Presne toto je oblasť kde je potrebná tak trochu regulácia, zo strany mesta. Plán rozvoja, rozmiestnenie stanovísk na bicykle, ich vzájomná kompatibilita, samozrejme jedno predplatné. Možno režim koncesie stanovísk.
Antik som ešte akotak chápal - v zmysle, že mestský bikesharing k nám nechcete rozšíriť, tak si spravíme natruc vlastný, aby ste sa zmobilizovali aj vy. Ale nepostrehol som, čo nové tento tretí prináša (uvádzacia mesačná cena je na úrovni stabilnej ceny Slovnaftu, takže ani tu nie je benefit...)
Užívateľský ideál by bol, keby kooperovali - ideálne v rámci nejakého väčšieho systému. Rekola v časti Česka alebo Antik v rámci východu je pri všetkej úcte smiešna frčka v porovaní s veľkými sieťami ako napr. nextbike (kde napríklad nitriansky Arriva bike v pohode zapojený je).
Teraz sú zase niktoré odchody dvojmo, videné aj cez deň na viacerých linkách. Ako keby zostali platné dve sady grafikonov. Občas sa to stávalo aj predtým, ale teraz je takýchto prípadov oveľa viac.
Fyzické tabule sú ok, tie odchody neprihlásených vozidiel nezobrazujú.
Aby išlo o konkurenciu, Slovnaftbajk by nesmel byť robený v spolupráci s magistrátom a Antik zase spolu s MČ NM/Rača/Vajnory.
Inak z pohľadu užívateľa nejde o nijaké zlepšovanie služieb - pre neho je najvýhodnejší jediný systém (ideálne integrovaný s VHD) s čo najväčším počtom bicyklov namiesto súčasného stavu, kedy treba mať na všetko samostatnú aplikáciu, samostatný kredit atď.
Ten starší palubák ma menšiu pamäť a preto sa tam nezmestia dlhé hlásenia, alebo kde je prblém? Nie sú tie anglické hlásenia natvrdo nahraté k názvu zastávky, alebo si nový palubák spája slovenský a anglický názov a sú to dve rôzne nahrávky?
Ike
Novy palubak je integrovaný s hlásičom.