Teraz sú zase niktoré odchody dvojmo, videné aj cez deň na viacerých linkách. Ako keby zostali platné dve sady grafikonov. Občas sa to stávalo aj predtým, ale teraz je takýchto prípadov oveľa viac.
Fyzické tabule sú ok, tie odchody neprihlásených vozidiel nezobrazujú.
Aby išlo o konkurenciu, Slovnaftbajk by nesmel byť robený v spolupráci s magistrátom a Antik zase spolu s MČ NM/Rača/Vajnory.
Inak z pohľadu užívateľa nejde o nijaké zlepšovanie služieb - pre neho je najvýhodnejší jediný systém (ideálne integrovaný s VHD) s čo najväčším počtom bicyklov namiesto súčasného stavu, kedy treba mať na všetko samostatnú aplikáciu, samostatný kredit atď.
Ten starší palubák ma menšiu pamäť a preto sa tam nezmestia dlhé hlásenia, alebo kde je prblém? Nie sú tie anglické hlásenia natvrdo nahraté k názvu zastávky, alebo si nový palubák spája slovenský a anglický názov a sú to dve rôzne nahrávky?
obcas mam ten pocit tiez
na svojej obvyklej trase mam zjavne jedneho ctitela, ktory zastane prednymi dverami zasadne mimo nastupista a strednymi pomaly az pri oznacovniku a odmieta otvorit centralne (co az tak neriesim, otvorim si, ale cele to posobi neprivetivo, najma ak na inych zastavkach s tym problem nema)
keby len raz, ale rovnaky scenar sa deje uz pravidelne
Skusam si predstavit politiku DPB v takom Lidli - kasa s pokladnikom, k nej (z bezpecnostnych dovodov) veduci takmer az letiskovy batozinovy pas na nalozenie obsahu vozika, 2-3metrova snura od kasy k platobnemu terminalu na pipanie karty zakaznikom. Platbu v hotovosti by mohli riesit takou dlhou doskou, co nou hadzu do pece chlieb (polozit na nu peniaze a vydavok).
Absurdne? Alebo to je len rozdiel medzi tym, ked si obchod na seba realne musi zarobit vs. dotovana verejna institucia?
FFF13