Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mhr1 #236397:
Súhlasím...
Filiálka??? V súčasnosti je tam už zopár obytných domov...staci sa pozrieť.( na území bývalej BEZ ky ci Ferrony...pamatnici vedia čo mienim...)
A keby aj..kam by vyšli prichádzajúci z Filiálky....prwsli 200 -300 m na Raciansku( zastávka Ursinyho ) ci na Trnavské myto???
Reply on: S499.1023 #236395:
Iba otázka...chodi ešte v sucasnosti TL 208???
Cez Mickiewicke chodí TL202, 207,212 a AL 31 a 94.
Nuž " soudruzi z NDR ci DPB , někde udelili chybu...." tak zmeny v prednosti...asi by bolo vhodné aj myslieť.
A aká je vyťaženosť 208 oproti 202,212 či 207...
Reply on: Mhr1 #236403:
V HN bol dnes nejaký článok, kde písali, že cca o mesiac.
A neviete, kedy sa plánuje aspoň sprevádzkovanie MHD po Mlynských Nivách? A kedy sa dobuduje odbočenie pre t-205 MN - Svätoplukova?
Reply on: N/A #236401:
Uz je august 2019? 😃
Oficiálne nám začala jeseň, ale o otvorení Nív ani zmienka. 😃
Reply on: kecho #236399:
Áno, presne toto!😆
Reply on: N/A #236393:
Vďaka, túto info som zaregistrovala, lenže robotníci včera rozobrali aj povrch vozovky, tak som si nebola istá, či tá 147 tadiaľ prekľučkuje.
Psychiatri tomu hovoria "perseverácia". T.j. neustále sa vracanie k tomu istému. Raz tu niekto vymyslel Filiálku a odvtedy, hoci to bolo opakovane ukázané, že ísť z centrálneho systému na decentralizovaný je kravina, aj tak sa k tomu stále vraciame. Alebo inak: príznakom senility (a ja dodávam aj debility) je nielen neschopnosť udržať myšlienku, ale aj neschopnosť opustiť myšlienku. A to druhé je prípad Filiálky. Teda dnes už prípad pre psychiatrov...
Reply on: 810zssk #236388:
Povedzme si to tak - sú aj mestá s decentralizovanými stanicami, ktperé nemajú v pláne to meniť (Paríž, Londýn) ale absolútne nepoznám mesto, ktoré by od centralizovanej koncepcie prechádzalo na decentralizovanú.
Reply on: Urbanway 2423 #236389:
Okolo Alžbetky som jazdil s trolejbusom aj s električkou aj v čase, keď boli na hlavnej trolejbusy (aj v čase, keď tam boli semaffory) a nebol tam žiaden problém. Naopak, prednosť na 29.8. x Mickiewiczova bola otočená preto, že pri výjazde z 29.8. prote z trolejbusu vodič nevidí nič, nech sa akokoľvek krúti a v podstate sa tam musel pomaly natlačiť.
https://www.bratislavskenoviny.sk/samosprava/61851-dokoncia-rekonstrukciu-karloveskej-radialy-v-slubenom-termine

"Aj pri tejto etape však prišlo k niekoľkotýždňovému omeškaniu. Dôvodom omeškania je podľa magistrátu predovšetkým neskorší začiatok rekonštrukcie spôsobený koronavírusom a tým pádom nemožnosťou zo strany zhotoviteľa stavby nasadiť svojich pracovníkov z Čiech kvôli povinnej karanténe."

"Vďakabohu" za koronu, môžeme na ňu zvaliť úplne všetko, univerzálny vinník! 😃

Nebyť korony, ktorá začala v marci, jednoznačne sa všetko urobí s mesačným predstihom v špičkovej švajčiarskej kvalite. 😃
Dobrý deň, neviete mi niekto poradiť, či aj pri totálne rozkopanej Šulekovej ulici stojí 147 stále na zástavke Šulekova smerom na Palisády? Ďakujem 🙂
Reply on: si #236390:
Ale veď podľa Zákona o cestnej premávke má chodec právo zablokovať križovatku (implicitne z paragrafu 20, odsek 3)
Reply on: Urbanway 2423 #236389:
"Okrem toho je za el. traťou prechod, kde by museli autá aj tak zastaviť a určite by to nebolo pred križovatkou, ale v nej, čím by blokovali aj električku (to sa tam deje aj teraz). "
toto je realita toho usporiadania co tam je aj teraz, pokial mas priestor posunut sa vpred ze zrovna nejde elektricka ani ziadne auto v koliznom smere ktorym mas dat porednost, tak pocas dna sa tam zarucene najde chodec ktory ti stihne vliezt na prechod v case ked si sa stihol rozhliadnut a zacal sa pohynat vpred.... dana pesia trasa je pocas dna vcelku dost vytazena....
osobne sa autom tejto krizovatke v tomto smere pokial mozem radsej vyhybam (nemam ju velmi rad)
Reply on: Ignac #236385:
Na križovatke Mickiewiczova x Ul. 29 augusta by sa podľa mňa dala a mala zmeniť hlavná cesta. Pri Alžbetke by to podľa mňa nebolo najšťastnejšie riešenie, lebo neviem či by električka videla stojace autá a príde mi, že by to bolo dosť nebezpečné a neprehľadné. Okrem toho je za el. traťou prechod, kde by museli autá aj tak zastaviť a určite by to nebolo pred križovatkou, ale v nej, čím by blokovali aj električku (to sa tam deje aj teraz).
Reply on: N/A #236387:
"Bude to ako v iných európskych metropolách, ktoré majú viacero železničných staníc." - Myslí mestá ako Viedeň, ktoré naliali obrovské peniaze do vzniku jednej centrálnej stanice namiesto 38 terminálov po celom meste?

Zdá sa že tento, ehm, tunel má a bude mať naveky podporu naprieč celým politickým spektrom. Jediné šťastie je že ten projekt je prakticky nefinancovateľný, lebo žiaden subjekt ktorý je ochotný vyhadzovať peniaze na takéto bohapusté sprostosti nezarobí dosť peňazí na financovanie obzvlášť veľkej bohapustej sprostosti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.