "normalnej" prevadzky nevies mat +- hustejsi interval ako je cestovny cas najpomalsieho tam premavajuceho vlaku pri ceste tam+nazad (vcetne pobytov v zastavkach)
Reply on: Ma178rek #237188:
Hlavná stanica by bola zelená machuľa pod Námestím slobody?

Mať jednokoľajky, hoci aj krátke spojky, na takto exponovaných tratiach je veľmi nebezpečné, keďže pri akejkoľvek mimoriadnosti je automaticky daný smer neprejazdný. Taktiež v podstate nie je možné realizovať výluky dlhšie ako pár hodín (jedna noc). A obchádzky na oba smery by boli v celku dlhé a s nutnosťou úvrate.
Reply on: Valec #237185:
To uz neviem, co vsetko tomu brani, ale snad ked v Londyne vedia postavit/prepojit stanice metra, tak hadam aj tu by sa nieco dalo spravit, nie? (Zas nehovorim, ze Filialku treba postavit stoj co stoj)

Re #237186: Napriklad cez Bory do VW s predpripravou pre DNV. Ci aj v Kosiciach je trat do USS zbytocna? Alebo byva/prespava minimum robotnikov v BA? Nebolo by to lepsie ako 25, 26 a 92?
Reply on: si #237184:
1 koľajky myslím oba koncové úseky, a na 131 by sa to dalo napojiť predsa od Hlavnej
Reply on: Valec #237186:
Ty si nikdy nevidel tie Many s reklamou na Satur? Po BA je určite viac liniek. Ja viem minimálne o L1 do TPD a L2 na Toryskú. Na zastávke VW2 sú tuším aj vyvesené CP všetkých VW liniek.
Reply on: MatejBA #237180:
Napríklad do Galanty? Však tie VW linky jazdia asi do celého TTSK, z BA pre VW existujú len linky z Dúbravky (26), centra (25) a Petržalky (92). A veru neviem, či by nejaká rýchlodráha priniesla výrazne rýchlejšie cestovanie ako tieto expresné linky.
Reply on: MatejBA #237182:
A to podzemné potrubie, kvôli ktorému sa pôvodne nedala stanica prepojiť s podchodom a ani nebolo jednoduché a lacné ho preložiť sa zázračne vyparí?
Reply on: Ma178rek #237183:
ak by si spravil v takych podstatnych smeroch ako je lamac (=kuty+marcheg) a vinohrady (=trnava-zilina+senec-(nove zamky,...)) jednokolajky (+chyba ti tam smer na trat 131), tak nemozes ani na jednom z tych smerov pri dlzke tych tunelov ratat s taktom hustejsim ako 30minut dokopy; mas dojem ze by to bola taka hodnota ktora by stala za tu cenu budovania tolkych kilometrov tunelov v husto zastavanom uzemi ? ja teda nie....
Reply on: MatejBA #237182:
Podľa mňa by filiálka ak sa zapustí do zeme mohla.slúžiť veľmi dobre .. neviem síce krásne kresliť ale takýmyto tunelmi by sa dala spraviť atraktívna železnica 🙂 zelené machule sú zastávky vlakov v tuneli (bolo by to ako metro) a verím že 1 koľaj by stačila na smer Vinohrady/Lamač.. neviem aké stúpanie zvláda vlak, ale v niektorých úseloch by to bolo asi dosť prudké pri tomto návrhu 😞
Reply on: samkoh #237181:
Ak by sa pristupilo na Filialku, tak si myslim, ze to potiahnu co najblizsie k Trnavskemu mytu s moznym prepojenim v podchode (teda aspon dufam...)
Reply on: 810zssk #237166:
nehovoriac už o často zabúdanom fakte, že žst. filiálka mala výpravnú budovu na úrovni zastávky Ursínyho na strane bližšej k Račianskej, takže ak by to tak zostalo a neťahali sa peróny až na južné zhlavie?(mala ho vôbec?), tak počítať s peším presunom vystupivších na Filiálke na Trnavské mýto je podľa mňa nezmysel. Ale v médiách sa s obľubou hovorí o žst. Filiálka v blízkosti Trnavského mýta... to je potom aj hlavná stanica blízko ku kalvárii alebo ministerstvu školstva
Reply on: Kotlár #237176:
Kiez by stat prispel na nejaku elektrickovu rychlodrahu do VW 😂
Reply on: Kotlár #237176:
Osobne si moc nahradenie zmluvnej dopravy verejnou predstaviť neviem. To sa akože zavedie XY liniek s účelovými spojmi 3x denne, ktoré budú presne kopírovať trasy terajších liniek? A objednávať to bude kto? Štát? Bude sa tam potom platiť cestovné? Ak áno, aké?

Veľa otázok, žiadna odpoveď. Tak klasicky. 🙂
Reply on: Kotlár #237176:
Dosť pochybujem, že to je niečo viac, než ďalšia odrážka v prezentácii pre vyplnenie priestoru slajdu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.